Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG SVER-klaanilista tyhjennetään la 20.3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hartzu

KonsoliFIN Alumni
KonsoliFIN SVER klaanin jäsenlista tyhjennetään lauantaina 20.3 n. kello 15 alkaen. Jokainen nykyinen klaanin jäsen siis erotetaan klaanista.

Syynä tähän on pyrkimys siivota jäsenlistalta pois epäaktiiviset pelaajat, sillä lista on tällä hetkellä todella pitkä ja pelissä ei ole työkaluja listan kunnolliseen hallinnointiin.

Jokaisen pelaajan tulee ilmoittautua klaanin jäseneksi uudestaan erillisessä värväysketjussa.

Nykyiset upseerit pysyvät upseereina myös uudella listalla, paitsi jos eivät ilmoittaudu enää mukaan, ja tarpeen mukaan uusia upseereja nimetään.

Vastaus: MAG SVER-klaanilista tyhjennetään la 20.3

SVER klaanilistan siivous on nyt suoritettu ja kaikki jotka eivät ilmoittautuneet uudestaan mukaan tai joiden en henkilökohtaisesti tiennyt peliä vielä pelaavan, potkittiin klaanista ulos.

Jätin myös potkimatta tasolla 59 ja 60 olevia pelaajia ja veteraaneja, jos sellaisia huomasin. Näitä ei kuitenkan kovin montaa ollut.

Ilmoittautukaa siis uudestaan klaaniin, jos peliä vielä pelailette.

Vaikka lukumäärä supistuikin huomattavasti niin edelleen vain murto-osan näkee onlinessa. Joka päivä samat 5-15 tyyppiä onlinessa melkein sadasta. Eikö uudelleen ilmoittautuneet pelaa enään vain pelaanko itse aina väärään kellon aikaan?

Vaikka lukumäärä supistuikin huomattavasti niin edelleen vain murto-osan näkee onlinessa. Joka päivä samat 5-15 tyyppiä onlinessa melkein sadasta. Eikö uudelleen ilmoittautuneet pelaa enään vain pelaanko itse aina väärään kellon aikaan?

Siellä on v2-ketjussa keikkunut jo useamman päivän muutamia uuteen klaaniin hyväksymättömiä "aktiiveja", minä mukaanlukien. Odottelen kuumeisesti tuota toimenpidettä, jotta pääsen eroon fuck-fuck-fucking-fuck -publasquadliidereistä....

Siitä ei pääse mihinkään, että osa pystyy pelaamaan harvemmin kuin toiset, ja osa taas pelaa täysin eri aikaan kuin toiset. Se vain pitää hyväksyä.

Siitä ei pääse mihinkään, että osa pystyy pelaamaan harvemmin kuin toiset, ja osa taas pelaa täysin eri aikaan kuin toiset. Se vain pitää hyväksyä.

Ymmärän tämän täysin, mutta SVERiin n. viikko sitten palattua samat naamat vain onlinessa, tai en tiedä johtuuko tämä "kadon" tunteen suurus vain siitä, koska ennen kiertoon lähtöä SVERillä onlinessä oli helposti 30+ tyyppiä.

Kyllä siellä on hemmetisti uudelleen ilmoittautuneita ukkoja, jotka ovat ehkä vain kerran peliä pelanneet...

Ite olen pelaillut yleensä iltapäivisin, enkä ole nähnyt kuin kaksi tyyppiä minun lisäksi siellä samaan aikaan. Harvemmin on ollut enemmän...esim JippuQ:ta en ole nähnyt nyt kertaakaan samaan aikaan pelaamassa.

Ite olen pelaillut yleensä iltapäivisin, enkä ole nähnyt kuin kaksi tyyppiä minun lisäksi siellä samaan aikaan. Harvemmin on ollut enemmän...esim JippuQ:ta en ole nähnyt nyt kertaakaan samaan aikaan pelaamassa.

2vk tauko alla.

Ylös Bottom