Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia III

Vastaus: Mafia III

Onko Season passia tulossa tähän erikseen myyntiin vai saako sen vain paketissa?
 
Vastaus: Mafia III

Onko Season passia tulossa tähän erikseen myyntiin vai saako sen vain paketissa?

Tällä hetkellä näyttäisi tosiaan tulevan vain bundlen mukana, mutta pakkohan se on erikseenkin tulla myyntiin :)
 
Vastaus: Mafia III

[video=youtube;R_ES9QtF0O0]https://www.youtube.com/watch?v=R_ES9QtF0O0[/video]
 
Vastaus: Mafia III

Aika mukavasti tupsahtanut youtuubiin Mafia 3:sesta uusia videoita. Eiköhän tämä hankintaan mene vaikka vaikuttaakin aika tyypilliseltä open world peliltä niin hyvässä kuin pahassa. Varsinkin hankintaa puoltaa kun tuo Bäfä 1 ei ihan niin iskenyt kuin odotin.
Aikakausi on tässä kyllä mielenkiintoinen ja autot ovat hienoja, viellä kun ajomalli kunnossa niin kelpaa. [emoji2]
 
Vastaus: Mafia III

Vaikuttaa videoiden perusteella todella hyvältä ja ajaminenkin näyttää sopivan liukkaalta. Menee kyllä ihan varmasti ostoon.
 
Vastaus: Mafia III

Pientä arvostelua löytyy. Samalta kanavalta 2h gameplay myös.


Pidin Mafia kakkosta parhaana PS3:n avoimen maailman peleistä. Kevyesti edellä esim GTA V:tä.

Ja voi pojat miten paljon paremmalta tämä näyttää. Alkaa hype nousemaan pahasti itsellä. Tilattuna tämä on ollut jostain alkukeväästä asti.
 
Vastaus: Mafia III

Tässä on ollut pitkään kolme peliä mitä olen odottanut tässä loppuvuonna. Tämä on yksi niistä. Vaikuttaa todella hyvältä ja luotto 2K:n on huipussaan. Aihepiiri kolahtaa itselleni hyvin.

Mistäs tämä kannataisi ennakkotilata, että tulee julkaisupäiväksi?
 
Vastaus: Mafia III

Mafia 2 oli todella hyvä peli. Tämä menee aika varmasti hankintaan myös. Peli näyttää kyllä erittäin hyvältä. Toivottavasti playboylehdet löytyy pelistä myös.. ;)
 
Vastaus: Mafia III

Täällä myös yksi Mafia 2 pitänyt. Yksi tunnelmaltaan parhaita pelejä joita oon pelannut. Kolmonen on ehkäpä itselle se loppuvuoden kiinnostavin peli tällä hetkellä. Ja mitä pelikuvaa ja tietoa pelistä oon nyt nähnyt, niin kakkosen puutteita on paikattu todella hyvin.
 
Vastaus: Mafia III

Kyl tää peli jonkin verran kiinnostaa. Toivottavasti vaan on IGN:ään uskomista että tarina on hyvin kerrottu ja voi tietysti aina toivoa että esim. pääjuonen tehtävissä olis vaihtelua. Nyt kun kattonut vähän jotain gameplayta niin näyttää vähän liiankin tutulta menolta, ihan samalta kuin joku Watch Dogs ilman hakkerointia. Tai mikä tahansa Ubisoftin peli.

Valitse kartalta jokin tehtävä, mene mestoille ja siellä patsastelee kasa äijiä. Sit käytä röntgenkatsetta, tägää viholliset ja hiivi mestoille tai mene aseet laulaen ja käy vääntämässä jotain nappia ja sytyttämässä jotain tuleen. Ja pakene paikalta. Ja sit seuravat 50 sivutehtävää samalla kaavalla. Vähän alkaa kyllästyttää tuo kaava.
 
Vastaus: Mafia III

Pidin Mafia kakkosta parhaana PS3:n avoimen maailman peleistä. Kevyesti edellä esim GTA V:tä.

Ja voi pojat miten paljon paremmalta tämä näyttää. Alkaa hype nousemaan pahasti itsellä. Tilattuna tämä on ollut jostain alkukeväästä asti.
Mihin näkemys parhaasta avoimen maailman pelistä perustuu? Mafia 2:ssa kun ei juuri mitään sivutehtäviä ollut (paitsi lisäsisällössä), ympäri kaupunkia sai ajella lähinnä keräilyesineiden perässä. Itse pidin sekä ykkösestä ja kakkosesta, koska tarina oli hyvä ja sitä oli mukava seurata ja henkilöhahmot olivat pidettäviä. Itse olen päivitelly nyt jo ensi gameplaystä lähtien, kuinka tämä näyttää joltain 60-luvun GTA:lta, eikä siltä, millä tämä sarja tuli pelaajille tutuksi. Tuo päähenkilökin on joku chileläisen portsarin näköinen gorilla, johon tuskin tulee luotua minkäänlaista tunnesidettä, ellei aivan ihmeitä tapahdu tarinan suhteen. Itse haluan tältä peliltä hyvän tarinan, enkä mitään hiekkalaatikollista tuhatta sivutehtävää, joissa kannetaan jotain salkkua tai kokaiinipussia koko kaupungin päästä päähän. Siis totta kai hyvä gameplay on hyvä asia ja näin, mutta sekään ei mielestäni ollut aiemmissa se koukku, joka teki peleistä hyvän.

Joo, ehkä tästä pelistä voikin nauttia mafia-tyylisenä GTA-kloonina, mutta kun kannessa lukee Mafia 3, niin se luo tietynlaisia ennakko-odotuksia.
 
Vastaus: Mafia III

Olet oikeassa, tällä retro GTA-kloonilla yritetään kosiskella massoja ostamaan peliä. Valitettavasti kunnon perinteinen mafia-peli lähes tulkoon pelkällä tarinalla ei vain myy riittävästi.

Ihan hyvältä tämä kuitenkin vaikuttaa, vaikka 100% sitä ole mitä itse toivoisi. Tälle koitetaan tehdä sama mitä tapahtui Far Cry-sarjalle, kosiskellaan enempi peruskuluttajaa.
 
Vastaus: Mafia III

Itselle open world kyllä kelpaa paremmin. Kakkososa oli tarinaltaan ihan hyvä, mutta sisältö oli muuten hyvin ohutta. Vaikka kaupunki olikin "avoin", ei siellä ollut oikein muuta tekemistä kuin ajaa tarinatehtävästä toiseen. Tässä on nyt selvästi panostettu sivutekemiseenkin, joka varmasti tulee pitämään otteessaan ja pelin parissa pidempään. Voi kulutella aikaa ihan vain biisilistan kuuntelemiseen, ajelemiseen ja tutkiskeluun ja "random eventeihin".

"GTA:n siirtyminen" 60-luvun loppuun ja Mafia-aikaan taitaa kuvata tätä tuotosta parhaiten, eikä se ole huono juttu ollenkaan. GTA-pelien parissa kun on aina vierähtänyt aikaa hävyttömiä tuntimääriä, joten sama käy varmasti tämänkin kanssa. Juonitehtävä tai pari per päivä ja siihen lisäksi kaikenlaista muuta aktiviteettia ja ihmettelyä, niin kyllä tämän kanssa saa illan jos toisenkin kulumaan.
 
