Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG miitti

Vastaus: MAG miitti

Haha, pojat pistäny rattaat pyörimään :D Ideana kyllä mahtava, mutta itse en valitettavasti taida laivareissulle lähteä. Niin monesti käynyt ja nähnyt suuren porukan sinne katoavan omiin porukoihinsa. Viikonloppu mökissä, parit televisiot ja magit asennettuna, sauna huutamassa olisi sitten ollutkin jo aivan toinen tarina!

Mutta tosiaan, Oulusta kun kotoisin on, niin tämä risteily taitaa nyt jäädä väliin. Vaadin kuitenkin videomateriaalia, luonnollisesti.
 
Vastaus: MAG miitti

Mitäänhän ei ole vielä lyöty lukkoon ja ideoita otetaan vastaan. Risteily on saanut kannatusta ja ehkä helpoin toteuttaa, mutta mukavahan teitä poronpurijoitakin olisi saada mukaan.. :D
 
Vastaus: MAG miitti

Ehdottomasti joku iso mökkisetti olis huikeempi jos joku sellasen järjestämisen viitsii ottaa kontolleen.
 
Vastaus: MAG miitti

Nyt on tuo mökkireissukin saanut aika hyvin kannatusta, joten kertokaa hyvät ihmiset mielipiteenne asiasta, niin saadaan mahdollisimman hyvä miittinki aikaseks.

Jos ette uskalla ääneen sanoa mielipidettänne, niin minulle tai Zeranille voi ainakin kertoa yksityisesti. Ja ideoita otetaan edelleenkin vastaan. Kertokaa prkl mitä te haluatte!!! :D
 
Vastaus: MAG miitti

Nyt on tuo mökkireissukin saanut aika hyvin kannatusta, joten kertokaa hyvät ihmiset mielipiteenne asiasta, niin saadaan mahdollisimman hyvä miittinki aikaseks.

Jos ette uskalla ääneen sanoa mielipidettänne, niin minulle tai Zeranille voi ainakin kertoa yksityisesti. Ja ideoita otetaan edelleenkin vastaan. Kertokaa prkl mitä te haluatte!!! :D

Laiva,mökki...

Aivan sama,kuhan se mökki ois sitten inhimillisen matkan päässä. Tosin kimppa kyytiä saadaan järkättyä täältä kouvolan kupeesta :)

Tosin jos laivalle lähetään,niin tulee se ikäraja vastaan ;)
 
Vastaus: MAG miitti

Mökki kiinnostaa, laiva ei. Sharkonen sen jo mainitsikin, että suuri porukka hajoaa laivalla kuka mihinkin suuntaan melko nopeasti. Matka ei ainakaan mulle oo este, lentokoneet ja junat kyllä kulkee ja autokin on olemassa.
 
Vastaus: MAG miitti

Kaikki käy, paitsi kansantassit ja sukurutsaus

Perkele miks täällä ei oo sitä tykkää nappia??

Mutta tosiaankin kyllähän sitä voisi sitä mökkihommaa kanssa ottaa vähän pöydälle tarkasteltavaksi.
Jos meikäläinen lähtee sitä vetämään niin kannattaa varautua siihen että mökki olisi sitten täällä susirajalla.
Tiedän täältä suunnalta ainakin yhden paikan joka on vuokrattavissa ja jossa nyt pitäisi olla kyllä nukkumapaikkojakin sekä saunomismahdollisuudet.


-Z
 
Vastaus: MAG miitti

Alimmainen näyttää ihan hyvältä! Onkos tää nyt sit 2 yön retki?
 
Vastaus: MAG miitti

Kakkonen on ykkönen siis mökki vaihtoehdoista :)
Päivämäärästä sen verran että itselle sopisi töiden puolesta paremmin 17-19.2, koska itsellä(ja Krapulakeijulla) on 24-27.2 aamuvuorot, joten joutuisi tekemään ainakin 3pv sisääntekoja(koska pekkasia ei ole).
Mutta selväähän on että sellaista päivää ei ole että kaikille se sopisi.

-Barthanix

PS. mennään niinkuin ryhmänjohtaja määrää ja pyritään tekemään parhaamme jotta saadaan ryhmä kasaan ;)
 
Vastaus: MAG miitti

Lähikuukausien viikonlopuista tuo barthanix:n ehdottoma 17-19.2 on ainut sellainen, etten varmuudella pääse. Aikaisemmin ehdotettu 24-26.2 sopii täydellisesti, kuten melkein mikä tahansa muukin, paitsi siis tuo 17-19.2.

Yritetään nyt kuitenkin löytää jokin sellainen viikonloppu, että mahdollisimman moni pääsisi.

Edit. Niin ja mökeistä alempi parempi.
 
Vastaus: MAG miitti

Uskoisin kyllä että pystyn sumplailemaan työpäivät siten, että tuo 24-26.2 onnistuu.
 
Vastaus: MAG miitti

Mulle sopii mikä viikonloppu vaan. Kissavahti on jo alustavasti tilattu. :D
Joku kimppakyyti täältäpäin lähtijoille jos saataisiin aikaan? kun ei tuota omaa kulkinetta ole käytössä.

Alempi noista vaikutti hyvältä.

-KilliCat-
 
Vastaus: MAG miitti

No minä ja Krapulahan ollaa tässä lähistöllä.
Jos Krapula ajaisi mennessä ni mehän voitaisi ryypätä tullessa ;)
 
Vastaus: MAG miitti

No minä ja Krapulahan ollaa tässä lähistöllä.
Jos Krapula ajaisi mennessä ni mehän voitaisi ryypätä tullessa ;)

Krapulan kanssa taisi olla puhetta tosta kyydistä jossain vaiheessa. Tuo viiminen lause kuulostaa hyvältä ;D
 
Vastaus: MAG miitti

Itsehän sain tuossa hullun idean että ottaisi töistä pekkasta 23-24 päivä (mikäli tuo 24-26 päivä on se miittipäivä) ja lähtisi jo torstaina jonkun epäonnisen eteläsuomalaisen MAGin pelaajan nurkkiin pyörimään ja kävisi siinä torstaina tuolta viron puolelta viinaa hakemassa miittiä varten.
Tästä ideastahan jo mainitsinkin Killicatille ja Wildlagille ;)

-Z
 
Vastaus: MAG miitti

No minä ja Krapulahan ollaa tässä lähistöllä.
Jos Krapula ajaisi mennessä ni mehän voitaisi ryypätä tullessa ;)
Krapulan kanssa taisi olla puhetta tosta kyydistä jossain vaiheessa. Tuo viiminen lause kuulostaa hyvältä ;D

Vai niin... :D Eiköhän tuo kyyti onnistu, jos tarvetta on. Alustavasti lupailin jo olla kuskina, mutta siitä voidaan aina neuvotella..

Alempi mökki olis kans oma valinta ja tuo 24-26.2 kelpaa kyllä ajankohdaksi.
 
Ylös Bottom