Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG - Viralliset tiedotteet, DLC:t, patchit, huoltokatkokset

hartzu

KonsoliFIN Alumni
Zipper Interactive kertoo, että 1.01a patch on tulossa jakoon huomenna jossain vaiheessa.

Lisäksi palvelimiin tehdään päivityksiä, jolloin ne voivat olla alhaalla normaalin huoltoikkunan aikana eli 12-14 Suomen aikaa.

Uusi patch ei vielä ihmeitä tuo, ja suurin osa raportoiduista ongelmista ei korjaannu vielä tällä paikolla. Kirjaimellisesti kosmeettisestä korjauksesta on kyse :p Tosin palvelinpään korjaukset ovat erittäin tervetulleita, vaikka itse olen moisilta ongelmilta välttynyt kutakuinkin täysin.

Graphics

* Resolved issue that caused banding and/or artifacts in the sky.

Server

* Server performance enhancements with a focus on reducing lag issues.
* Lowered chances of encountering 5:5 errors
* Added additional statistics-focused servers
* Added additional servers for Japan.
* Reduces the amount of time after a game finishes before stats post to account.

Server Restart, Patch Alert: MAG v1.01a

Patchien muutoslogit löytyvät aina täältä: http://blog.mag.com/blog/patch-notes/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Palvelinpään korjauksien johdosta joillakin käyttäjillä saattaa statistiikat nollautua. Ei kaikilla, mutta tähtien asennosta riippuen joillakin näin voi käydä.

Lähiaikoina on tulossa myös suurempi patch, mutta tarkempi aika ei ole vielä tiedossa.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

voin vahvistaa et patch tuli tänään

aika huomaamaton prosessi... käynnistettäessä peliä maininta downloadista vilahti vain ruudulla.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Versio 1.02 tulossa jakeluun huomenna. Alla lista muutoksista ja korjauksista.
Gameplay
* Fixed issue where water-submerged players could not be resuscitated.

Interface
* Restricted Medic icon for downed players will only show up to those with the “Resuscitation” Support Skill Equipped.
* Incapacitated player icons are now hidden from teammates who can’t resuscitate them.
* Added distance indicator for incapacitated teammates (meters).
* Added distance display for “Anti-Personnel” and “Anti-Tank” Mines for both teammates and enemies equipped with the “Explosives Detector.”
* Localization changes for language in the Armory screen.

Technical
* Fixed XP requirements for Level 36 (moved from 23,686 to 21,999) and Level 37 (moved from 23,803 to 23,083).
* Statistical changes to support eventual integration into MAG.com website.

Server
* Improved server performance to reduce instances of lag in population-heavy games.
* Groups cannot enter match if one of its members is banned from the game.
* Regional server hosting IDs adjusted in North American locations.

Lähde: MAG Blog
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Päivitys jaossa. Ensin tuli 39 megan pätkä ja nyt pelin aloitussivulla vastaanotetaan päivitystä jonka koko on 114.84 Mb
Mutta eipä päässyt tutkimaan muutoksia koska palvelimilla huoltokatko.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Kenties jo seuraavassa patchissä korjataan myös havaittuja glitchejä:

Chexander | February 16th, 2010 at 2:05 pm

I guess my original question was not of high enough value to be answered.(#16) I’ll assume that the answer is “no” SVER will be able to continue the gate disarming from the inside while other factions can not.

It kinda sucks having to go inside the SVER building from the back door and kill everyone then set the charges to get through the front door… Bass Ackwards…

Hope this gets fixed in the next update; until then, you SVER glitch’n n00bs suck.



Jeremy Dunham replied on February 16, 2010 at 2:09 pm

Future patch. It’s the one after this one.

Good times.

Lähde: MAG v1.02 and Commando Developer Tips – PlayStation.Blog
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Pistetäänpä päivitys myös kokonaisuudessaan kaiken kansan luettavaksi:
Patch v1.03

Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS)

Gameplay

- Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see “Weapon” section below)
- Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.
- Fixed bug in SVER’s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.
- Added a “solid tone” sound effect near the end of a charge’s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.
- “Medium Improved” Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.
- Changed resuscitated player’s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.
- Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.
- Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.
- Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy
- All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.
- Mines that haven’t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).
- Fixed bug that prevented “fully-resuscitated” players with more than 100 health points from receiving their full HP.
- Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.
- Players no longer lose leadership points after entering “Veteran Mode.”

Weapons

- “From the hip” firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.
- Tuned weapon damage for all three factions.
- Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they’re less effective at long distances.
- Made Battle Rifles more effective.
- Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.
- Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).
- Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.
- Increased spread on shotguns.
- Improved animations for rocket launchers.

Graphics

- Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.
- Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air to eliminate unintended FX issues.
- Added realistic fogging effects to sky-domes.

Technical

- Fixed most conditions that caused players to be caught in a “respawn loop” which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.
- Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.
- Improved client-side stability.

Zipper ollut ahkera kun tämä uumoiltu iso päivitys tulee näinkin äkkiä, anetaanpa iso käsi heille!