Vastaus: Mafia III

Mihin näkemys parhaasta avoimen maailman pelistä perustuu? Mafia 2:ssa kun ei juuri mitään sivutehtäviä ollut (paitsi lisäsisällössä), ympäri kaupunkia sai ajella lähinnä keräilyesineiden perässä. Itse pidin sekä ykkösestä ja kakkosesta, koska tarina oli hyvä ja sitä oli mukava seurata ja henkilöhahmot olivat pidettäviä. Itse olen päivitelly nyt jo ensi gameplaystä lähtien, kuinka tämä näyttää joltain 60-luvun GTA:lta, eikä siltä, millä tämä sarja tuli pelaajille tutuksi. Tuo päähenkilökin on joku chileläisen portsarin näköinen gorilla, johon tuskin tulee luotua minkäänlaista tunnesidettä, ellei aivan ihmeitä tapahdu tarinan suhteen. Itse haluan tältä peliltä hyvän tarinan, enkä mitään hiekkalaatikollista tuhatta sivutehtävää, joissa kannetaan jotain salkkua tai kokaiinipussia koko kaupungin päästä päähän. Siis totta kai hyvä gameplay on hyvä asia ja näin, mutta sekään ei mielestäni ollut aiemmissa se koukku, joka teki peleistä hyvän.

Joo, ehkä tästä pelistä voikin nauttia mafia-tyylisenä GTA-kloonina, mutta kun kannessa lukee Mafia 3, niin se luo tietynlaisia ennakko-odotuksia.

No joo avoimen ja avoimen. Ei siellä tosiaan mitään tekemistä ollut, mutta käsittääkseni tuo siihen genreseen siltin menee joten, koska pelinä se on yksi mun PS3 aikakauden suosikeista, on se myös tämän genren parhaimmistoa. Tarina siinä juuri se juttu oli.

Päähenkilöstä oli monella tuo käsitys, mutta peliä pelanneilta on tullut aika hämmästelyitä miten hyväksi hahmot onkin muodostuneet pelissä.
Samoin nyt saa tehdä tehtäviä missä järjestyksessä haluaa. Itse en pidä mitenkään huonona GTA klooninaisuutta, sillä vaikka en GTA fani olekaan, olen kaivannut juuri GTA tyyppistä peliä paremmalla juonella ja paremmalla fiiliksellä. Juuri sitä tämä tuntuisi tarjoavan.
 
Vastaus: Mafia III

Mafia 1 oli aikanaan PC:llä huomattavasti parempi kuin 2 , mutta ei 2 mitenkään huono ollut. Tämä 3 on huomattavasti lupaavamman oloinen kuin 2.
Varsinkin ajaminen näyttää todella hyvältä, paljon realistisemmalta kuin GTA V:ssä.
 
Vastaus: Mafia III

Eiköhän tässä ole ne open world pelin huonot että hyvät puolet. Sen verran kerkesi viikonloppuna tästä katsella pelikuvaa että aika vakuuttunut tästä on ja taitaa olla julkkari hankinta. Tuo erikoiskatse ei oikein mielestäni sovi tähän peliin että näyttää missä vihut ovat. Saakohan tuon pois päältä? Mappi näyttää ihan hyvältä ja hienolta, riittävästi taitaa myös kokoa olla. Toivottavasti kaupunki on elävän tuntuinen ja tapahtumia piisaa, niin päästään hieman Gta tunnelmaan.
 
Vastaus: Mafia III

Tuo röntgenkatseen viljeleminen nykyään miltei joka pelissä on muutenkin huonoimpia ideoita mitä voi olla. Ikävä kyllä tuosta on tullut standardi. Mä ymmärrän sen hyvin jossain Deus Ex:ssä tai vaikka Crysis:sessä kun hahmo on sellainen puolirobotti joka omaa muutenkin erikoiskykyjä mutta joku mafiaäijä tai muuten vaan perusjantteri niin jotenkin tulee totaalisen tyhmä olo. Ei niinku sovi yhtään peliin niin pakko tunkea aina se sinne. Ja nimenomaan tällaiseen mafiapeliin olis sopinut vähän "realistisempi" lähestymistapa.
 
Tässäkin se on juonella erikseen jopa selitetty. Vietnamin sodassa saanut niin kovaa kokemusta ja koulutusta et siks osaa vaistota missä porukka menee. :D

Edit: korjattu typo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mafia III

Joo en voi kans ymmärtää röntgen-katsetta ollenkaan ei todellakaan kuulu tämmöiseen peliin.
Vai osaa oikein vaistota missä kaikki on haha :D
 
Ylös Bottom