Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitokset KFSn tyypeille mahtavasta peliseurasta. MAG näyttäytyi aivan uudessa valossa liittymisen jälkeen. Hauskaa on ollut :D Vielä ku päästäis jossai vaihees koittaa Jeban ehdotusta niistä rooleista ryhmässä. Taitaa kuitenki siirtyy ens vuoteen se.


Nii ja jouluja kaikille!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Thänks vaan ja houhout kaikille MAGailijoille! Parasta suomalaista peliseuraa niin KFS, KFR ja KFV -joukoissa. Vuoden parhaat pelihetket oli osaltani Ravenien joukoissa, kun alussa ihmeteltiin mistä on kyse. Ja jouluterveiset varsinkin Nufanille. Silloin joskus pidettiin ravenia pystyssä kutsumalla pieneen klaaniin porukkaa ja väännettiin hikihatussa taktiikoita kentällä. Sittemmin ei olla kentillä tavattu, mutta vielä jonain päivänä... Ja monta muutakin nimimerkkiä on jäänyt mieleen hyvänä taisteluseurana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

EDIT:Tuli pelattua toinen kolmen matsin sessio ja tällä kertaa rynkyllä.. aseen teho on olematon eikä sillä osu mihkään.. pitää levuttaa ukkelia kai sitten

Aseiden teho kasvaa, kun saa niitä auki, mutta toisaalta kentällä juoksee paljon maalitauluja, joilla on teräsliivi ja 120hp:tä, joten he kestävät osumaa normaalia paremmin muutenkin.

Lisävarusteista punapiste ja etukahva parantavat tarkkuutta, joten kyllä rynkylläkin pärjää.

Mitä pelimuotoja olet pelannut? Yksi pelimuoto on nimenomaan tuollainen deathmatch variaatio, mutta se on tarkoitettu lähinnä treenaamiseen ja kokeiluun.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tasan kerran tuota deathmatch hommelia koitin.. muuten olen pelannut noita muita joihin pääsee.. olen nyt lvl13 luultavasti. Se on jo käynyt selväksi että publassa on lähes mahdotonta saada oikeasti hyvää matsia, missä tiimi kommunikoi kunnolla yms. Lisäksi minusta on täysin sietämätöntä että kun ammun pitkän sarjan jonkun rintaan niin sieltä vaan tullaan ja pompitaan ja sitten otan itse parikolme luotia siltä ja henki pois. En tosiaan tiedä enää mitä ajatella. Ensi fiilis oli tosi kiva kun pääsin heti hyvään matsiin mutta sen jälkeen pettymys on vaan kasvanut. Kfin matsiin on pakko päästä kokeilemaan vielä mutta alkaa jopa näyttää siltä että peli voi jäädä omalla kohdallani unohdetuksi. Annan sille toki vielä muutamia tunteja peliaikaa, ja toivon että se ehkä sitten vielä muuttuu kivaksikin siitä. Nyt on periaatteessa aika turhautunut olo koska osaan kyllä ampua ja osuakkin jos ase vaan tekee edes jotenkin sitä vahinkoa ja ampuu edes sinnepäin. Turvallaan ollessaan osuu hyvin mutta kun se stancen vaihto on siellä kolmiossaaaaaaaaaargh! On ollut jo vuosia tapana pudottautua ampuessa polvelle sekä pc että konsoliräiskyissä missä se vaikuttaa osumiseen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tasan kerran tuota deathmatch hommelia koitin.. muuten olen pelannut noita muita joihin pääsee.. olen nyt lvl13 luultavasti. Se on jo käynyt selväksi että publassa on lähes mahdotonta saada oikeasti hyvää matsia, missä tiimi kommunikoi kunnolla yms. Lisäksi minusta on täysin sietämätöntä että kun ammun pitkän sarjan jonkun rintaan niin sieltä vaan tullaan ja pompitaan ja sitten otan itse parikolme luotia siltä ja henki pois. En tosiaan tiedä enää mitä ajatella. Ensi fiilis oli tosi kiva kun pääsin heti hyvään matsiin mutta sen jälkeen pettymys on vaan kasvanut. Kfin matsiin on pakko päästä kokeilemaan vielä mutta alkaa jopa näyttää siltä että peli voi jäädä omalla kohdallani unohdetuksi. Annan sille toki vielä muutamia tunteja peliaikaa, ja toivon että se ehkä sitten vielä muuttuu kivaksikin siitä. Nyt on periaatteessa aika turhautunut olo koska osaan kyllä ampua ja osuakkin jos ase vaan tekee edes jotenkin sitä vahinkoa ja ampuu edes sinnepäin. Turvallaan ollessaan osuu hyvin mutta kun se stancen vaihto on siellä kolmiossaaaaaaaaaargh! On ollut jo vuosia tapana pudottautua ampuessa polvelle sekä pc että konsoliräiskyissä missä se vaikuttaa osumiseen.