Paljon on yhteisön kaipaamiin ongelmiin tulossa korjauksia, monia varmasti ilahduttaa erityisesti LMG:n päivitykset jotka tuovat sen vihdoinkin alas sieltä pilvilinnasta. Ja mitäs mitäs, taistelu kivääreiden tehoa nostettu?! Oh yeah, come to mama! Hyvästi subittajat, tervetuloa ARskat! Viikonloppu mittelöt taattu näiden uudistusten merkeissä ;)
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Todella upeaa työtä Zipperiltä. Jos tämän tasoinen tuki jatkuu tulevaisuudessakin voi pelille varmasti ennustaa pitkää ikää. Noiden aina valitettujen lisäks on listalla monia todella hyviä parannuksia kuten elyvytksen jälkeen kamera näyttää sinne minne haluaa, miinat ei häviä kun kuolee, turretit menee kolmesta raketista... Aivan loistavaa näin ainakin paperilla. Saa nähdä miten hyvin on tasapaino kaikessa saatu säilytettyä.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Turretit kolmella raketilla, huono juttu. Tähän asti on tarvinu enemmän tiimin panostusta, nyt pystyy helposti yksinkin tuomaan turretin alas, tai paljon helpommin ainakin.

Subbarin heikennys kauas on paskamainen homma, nimittäin Dominationiin joutuu etsimään nyt jotain ihan muuta loadouttia. Joutunee sitten alkamaan taas enemmän tappohommiin ja unohtamaan korjailun.:(

LMG-nerf on loistavaa, toivottavasti on vaan tehty tarpeeksi muutosta eikä vain marginaalisia heikennyksiä.

Gearin swappaus on loistava juttu, lisää skilli-aspektia.

Solid tone on toisaalta hyvä toisaalta huono. Tähän asti on ollut ihan mukavaa arpapeliä "uskallanko disarmata vielä vai juoksenko karkuun ja selviän hengissä jonka jälkeen pääsen heti korjaamaan".

Reflex Sightin accuraryn heikennys on todella mahdollisesti TODELLA paskamainen homma. Vähän pelottaa tuleeko tästä nyt Socom 3....

Kokonaisuutena tuo päivitys voi olla todella hyvä tai todella huono. Huomenna sen vasta käytännössä näkee, kun pääsee testaamaan muokkausten voimakkuutta.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Paljon hyvää tulossa, mutta pari kohtaa hiukan epäilyttää:

- Made Battle Rifles more effective.
- Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.


En tiedä mitä CyrusQ tuossa edellä tarkoitti Socom3 vertauksella, mutta täytyy vain toivoa ettei pelistä tulee snipujen temmellyskenttä. Välimatkat kuitenkin kentissä pitkiä ja jos snipua ei saa hengiltä kun toinen snipu niin en nää kehitystä kovin suotuisana.

Ja Valorin domi kentän seinänläpijuoksun olis voinu korjata samalla, mutta ensi kerralla sitten.

Modet voisi muuten tehdä jonkun MAG - Keskustelua päivityksistä ketjun ja siirtää nämä mielipiteet sinne niin pysyisi tämä topicci helppolukuisena, kun nämä patchit kuitenkin keskustelua herättää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Joopa joo, pelottaa kyllä vähän toi päivitys. Ensinnäkin, vaikuttaa siltä, että ryhmittymien välillä aseiden tehot on lähes samat, mutta muuten säilyy ennallaan. Toisekseen, snipuja on ollut tähänkin asti ihan tajuttomasti, patchin jälkeen tulee vielä lisää, koska niitä vastaan voi taistella enää vain snipuilla. Ei ne aseet ennenkään niin tarkkoja sinne kauas ollut, sniput oli vaan niin surkeita, että eivät osanneet ampua takaisin (esim. smg sinne 120m päähän oli semmoista 1/5 luotia osui kohteeseen). Noh, viikonloppuna sit näkee, miten on käynyt. Jos huonosti, niin peli pölyttymään ja odottamaan parempaa räiskintää. Ei kauheesti luottamusta meinaan zipperiä kohtaan löydy, kun tuntuvat kuuntelevan mieluusti foorumeilla whinettävää, suorastaan itkevää porukkaa niin tarkasti.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Nyt on kyllä raju päivitys luvassa! Ihan oikeaan suuntaan menee mielestäni.
Sniput ei ole kyllä tähän mennessä meikän peliä pilanneet enkä usko, että jatkossa osuvat sen paremmin. LMG tasapainotukset okei ja refleksille miikkaa niinku pitääki. ARskalla sitten on se 4x scope kaukohommia varten. Battleriflellekin ehkä löytyy joku käyttö. Senhän pitäisi okeasti vastata jotain G3/FAL/M14 luokan 7,62mm vehkeitä.

Negatiivisenä näkisin tuon bunkkerin turretin tuhoamisen. Ehkä se oli liian helppoa kiväärikaliberin aseilal verrattuna raketteihin kun tuollaiseen päädyttiin? Minusta turretit pitää olla hankala pala purtavaksi.
Veikkaan että nuo tuunataan takas myöhemmin...

Huh huh, toivottavasti pääsee testimään tuota pikimmiten!
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Negatiivisenä näkisin tuon bunkkerin turretin tuhoamisen. Ehkä se oli liian helppoa kiväärikaliberin aseilal verrattuna raketteihin kun tuollaiseen päädyttiin? Minusta turretit pitää olla hankala pala purtavaksi.
Veikkaan että nuo tuunataan takas myöhemmin...

Lähtee kyllä hyökkäyksestä haastavuus. Nyt porukassa riittää yksi sinko ja turretti on alle 15sec räjäytetty. Muuten kyllä vaikuttaa ihan passelilta päivittelyltä. Tosin en näe tuossa listassa sitä väärästä kerroksesta tapahtuvaa oven korjailun poistoa. Erityisesti tuo pitkien etäisyyksien accuracyn pudotus muilla kuin sniperilla on minusta hyvä juttu. En rynkystä tiedä kun en ole paljon kokeillut, mutta LMG rautatähtäimillä haastaa jo kovimmankin skopen tappavuudellaan. Se on jo vähäsen liikaa se. Enkä usko että sniperit tätä peliä valtaa. Ei muutakuin ilolla odottamaan ja tietenkin parasta toivoen.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Turretit kolmella raketilla, huono juttu. Tähän asti on tarvinu enemmän tiimin panostusta, nyt pystyy helposti yksinkin tuomaan turretin alas, tai paljon helpommin ainakin.

Samat mietteet minullakin, ihan kuin monella muulla tässä. Yleisesti viilaukset vaikuttavat ihan hyviltä parannuksilta, mutta tuo rikkoo sitä tiimipelaamisen tarvetta. Ei hyvä. Olisi vaikka niin, että siihen vaadittaisiin neljä osumaa, juuri sopivasti niin, ettei yksinäinen sotilas pysty sitä helposti tuhoamaan.

Mielenkiinnolla odottelen kyllä noita muita muutoksia, että miten vaikuttavat pelien kulkuun. Vielä kun saataisiin nuo toisten spawniin tulijat, toisen kerroksen korjaajat ja seinien läpi juoksijat pois.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Samat mietteet minullakin, ihan kuin monella muulla tässä. Yleisesti viilaukset vaikuttavat ihan hyviltä parannuksilta, mutta tuo rikkoo sitä tiimipelaamisen tarvetta. Ei hyvä. Olisi vaikka niin, että siihen vaadittaisiin neljä osumaa, juuri sopivasti niin, ettei yksinäinen sotilas pysty sitä helposti tuhoamaan.

Mielenkiinnolla odottelen kyllä noita muita muutoksia, että miten vaikuttavat pelien kulkuun. Vielä kun saataisiin nuo toisten spawniin tulijat, toisen kerroksen korjaajat ja seinien läpi juoksijat pois.

eihän sitä yksi mies tuhoa jos siinä on huoltomies korjaamassa... ainut mikä on suuri ongelma vielä että huoltaja ei saa mitään boonusta huollosta.. antaisivat edes korjatusta bunkkerista ym.. 10kp koska medikki saa enemmän pisteitä pelkästään nostamalla kuolleen.. kukaan ei halua olla huoltomies koska siitä ei palkita.

muutokset muuten ihan ok. mut nyt kun rynkyn damage on nostettu nii kohta kaikilla lmg tyypeillä on rynkyt.. eli tilanne ei käytännössä muutu miksikään..
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

muutokset muuten ihan ok. mut nyt kun rynkyn damage on nostettu nii kohta kaikilla lmg tyypeillä on rynkyt.. eli tilanne ei käytännössä muutu miksikään..

Eihän missään sanota, että rynkkyjen tehoja nostetaan. Mä veikkaan, että sverin aseiden damagea pienennetään ja tehdään niistä pahasti alivoimaisia ja raven + valor saa enemmän damagea. Battle rifleissä ehkä alennetaan hieman rekyyliä.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

Eihän missään sanota, että rynkkyjen tehoja nostetaan. Mä veikkaan, että sverin aseiden damagea pienennetään ja tehdään niistä pahasti alivoimaisia ja raven + valor saa enemmän damagea. Battle rifleissä ehkä alennetaan hieman rekyyliä.

"- Made Battle Rifles more effective."
mielestäni tämä tarkoittaa juuri rynkkyjen tehon nostoa.
 
Vastaus: MAG - Huoltokatkokset, patchit, viralliset tiedotteet

"- Made Battle Rifles more effective."
mielestäni tämä tarkoittaa juuri rynkkyjen tehon nostoa.

Battle rifle on se kolmas rynkky. Tuo lause taas kertoo, että niistä tulee tehokkaampia, ei välttämättä tarkoita siis enemmän damagea per osuma. Kenties tulinopeus kasvaa, rekyyli pienenee, tulee tarkemmaksi, mutta en tod. usko, että tehot nousee. Paitsi valorilla ja ravenilla tietenkin, kun niiden kaikkien aseiden tehot nousee.
 
Ylös Bottom