Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Loppu tuli saappaat jalassa! :) Julkaisupäivästä asti mukana. Nyt 1 ½ vuotta ollu vähän hiljaisempaa osaltani ,mutta silti peli on jaksanut kiehtoa vajaan 700 peli tunnin edestä!! :D Mikään muu peli ei ole yltänyt lähellekkään samoihin tunteihin ,eikä varmaan tule ikinä mikään yltämäänkään! :) Eilen oli kyllä taas mukava pelata magia. Pääsin pitkästä aikaa domiin ja niitä tuli pelattua 6 matsia joista viimeiset 2 maailman parhaassa peliseurassa! :D Kiitos KFS pelitoverit :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No jännää, oli tullut tuplapostaus jotenkin ihmeellisesti. Mutta vielä ei ole skypol vastannut. Lukeeko näitä enää kukaan, kun se MAG on nyt oikeasti kuollut.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No jännää, oli tullut tuplapostaus jotenkin ihmeellisesti. Mutta vielä ei ole skypol vastannut. Lukeeko näitä enää kukaan, kun se MAG on nyt oikeasti kuollut.

Ei sieltä mitään sellaista julkaistavaa materiaalia tullut. Olisi ollut tarkoitus saada tuo palvelimien sammuminen pois nauhalle mutta menin poistumaan pelistä arviolta 5-10 minuuttia ennen palvelinten sulkeutumista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

dean-cry.gif


tumblr_m1jcvqdpRs1r6q9co.gif


Pleikka pölyyntyy nurkassa mutta muistot elää :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

- Nonni pitkätukka, on kulunut 8kk siitä, kun MAG heitti lusikan nurkkaan. Ookko pelaillu mitään?

Joo. Niitä näitä. Enemmän tai vähemmän.

- Entäs FPS? Joko on löytynyt MAGin tappaja? Tai ees yhtä hyvä? Ees semmonen, jota jaksaa viikkoa pitempään pelata?

Näytä liitetiedosto 13409
 
Kymmenen vuotta MAGin jälkeen alkaa valtavirta pikkuhiljaa saavuttaa saman mittakaavan pelaajamääriä ja karttojen laajuutta, kun uusi Battlefield 2042 lupailee maksimissaan puolet siitä pelaajamäärästä, mitä MAG mahdollisti. Hämmentävää miten hitaasti isompien pelaajamäärien shooterit ovat tulleet esiin.

Olisko jo aika MAG2:lle? Pelin tehneen Zipper Interactive studion Sony tappoi jo vuosia sitten, mutta pelin IPR tietysti on kassakaapissa. Nyt ainakin PS5 alustana mahdollistaisi teknisen toteutuksen vielä paremmin, kuin se PS3:lla oli mahdollista.

#BringMAGback
 
Juuri mietin samaa, kun Bäfän pelaajamäärä julkistettiin. Toki pelaajamäärä itsessään ei ole tärkein, vaan se, miten peli on toteutettu. Bäfä 128 pelaajaa on edelleen huonompi kuin MAG ja olisi huonompi, vaikka siinä olisi 256 pelaajaa.

Kuinka uskomattoman herkullisen MAGin saisikaan nykykoneiden tehoilla!
 
Muistaakseni joku jossain kohtaa tota MAG:in ip oikeuksia jäljitti ja silloin se oli jonkun kiinalaisen firman hallussa.

Edes remasteri jos tästä tulis, niin joutuis konsoli kaupoille lähteä, tietenkin sillä ehdolla että Zeranin sais mukaan lähtemään.. Enhän mä ilman Z kehtais kentille palata. :D
 
Muistaakseni joku jossain kohtaa tota MAG:in ip oikeuksia jäljitti ja silloin se oli jonkun kiinalaisen firman hallussa.
Onpas yllättävää jos Sony olisi tosiaan myynyt pelin IPR:t muualle. On toki historiassa sitä tapahtunut ennenkin, mutta ei todella pitkään aikaan.
 
Aijai, kylläpä on upeat muistot tästä. S.V.E.R.:n medic-painotteinen taistelija tuli viritettyä tappiin asti, muistaakseni tasoja oli 60. Kerran hairahduin toiseen niistä kahdesta muusta, vaan kyllä veri veti vahvasti takaisin ensimmäiseen tiimiin. Verkko-ongelmia toki oli, muttei koskaan niin pahasti, etteikö tämän parissa olisi viihtynyt. MAGin aikakaudella vain Killzone 2:n online-puoli veti vertoja koukuttavuudellaan.

Ryhmänjohtaja oli aina suosituin valinta ilmaiskumahdollisuutensa takia, mutta tulihan sitä riehuttua myös komppanian päällikkö OIC:nä (Officer In Charge) muutamaan otteeseen, jolloin kellon tarkkuudella napautettiin hyökkäys käyntiin eliminoimalla vihollisen taktiset kyvyt hetkeksi. Näiden virkojen välissä oli kaiketi joukkueenjohtaja, jonka kykyjä tai kirjainlyhennettä en muista.

Ajoneuvot eivät olleet liian dominoivia ja jalkaväkimassalla oli aina se tärkein tehtävä suorittaa pieniä, mutta kokonaisuuden kannalta tärkeitä sotaoperaatioita. Parhaimmillaan saatettiin ottaa vihollisen kanssa yhteen jopa tusinan suomalaisen kanssa. Harva peli on yhdistänyt konsolipuolella suomalaisia näin tehokkaasti ja vieläpä samanaikaisesti. Toinen on tietysti Socom-pelisarja, vaikka ei tämän ketjun aiheena olekaan, mutta ansaitsee maininnan konsoliverkkopelaamisen pioneerina.
 
Ylös Bottom