Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Deriwon

Member
MAG: Heroes Get Remembered, But Legends Never Die

tuolla nimellä pidetään MAG peli-ilta nyt perjantaina 6.7.2012 klo 19 ->
Yksi "suuri" poistuu joukoistamme ja nämä ovat vähän niinkuin jäähyväispelit.
Tuo seksikäsääninen herrasmies, viinien ystävä: Tuku, Tuksu, TeeKooUu jättää sotakentät näillä näkymin nyt "lopullisesti".
Muuttaa ulkomaille puoleks vuodeks, vai mitä se uhkaili. anyway. Kaikki siis paikalle laulamaan jäähyväislaulua.
Talo tarjoaa teetä, muuten omat pullot mukaan.

- Deriwon
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Itsehän muutan kans vuodeksi ulkomaille, mutta mitäs se ps3 pelailua estää ? Kyllä se nettiyhteys löytyy kaikkialta, missä punaviiniä tarjoillaan.

Ellei turun ihme sitten tosiaan muuta mexicolaiseen savimajaan vaihtaen punaviininsä Tequilaan.

Itse en valitettavasti pääse mukaan, mutta lupaan tulla tku:n paluujuhliin mukaan :D
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Ei se ollut pleikkaria raahaamassa mukanaan.
Ja puolen vuoden päästä tuskin on serverit enää pystyssä.
Mutta jos on, niin kyl se lupaili tulevansa 3 vuotis bileisiin. :D

ja tuku stna, heitä tähän viestiä nyt että onks tää sovittu homma! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

No mä ainakin oon PE kentillä, juhlistamassa sitä että joku lopettaa pelailun..
En tiedä oonko koskaan kyseisen hyypiön kanssa pelannut, mutta läksiäisiä on aina hauska viettää.
Kovin olen kuitenkin kuullut tarinoita tästä kaverista, ihan eläviä legendoja siis.. Must see!

Tequilaan en ole vaihtamassa, mutta ei toi sen parempi paikka ole. Aasiaan suuntaan duunien perässä, paluusta ei tietoa.
Mutta kun viimeksi komennusreissun piti olla 2kk ja se oli lopulta sitten 12kk, niin en luota kyllä mihinkään mitä työmaan pituudesta on etukäteen kerrottu. Takas tullaan ku aika on oikea.
Kyseistä kylää olen tutkinut, eikä ole mikään teknologiakeskus, aikaero suolainen Suomeen verrattuna (eli mä nukun - te pelaatte, mä vapaalla töist - te duunis.), eikä edes tietoa onko kämpässä töllöä :D

JA, viikonloput tietty vapaita, mutta kun Aasiaan pääsee ja lennot moneen paikkaan maksaa 40-50e, niin ehkä tahtoo käyttää vapaa-ajan sitten auringossa bisseä vedellen ja erilaisiin mestoihin tutustuen, ennemmin kuin sisällä kämpässä...

Toivottavasti monet vanhat tutut jaksaa vaivautua kentille, olis kiva vielä kerran sähläillä kentillä yhdessä... Itselle ainakin lienee viimeinen kerta, ellei serverit pysy ihmeellisesti elossa.

Jo ilmoittautuneiden lisäksi....
Kyönimies? Tiku"yksnuuskaliikaa"Taku? Amppu? Tampereen pojjaat? OGS:n vanhukset? Gona? Tietty SkyPolaris! WaaviLeevi? Varjo? Lauri? InFinlandWeAlcohol? Pnu? Laapo? Sörväri? Nose? Ehdottomasti LASSE (oli pakko erottaa Lasse erikseen OGS:stä, sen hermostumista on hauska kuunnella :D ), Chillikat? Sivustaosuva? Equ? MahdotonLagi? Julius? ...mää voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin, mut olis vähän muutakin tekemistä...
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Chillikat ilmotautuu mukaan sähläämään! :D Kai sitä pari huurteista täytyy läksiäisten kunniaksi hakea...

-KilliCat vai oliko se sittenkin Chillikat?- :confused:

Edit: InFinlandWeAlcohol mään ei vissiin ehdi paikalle,ei ainakaan luvanu tulla kun sitä päivällä kyselin...
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Jos suinkin vaan kerkiän niin mukana ollaan. Pitäähän sitä Tukulle vielä pussiteet tarjota ennen lähtöä... ;)
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Yritän päästä mukaan jos uusi perheenlisäys ei pidä liian kiireisenä :D
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Lasse on Lapin perämetsissä eikä tietoa koska on sen verran sivistyksen parissa että Pleikalle pääsee.
Jos ei muita pappoja näy, niin yritän ainakin itse hetkeksi tulla.
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Täytynee kait ladata ja asentaa vielä kerran MAGgi koneelle illan kunniaks :eek: Eli "Ramtoi II" on isolla todennäköisyydellä paikalla valmiina tamsenilla lahtaamaan omat ja vihut (pääasiassa omat, erityisesti keijun jos se paikalle eksyy :D)
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Täytynee kait ladata ja asentaa vielä kerran MAGgi koneelle illan kunniaks :eek: Eli "Ramtoi II" on isolla todennäköisyydellä paikalla valmiina tamsenilla lahtaamaan omat ja vihut (pääasiassa omat, erityisesti keijun jos se paikalle eksyy :D)

Jaahas jaahas. Se on vissii sitte laitettava flashin kestot täysille ;)
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

Tarttee kyllä yrittää päästä linjoille. Olis se magiata vielä täräyttää kunnolla vääränpukusia tyyppejä.
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

...on muuten hieno ilmiö tämä,et vähän väliä joku ilmoittaa jättävänsä nää pelikentät,ja sitten ne palaa "häntä koipien välissä" takaisin! :D
 
Vastaus: MAG: Peli-ilta pe 6.7.

...on muuten hieno ilmiö tämä,et vähän väliä joku ilmoittaa jättävänsä nää pelikentät,ja sitten ne palaa "häntä koipien välissä" takaisin! :D

Mä oon jättäny MAGin jo niin monta kertaa taakseni, että tää on lähinnä yksi suuri vitsi :D
Mutta Deriwonin vika, en mää tätä oo organisoimas, se vaan ilmoitti että viimeiset MAGit sit ennen lähtöä..
Yrittää vaan että tarjoaisin ens kerralla useammankin lonkeron ku törmätään.. ;)

Mutta nyt on oikeasti viimeiset vedot, ellei sit serverit pysy pystyssä jahka palaan kotikonnuille, mitä vahvasti epäilen...
Toisaalta, MAGin kuolemaa olen odotellut kohta jo vuoden, että... ... ...

Mut suurta osallistumista odotan, täytyyhän teidän ihanien ihmisten nyt tulla hyvästelemään aikoinaan Suuriin Saappaisiin astuneen Turkulaisen poistumista takavasemmalle. ;)
Juliuskin jättämässä Bäfän rauhaan illaksi, se on jo paljon se! En tosiaan uskonut että herraa illassa nähtäisiin. Ja Rambokin ehkä paikalla, huhhuh!
 
Ylös Bottom