Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

level 11 ja leluja aukee, vielä kun löytäis Suomea puhuvia ni peli-kokemus ois kymppi.

Vaikuttaa todella hyvältä. Pari ekaa leveliä meni siihen että löysi sopivan agren pelaamiseen, alkuun meinas mennä vähän liian kovaa ja kiireellä. Taitaakin mennä aamuun asti samantein kun talvilomakin siunaantu tälle viikolle.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Joo, mukava olisi suomipoppoolla päästä jo rellomaan, meinaa alkaa harmittamaan kun jenkit käyttää joukkueen kanavaa omien kännisekoiluidensa selittämiseen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

level 11 ja leluja aukee, vielä kun löytäis Suomea puhuvia ni peli-kokemus ois kymppi.

Millä puolella sodit? Nimittäin Konsolifinissä on nyt klaani jokaiselle armeijalle.
Itse olen Ravenilla, mutta pääsen pelin ääreen kun poika on saatu yöunille tossa puoli yhdeksän-yhdeksän kieppeillä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Huomenna varmaan käyn pelin hakeamassa joten ajattelin kysästä mitä eroa näillä joukkueilla on?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tänään ihasteltu MAG perus ja Steel Box Edition koteloita kauppojen hyllyillä omaa enakkotilausta odotellessa :rolleyes: No, huomenna pitäisi itsekin päästä aloittelemaan.

Huomenna varmaan käyn pelin hakeamassa joten ajattelin kysästä mitä eroa näillä joukkueilla on?

Kannattaa käydä lukemassa pelin FAQ materiaalit: MAG Alokasleiri
 
Vastaus: MAG [Hype]

Millä puolella sodit? Nimittäin Konsolifinissä on nyt klaani jokaiselle armeijalle.
Itse olen Ravenilla, mutta pääsen pelin ääreen kun poika on saatu yöunille tossa puoli yhdeksän-yhdeksän kieppeillä

Pyhässä hupparissa eli SVER:llä.

Eli laitetaan nyt tännekkin et FIN tagin alla on väliaikais klaani SVER:llä kunnes KOF:fi on pystyssä. Pankaa mulle vaikka YV:tä pleikkarilla ni lisäilen muonavahvuuteen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt kun peli on saatavilla suljetaan tämä massiiviseksi kasvanut hype-ketju. Kiitoksia kaikille keskusteluun osallistuneille :)

MAG:n osalta keskustelua voi jatkaa pelin omalla yhteisöalueella: Yhteisö - MAG

Yhteisöön pitää ensin liittyä Käyttäjän OP - Yhteisöt valikosta.

Ketjun viimeisimpiä viestejä on siirretty yhteistöalueen ketjuun.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom