Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oon nyt taas pitkästä aikaa alkanut pelata tätä. Vähän GTA Onlinelle vastapainoa! Sabosta löytyy onneksi paljon pelaajia.

Reilu pari kuukautta ja servut sulkeutuvat? Toivottavasti joskus tulisi vastaava peli. Ikävä noita 256 player domeja, ei riitä enää pelaajat. Tää on ollut ehdottomasti yksi pleikkarin parhaista peleistä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olisi mahtavaa vetäistä vielä kerran oikein kunnolla ja kutsua KonsoliFIN:n MAG porukat oikein suurella joukolla pitämään peli-iltaa.

Tulevana perjantaina KFS porukalla linjoille? Pleikka on tainnu kerätä kuukauden jo vaan pölyä tuossa.

-KilliSilmä-
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Helevata, ku on tuollanen risteily ens viikonloppuna, niin ei pääse linjoille. Tosin eipä mulla ole jannuakaan tuolla kfs:n riveissä, ku slottimyynnin lopetuksen jälkeen halusin vielä kerran testata nuo muut faktiot tuolla perusjampalla, niin on jäänyt tuonne ravenille jumiin. Asiasta siis toiseen, voisko joku ystävällinen, jolla on vielä joku tyyppi upseerina tuolla KFR:n riveissä, pistää kutsua mulle, kun tympii nuo klaanikutsut noilta 'm05t-b35t-t4ct1c4l-n00b-k1ll3r-sl4y3r-m0th3rfuck1n-n1nj4-455455in'-klaaneilta, ja haluaisin sitäpaitsi vielä kumiukkojakin oikeissa klaanitunnuksissa vähän kunnioittaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

10 innokasta oli samaan aikaan tänään tai oikeastaan eilen illalla linjoilla.
Mukavasti päästiin pienellä odotusajalla mukaan pelaamaan, enemmän vaan olisi saanut olla omaa porukkaa ympärillä. Turhan usein oltiin ottavassa roolissa kun vastapuolella oli vanhoja konkareita muista klaaneista.
Hauskaa oli silti.
Muistakaa nyt että tämä lysti loppuu sitten tammikuussa eli viimeisiä viedään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mulla täällä maailmalla matkatessa on mennyt ihan ohi tuollaiset servujen sulkemiset. Iski ku salama kirkkaalta taivaalta, yhtään en osannut odottaa että joskus vielä käy näin! ;)
Mutta hyvät uutiset; se tapahtuu vasta tammikuussa ja tämä hyypiö palaa Suomeen lopullisesti 18.11.! Mä siis ehdin vielä hakkaamaan tätä PS3:n parasta peliä hetkisen, ennen kuin on aika heittää lopulliset hyvästit. Eli jokainen jannu nyt sitten treenaamaan ahkerasti, teil on pari viikkoa aikaa ennen kuin mä tuun palauttamaan sen vaatimustason kohdilleen... :D
Ihan ku joku tätä osiota viel Konsolifinissä lukisi, haha :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eli jokainen jannu nyt sitten treenaamaan ahkerasti, teil on pari viikkoa aikaa ennen kuin mä tuun palauttamaan sen vaatimustason kohdilleen... :D
Ihan ku joku tätä osiota viel Konsolifinissä lukisi, haha :D

Älä ny. Mä tarkkailen tätä aina pari, kolme kertaa viikossa edelleen.

Pitää kattoa tuleeko MAGiaa enää pelaamaan. Saboa en jaksa paria matsia enempää ja kun Domi eli Pelimuotojen Kuninkas on pelikelvoton lagin takia, niin voi olla että oon vaan hengessä mukana.

War Thunderia odotellessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitä Tuku höpisee täällä?
Itsehän vaihdoin jo vähän aika sitten PS kolmosen seteleihin ja nekin meni PS4 ennakkomaksuihin. Et seuraavan kerran ku MAGia ja PS3 pelaan, niin se tapahtuu kaverin luona, magin 4v. synttäreillä. :D

Onks Ukkosenjumala se War Thurder millanen peli? FPS?

Ei oo enää montaa päivää uuteen pleikkaan. Kädet jo tärisee ku odottaa et pääsis jo pelaamaan..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

MAG kuoli liian nuorena. Toivottavasti jotain vastaavaa saadaan tilalle!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos ken haluaa, niin voi kysellä/toivoa MAG2 perään kyseiseltä herralta https://twitter.com/amboyes Jos oikein olen käsittänyt niin borderlands 2 vitalle lähti juurikin twitter kamppanjasta. Olikohan kyseinen idea vielä IGN greg millerin vai miten lie? Tai jos joku tietää paremman henkilön jolla twiittailla satunnaisesti ja kysellä MAGin jatkon perään niin kertokaa :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tai jos joku tietää paremman henkilön jolla twiittailla satunnaisesti ja kysellä MAGin jatkon perään niin kertokaa :)
Shuhei Yoshida (President of Worldwide Studios, Sony Computer Entertainment) on seuraamisen arvoinen henkilö. MAG2 olisi kieltämättä aikamoinen pommi, jonka myötä PS4 pitäisi ostaa tähän osoitteeseen. Päällimmäiseksi kysymykseksi nousee, millä studiolla olisi osaamista MAG -jatko-osan kehittämiselle. Osaavat ja itsenäiset FPS genreen keskittyneet studiot ovat melko harvassa...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

yosp on kyllä seuranta listalla, mutta kaveri ei käsittääkseni päätä noista peleistä. No pitää ahdistella kysymyksillä kumpaakin :D
Todella harmillista jos tämä nyt unohtuu täysin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minä en pääse enää kentille, tuli annettua siskonmiehelle joululahjaksi tuo entinen ps3. Peli tosin löytyy vielä kotelossa :D sitä en meinnut hävittää minnekkään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minä en pääse enää kentille, tuli annettua siskonmiehelle joululahjaksi tuo entinen ps3. Peli tosin löytyy vielä kotelossa :D sitä en meinnut hävittää minnekkään.

Kirjotellaas tännekki, itekki myyny ps3 pois. MAG löytyy kylläki, sitäkään myöskään en raaskinu antaa pleikan mukaan, joten tämä menee hyllyn päälle "palkinto" paikalle, sen verran hyviä jätkiä ollu ja hyvä peli! :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen kävin pitkästä aikaa hieman räiskimässä ja pakko myöntää, että alkaa väki vähetä. Pelejä ei juuri saa aikaiseksi ja nekin mitä 15 min jonotuksella saa on sellaisia missä toinen osapuoli istuu punaviivalla räiskimässä vihulaisia ettei ne pääse mihinkään. Eilen 2,5 tunnin aikana oli yksi kunnon peli :D

Dust eikä Battlefield3 saa mua innostumaan pelaamisesta. Monella teistä on jo varmaan kokemusta uudestä bäfästä ja kysymys kuuluukin onko siitä yhtään enempään?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Dust eikä Battlefield3 saa mua innostumaan pelaamisesta. Monella teistä on jo varmaan kokemusta uudestä bäfästä ja kysymys kuuluukin onko siitä yhtään enempään?

Kannattaa pitää silmällä PS4:lle tulevaa Planetside 2:sta. Mag on paljon velkaa ensimmäiselle Planetside:lle, joten MAGin kaltaisia viboja taatusti luvassa.

Pelihän on jo julkaistu PC:lle ja kyseessä on Free to Play peli pienillä premium lisämaksuilla, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään pay to win tyyppinen peli.

 
Ylös Bottom