Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eemeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Pistäkääpä paussi päälle ja ohjausvalikko. Sieltä löytyi jokin liikkumisherkkyys tai jotain vastaavaa, jota nostamalla alkaa 4x tähtäin liikkumaan nopeammin.Täydet 100 jos pistää niin saa olla aika taikasormet. On hätänen:D

Itse pelaan magia max senssillä eikä todellakaan tarvitse olla "taikasormet", täysin tottumuksesta kiinni.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Meni pilalle kuittisi, koska tuossa on monikko Turkulaisilla. Itse pelaan 4x-scopella, Deri taas pelaa aina refleksillä. :D
Eli tässä tapauksessa lienee näössä vikaa vain yhdellä turkulaisella.

hetkinen!! eipäs puhuta toisten puolesta väärin. Minä pelaan tällä hetkellä ainoastaan rautatähtäimellä. Missään loadoutissa ei ole mulla mitään muita tähtäimiä. Se on varma. Reflexiä olen käyttänyt paljon, "4x" vain pari matsia. Mutta nyt ei ole mitään apu-tähtäimiä aseissa.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

hetkinen!! eipäs puhuta toisten puolesta väärin. Minä pelaan tällä hetkellä ainoastaan rautatähtäimellä. Missään loadoutissa ei ole mulla mitään muita tähtäimiä. Se on varma. Reflexiä olen käyttänyt paljon, "4x" vain pari matsia. Mutta nyt ei ole mitään apu-tähtäimiä aseissa.

Pahoittelen. Tuo tietoni oli siis vanhentunutta, vetoan tässä siihen, että tuo tieto oli alunperin sulta, kun joskus oli juttua tuosta 4x vs. reflex, jolloin sanoit että 4x ei sovellu sulle, vaan käytät reflexiä. Muistan kyl ku jossain vaiheessa tipautit reflexin pois, mutta luulin että se oli vaan yhdestä outloadista. Pahoittelen, oi suuri DTK... :)
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Se on vähän et ku mä ajan pyöräl, en mä mitään apupyöriä tarvi. Ja kun mä ammun aseella, en mä mitään aputähtäimiä tarvi. :D
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Tää on nyt karannu aiheesta oikeen kunnolla, mutta tuli mieleen että kun se tamsen ei ole siinä aselistassa ni miten sen saa käsiinsä ?

vaikuttaa ihan toimivalta meikäläisen pelityyliin. ja tänään aloin saada vähän jujusta jo kiinni ku vähän laskin sensitivityä 60ee ni rekyylinkin hallinta helpottui hieman ja rynkylläki alko kulkemaan ihan mukavasti. tosin level 9 vasta ni matkaa on vielä noihin hienoihin ja parempiin aseisiin..
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Vaikeaa puhelimel vastata, mutta kuten aiemmin kirjoitin:
Tamsenin tosin saa vasta, jos ostaa sen uuden pelimuodon, tulee sen mukana tuo Tamsen sekä yksi snipu ja LMG

Ja kyseessä se escalation eli resurssisota-paketti. Aseen saa level 30 paikkeilla muistaakseni.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Tää on nyt karannu aiheesta oikeen kunnolla, mutta tuli mieleen että kun se tamsen ei ole siinä aselistassa ni miten sen saa käsiinsä ?

Tamsenin saa ostamalla Escalation (resurssisota) -lisäosan PSN:stä.
Aiheesta karkaaminen on täällä Mag-puolella enemmän sääntö kuin poikkeus :D.

-E- Turku oli ygönen.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Ooraid

mahtaak kellään olla tietoa että kun sen saattuesota-paketin ostaa ni tallentuuko se pleikkarille vai sille käyttäjälle joka sen on ostanut eli voiko sitten broidi pelata kanssa sillä paketilla vai onnistuuko se vain sillä yhdellä käyttäjällä jolla se on ostettu ?
Ja vielä jos on eri armeijassa ni sillä ei taida olla vaikutusta sen enempää ?
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Ainakin itsellä ostettu molemmat lisäpaketit toisella käyttäjällä millä itse pelaan ja hyvin on toiminut. Eli taitaa tonne pleikkarille latautua. Eikä varmasti ole väliä millä armeijalla pelaa.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Itse säästän nyt rahaa siihen kalleimpaan snipuun, eli joku AGVK vai mikä olikaan. Vaikuttaa melko tykiltä. :) Sitten sen jälkeen menee ostoon se Variable Scope ja sit vielä äänenvaimennin siihen, niin kelpaa sniputella. Mut siihen asti pelailen AG-94 + 4x Scope ja AG-94 + Reflex Sight -yhdistelmillä.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Jos nyt oikein muistan niin raskaimpiin tarkkuuskivääreihin ei tuota äänenvaimenninta saa kiinni.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Itse säästän nyt rahaa siihen kalleimpaan snipuun, eli joku AGVK vai mikä olikaan. Vaikuttaa melko tykiltä. :) Sitten sen jälkeen menee ostoon se Variable Scope ja sit vielä äänenvaimennin siihen, niin kelpaa sniputella. Mut siihen asti pelailen AG-94 + 4x Scope ja AG-94 + Reflex Sight -yhdistelmillä.

Jos nyt viestisi ymmärsin oikein, niin tuohon AGVK:hon ei saa äänenvaimenninta.

Edit. Mappedd ehtikin ensin :)
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Siihe tykki snipuun ei nyt sitä äänenvaimenninta tarvitsekkaan, hankit sen parhaimman scopen ja skillit tappiin. Mitä nyt itse sniputellut niin ei kannata todellakaan jäädä yhteen paikkaan, vaan hakea eri paikkoja mistä antaa tulitukea ja vaihtelee niitä aika-ajoin. Tosin jos tahtoo olla täysin tutkan alla niin se tykki ei oikein sovi.
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Juu no se äänenvaimennin onkin parempi vain jos on sniputtelemassa jossain vihollisten territorilla. Mutta jos jossain omassa basessa makaan puskassa, niin ei haittaa vaikka näkyisinkin kartassa vihollisille, kun kaikki on jossain kaukana. :P
 
Vastaus: MAG - Apuja tehokkaaseen sniputtamiseen ?

Juu no se äänenvaimennin onkin parempi vain jos on sniputtelemassa jossain vihollisten territorilla. Mutta jos jossain omassa basessa makaan puskassa, niin ei haittaa vaikka näkyisinkin kartassa vihollisille, kun kaikki on jossain kaukana. :P

Kyllä, mutta kuten aijemmin sanottiin tässä snipulla ei pärjää jos camppii. Pitää liikkua paljon ja mennä siellä keskirintamalla. Hyökkäyksissä saattaa tullakin jotain aikaan jos sniputtaa reunoilta, mutta puollustuksissa kannattaa mennä vastaan.
 
Ylös Bottom