Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

NorseTKU

Member
KFS PELI-ILTA, 27.1.2012, kello 19.00! MAG 2v - Yhtä Juhlaa! MAGin vuosijuhlat.
mag2vsynttarit.png

nimets.jpg


Nyt se on taas täällä! Ei, tällä kertaa vastaus ei ole joulu, vaan MAGin synttärit! MAG täyttää 2v ja se että meillä on edelleen
aktiivisia pelaajia liikenteessä suuret määrät, on jotain ennenkuulumatonta.

Peli-ilta järjestetään tänä vuonna Euroopan julkaisupäivänä (27.1.2012, kello 19.00!) parista syystä:
-Uskomme, ettei juhlapäivä tuo niin paljon lisää pelaajia onlineen, että USA:n julkaisupäivänä olisi huomattavasti helpompi saada
matseja aikaiseksi, vaan että se toimii yhtä hyvin meidän omana julkaisupäivänä.
-USA:n julkaisupäivä olisi torstai, nyt sattumalta sitten osuu perjantaille tämä Euroopan julkaisupäivä. PE-LA pelaajamäärät yleensä olleet
hieman korkeammat.
-Perjantai peli-iltana, saadaan pidettyä enemmän porukkaa ja pidempään onlinessä ja useampi saa juhlistaa synttäreitä Smurffilimulla.

Näitähän me ollaan odoteltu taas vuosi ja harjoittelemassa on käyty säännöllisesti, toiset ehkä enemmän, toiset taas vähemmän,
mutta kaikki MAGin omistavat ja SVERin riveissä taistelevat ovat tervetulleita mukaan!
Tavoitteet osallistujamääristä ovat korkeat kuten aina, kenties ei päästä aivan 1v juhlien lukemiin,
mutta ehkä voimme hyväksyä sen, että muutamat pelaajat ollaan jo menetetty...
Jos frendilistoiltanne löytyy MAGin parista karanneita, vihjailkaapas siihen suuntaan, että 27.1. on MAGille pyhitetty ja muut pelit jääköön hyllyyn!
Palautetaan vielä kerran maailman tietoisuuteen, että mistä KFS:n MAG-porukka on tehty.
Eli hupaisista hetkistä, leikkimisestä vihulaisen kustannuksella, todella kovasta tiimityöstä jne.

Pelimuotoina kaikki ne, missä osallistujia riittää ilman tunnin jonottelua. Toivotaan että kentillä on tuolloin muitakin kuin suuri määrä KFS:iä..

Vuosijuhlan kunniaksi WildLag / Zeran -kaksikko on tuottanut meille pientä teaseria, kannattaa katsoa se tuosta alta!
Mukana videolla myös KFS:n tohelot.
[video=youtube;-CCIiOiw76c]http://www.youtube.com/watch?v=-CCIiOiw76c[/video]

Palkintoja tietenkin kaikki taas toivovat osallistumisestaan, mutta mitään en voi luvata.
Palkkatöissä kun viettää yli 12h päivässä, niin näille järjestelyille jää väkisinkin vähemmän aikaa,
varsinkin kun työpäiviä viikossa on seitsemän.
Mutta eikös MAGin peli-iltaan osallistuminen ole jo itsessään huikea palkinto ja kokemus?
Mikäli kuitenkin jollain palkitsemisjuttuja mielessä tai palkintoja antaa jakoon, niin saahan sitä ottaa privatisti yhteyttä,
kaikkia kuunnellaan, ideoita otetaan vastaan etc. Antakaas ajatusten lentää ja jakakaa niitä meillekin, helpottaa meidän
hommia reippahasti!

Jos omistatte vehkeet joilla saa videota, ottakaa ihmeessä matseja nauhalle! Kuvankaappauksetkin illasta tervetulleita.
Tämä saattaa oikeasti olla niitä viimeisiä peli-iltoja tämän täydellisyyttä hipovan pelin parissa!
Seuraavaksi sitten kenties tapaamme suuremmalla porukalla miitin parissa?!
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana menoissa! Voipi olla että vasta klo 23 jälkeen ellei pekkasta heru / vuoroa saa vaihdettua.
Tosiaankin suurimman työn teaserista teki Wildlag, itse olin kaverina biisiä valkkaamassa ja pieniä ehdotuksia heittämässä.

-Z
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana menoissa! Voipi olla että vasta klo 23 jälkeen ellei pekkasta heru / vuoroa saa vaihdettua.
Tosiaankin suurimman työn teaserista teki Wildlag, itse olin kaverina biisiä valkkaamassa ja pieniä ehdotuksia heittämässä.

-Z

Jollei muuta niin saikkaria, ei tätä nyt voi töiden takia väliin jättää! :D

Laitoin propsit sullekin, koska toimit puolet ajasta mun ja Wildin yhteyshenkilönä, eli toimitit meidän viestei, ku ei osattu suoraan toisillemme kirjoittaa..

Propsit myös WeradEn suuntaan, eli PSN:ssä nimimerkillä Sivuosuma pyörijälle, tekaisi tuon ylemmän bannerin meille erittäin nopeasti, jahka sain kaveriin yhteyden.
Ja kiitos Mr.X, eli se yks herra, ketä ei halunnut nimeään julkaistavan, mutta teki meille tuon jälkimmäisen bannerin. Hienoa duunia kaikilta!
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Jollei muuta niin saikkaria, ei tätä nyt voi töiden takia väliin jättää! :D

Laitoin propsit sullekin, koska toimit puolet ajasta mun ja Wildin yhteyshenkilönä, eli toimitit meidän viestei, ku ei osattu suoraan toisillemme kirjoittaa..

Propsit myös WeradEn suuntaan, eli PSN:ssä nimimerkillä Sivuosuma pyörijälle, tekaisi tuon ylemmän bannerin meille erittäin nopeasti, jahka sain kaveriin yhteyden.
Ja kiitos Mr.X, eli se yks herra, ketä ei halunnut nimeään julkaistavan, mutta teki meille tuon jälkimmäisen bannerin. Hienoa duunia kaikilta!

Eiköhän sitä jotain keksi ;) Niin tosiaankin mie olin siinä välikätenä ihan siitä syystä ku lagi oli täällä meikäläisen luona tuota klippiä viimeistelemässä (ja kuppia kaatamassa ;))
Joo hyvä homma että Sivuosuma sen noinkin nopeaan sai väsättyä, siinä ei kauaa mennyt.
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Gonamies liittyy seuraan. Tottakai, kun nimikin oli flyerissa. :)
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana ehdottomasti!
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Paikalla...vaimo ulkomailla,vapaapäivä ja kylmät oluet kaapissa!
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana törkeää korkeutta hipovalla prosentilla. Jälkimmäisen bannerin tekijällä ollu tekemisen meininki ja ei voi mennä mehtään kun tuolla nickillä aloittaa. Sen tietää heti ensi silmäyksellä, että nyt on kovia pelimiehiä listassa :D

Muutenkin teasereitten ja bannereitten tekijöille isoa peukkua! Ei voi arvostusta liiaksi antaa.

Tästä taas maaginen iltama kasaan ja lisää nimiä miittilistaan.
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana ollaan! Tipaton tammikuuni loppuu tuohon iltaan,joten varautukaa siis heikkojen vitsien tulvaan... ;)
Tosta videosta/tiiseristä puuttui kyllä yks tohelo.... :D
-KilliCat-
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Ehdottomasti mukana! Viperan piippu hoonattuna.

Olutta ja viinaa yritän ottaa mahdollisuuksien mukaan, niin että yhdentoista jälkeen pääsee peittoon :eek:

-G
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Ellei mitään ihmeellisempiä tapahdu niin olen mukana pelailemassa alusta asti. Toki pidän välillä taukoa ja palaan takaisin tantereele.
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Pyrin saapumaan pelikentille pitkästä aikaa ja saada Hauppagen takaisin kaverilta, joka on ollut hänellä puoli vuotta lainassa intin takia.
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Ou jes, kyllä se on vielä kerran MAGin kentille tultava. Vaikka sen viimeisen sitten!
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Näytä liitetiedosto 8412

84 online was sooo last year... :D

mukana olen synttäreillä (tietenkin), kiittämässä Zipperiä parhaasta FPS-pelistä 4ever ja myös kiittämässä KonsoliFINiä parhaasta peliyhteisöstä. (Tämän pelin takia mä tänne foorumille aikoinaan liityinkin.)
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Mukana! Laitoin vielä muistutuksen kalwnteriin, jotten tätä missaa. :)
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Nyt kun sai taas toimimaan tämän, niin voisi pelailla. Kuinka aktiivista porukka nykyään on?

Onkos SVER vielä the klaani? Itse olen Ravenilla lvl30, joten luonko uuden PSN-käyttäjän suosiolla ja menen SVERiin? :)
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

JESH!
MrX on vaa halunnu tuottaa päänvaivaa kun oma nimikin piti tuolta etsiä.. :D
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

Hihhei! Kalenterimerkintä asetettu. Tuosta päivämäärästä en sitten suostu edes keskustelemaan emännän kanssa. Se nyt vaan on niin, että silloin magitetaan!

On vaan niin pitkä tauko ollut, että pitäisi jotain ruosteenpoistojumppaa käydä vääntämässä. Onko väliin jäävillä viikonlopuilla tarjolla opastusta niille, jotka ei varmaan löydä edes kirjaimille enää?
 
Vastaus: MAG 2v - Yhtä Juhlaa - Yksi Tiimi! PELI-ILTA, PE 27.1.2012 kello 19.00! KAIKKI PAIKALLE!

On vaan niin pitkä tauko ollut, että pitäisi jotain ruosteenpoistojumppaa käydä vääntämässä. Onko väliin jäävillä viikonlopuilla tarjolla opastusta niille, jotka ei varmaan löydä edes kirjaimille enää?

Eiköhän sinne oppaita löydy,ilmottelet vaan koska lähetään. :)
 
Ylös Bottom