Kokeileppa joskus, kun näet ruumiin kentällä, niin otappa siltä ase. Pääset vähän testaamaan. Tosin jos et nimeltä niitä tiedä, niin sieltä saattaa mikä vaan tulla käteen, rynkky, KK, tarkkuuskivääri, haulikko... Mutta pääset vähän eri aseita testaamaan näin alkuvaiheessa ja taatusti huomaat niissä eroja.

Lisäksi sanoisin, että älä nyt vaan mene periksi antamaan. Nuo alkulevelit on vaikeimpia ja siel saattaa tulla fiilistä, että peli on pelattu, ei enää kiitos. Kun saat sen 120hp:tä itsellesi hommattua, niin se tekee jo paljon. Mitä ylemmäs leveleitä pääset, sen miellyttävämmäksi peli muuttuu ja tulet huomaamaan, että ei se oma ukko enää tipu niin helposti ja niitä vastustajiakin alkaa tippumaan. Ja onhan tossa monta muutakin tärkeetä hommaa tehtävänä, kuin tuo vihollisten tiputtaminen.
Paljon vaan jonotusbonusta ja happyhourit käyttöön, medikittiä paljon käyttöön, niin expaa tipahtelee ja alkulevelit hujahtaa nopeasti ohi.

Oma starttini aikanaan oli vaikea, pelasin Ravenilla läpi ilman yhtäkään suomalaista pelikaveria, koska en tiennyt silloin vielä KFIN-klaaneista. Sitten siirryin SVERin riveihin ja huomasin että näillähän on klaanit sielä. Kutsua menemään, pääsin klaaniin ja sain erittäin arvokkaita vinkkejä pelikavereilta. Alkuaikoina (aloitin heinäkuussa) olikin lähes aina kentällä Urban, Traje ja Lauri-fin- samoihin aikoihin, joilta tosiaan sai todella arvokasta opetusta peliin. Koitat vaan päästä samoihin aikoihin kuin muutkin kentille, niin joku varmasti nostaa sut maasta, ei tartte aina juosta spawnilta saakka ja saat taatusti mikin kautta vinkkejä siinä pelatessa. Minut voit ainakin rauhassa frendilistalle lisäillä jos tahdot, niin näkee vähän koska on joku pelailemassa ja autan kyllä parhaani mukaan..

-TKu10YES
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo en mä ihan vielä luovuttamassa ole, ja odotan kovasti että pääsen kfin porukan kanssa pelailemaan.
:)

EDIT:Noniin pikkusen pääsin pelaamaan, oli vieras kartta ja kauhea häslinki täällä niin oli vähän hankalaa (jouduin mutemaan mikkiä kokoajan), mutta jo tuo pieni "teaseri" paljasti että kokemus
nousee paremmaksi ryhmässä pelatessa. Ikävä kyllä oma rypistykseni loppui yhteen erään kun piti mennä lennättämään pojan kanssa helikopteria (josta loppui tosin akku melkein heti grrr!).
Tänään illalla koitan olla pelailemassa, riippuen vähän siitä milloin emännän vanhemmat poistuvat kotio ja tulee rauha maahan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oma starttini aikanaan oli vaikea, pelasin Ravenilla läpi ilman yhtäkään suomalaista pelikaveria, koska en tiennyt silloin vielä KFIN-klaaneista. Sitten siirryin SVERin riveihin ja huomasin että näillähän on klaanit sielä. Kutsua menemään, pääsin klaaniin ja sain erittäin arvokkaita vinkkejä pelikavereilta. Alkuaikoina (aloitin heinäkuussa) olikin lähes aina kentällä Urban, Traje ja Lauri-fin- samoihin aikoihin, joilta tosiaan sai todella arvokasta opetusta peliin. Koitat vaan päästä samoihin aikoihin kuin muutkin kentille, niin joku varmasti nostaa sut maasta, ei tartte aina juosta spawnilta saakka ja saat taatusti mikin kautta vinkkejä siinä pelatessa. Minut voit ainakin rauhassa frendilistalle lisäillä jos tahdot, niin näkee vähän koska on joku pelailemassa ja autan kyllä parhaani mukaan..

-TKu10YES

Oi noita aikoja! :) Itse kyllästyin tuohon randomien kanssa pyörimiseen aikas nopeasti ja aika varmasti olenkin pelaamatta jos ei kfs seuraa ole tarjolla. Se on kuitenkin niiin paljon mielekkäämpää puuhaa! ;) Ja vinkkinä että sitä peliseuraa harvemmin löytää ennen klo 21.00

Silloin kun itse aloitin pelaamaan, ensimmäisillä pelikerroilla kanssa tuli monesti mietittyä mihinkä rahani olen tuhlannut tai miksi peliä oli niin suuresti hypetetty foorumilla. Jossain 20-levelillä ja kunnos seurassa peli rupesi kuitenkin kummasti koukuttamaan. :) 120hp on itsellänikin ihan pakollinen sillä useasti kentällä tapahtuvan kahakan saurauksena selviän nippa nappa ja henki pihisee 1-5 hp varassa.:cool:
Suosittelen heti alkuun opettelemaan tähtäämään päähän. Tulee niitä tappojakin helpommin. Polviasentoa itse en ole ainakaan tietoisesti magissä harrastanut. Yleensä Ammun seisten ja pienessä liikkeessä olessani. Tosin en mikään kauhea tappokone olekkaan ,mutta näillä olen kuitenkin tuplannut surkean kd tilastoni alkuperäisestä paikallaan napaan ampuen tyylistäni :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nojuu ammu ny sit jollain kamalalla padilla päähänkin vielä! :mad:
Laitan noi DLC:t ostoon niin ei rajoita sitten sekään peleihin osallistumista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo muistan sen vieläkin kuinka kauheaa oli alkaa opettella fps pelejä ja etenkin mägiä pädillä :) hrrr...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itselläni ei ollut mitään vaikeuksia oppia pädillä pelaamista. Asiaan saattaa tietty vaikuttaa sekin että sillä muutenkin on tottunut pelaamaan. Hiiri-näppis yhdistelmää käytän ainoastaan tietokoneella, niillä harvoilla kerroilla kun pelaan. Tietokone muussa käytössä, pelaaminen tapahtuu konsoleilla.

Itse suosittelisin haulikon hankintaa. Ei maksa kovin paljoa ja tulivoimaa riittää (usein olen saanut tuplatappoja ja pudottanut heikoimmat jo kertalaakista ), mutta kannattaa varoa pikkasen että mihin jysäyttää. Omat ei varmasti tykkää haulisateesta. Kannattaa myös miettiä millainen pelityyli on. Tarkka-ampujanhan ei haulikkoa kannata hankkia jo pelkästään käytännöllisistä syistä, vaikka siihen saakin refleksitähtäimen (on muuten haulikossa aika turha).
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo itse olen ollut aina hiiripelaaja ja siinä ohessa pelaillut konsoleilla, eipä totu vaikka on jostain psone peleistä asti noita fps pelejä tullut konsolilla ajoittain pelattua. Ei vaan wanha osaa.

EDIT:Noniin, nyt tuli kunnolla pelattua useampi kfin matsi. Kieltämättä varsin hauskaa, ja aseen upgradet tuntuu vihdoin vaikuttavan niin että tänään on jo tappojakin tullut ihan ok, ja k/d:n keskiarvo
iltaa kohti lienee ykkösen luokkaa. Kfin kommunikoinnin pelillinen arvo lähenteli kyllä nolllaa, mutta hauskaa oli ja nauraa sai joten annetaan tuo anteeksi.
Ihan selkeästi pientä MAG innostusta on nyt ilmassa, kun vihdoin tuntuu siltä että pelistä oikeasti alkaa nauttimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itsekkin taisin olla osana tätä kapinallislaumaa. Kuningas Alkoholi saattaa toisinaan suistaa keskustelut hiukan pois raiteilta. Arkisin keskustelut pysyy sit paremmi pelissä. Ja vkoloppuosinki alkuillasta. Eilen oli kyl yllättävän paljo humalaisia pyssysankareita liikenteessä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hei vaan kaikille!

Itse ostin MAG:n kuukauden päivät sitten mutta pelaamaan ehdin kunnolla vasta viime viikolla, jolloin taputtelin sen ekat 30lvl. Ensi kosketukset peliin ovat erittäin positiiviset. Entisenä pc-pelaajana ja monet fps pelit nähneenä yllätyksekseni ja ilokseni MAG tarjoaa varsin mukavasti tekemistä ja opittavaa, tai sitten suurin haaste on tuo pleikkarin ohjain mikä vaatii hieman totuttelua...

Taistelen SVER:n riveissä ja tähän asti olen pamautellut menemään snipulla pääosin, tosin en "muna turpeessa" maaten vaan sinkoillen sinne sun tänne kohtalaisella lopputuloksella (SASR on varsin hyvä ase t1:ksi!). Tänään liityin foorumeille ja laitoin hakemusta ko.foorumin klaaniin, jotta mahdollisesti pääsen hyvässä suomalaisseurassa haistelemaan ruutia taistelukentille. Luultavasti tänne liittyy myöhemmin myös eräs ystäväni, jonka sain temmottua mukaan MAG:n ihmeelliseen maailmaan.

Hauskoja pelihetkiä kaikille ja nähdään pelikentillä!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tervetuloa vaan! Klaani-kutsu pitäisi olla jo odottelemassa, joten pääset [KFS]-klaanin riveissä taistelemaan. Huomenna tosiaan on peli-ilta, jolloin pelaajamäärä liikkuu toivottavasti siellä 30 pelaajan paremmalla puolella.

MAG toimii hyvin myös Move-ohjaimilla, joten jollei padi rupe tottelemaan voi sitäkin kokeilla. Moni ex-padisti vannoo nykyään Moven nimeen MAGia tahkotessaan.
 
554c19ba-f26b-8da0.jpg


Alkaahan se peli taas tauon jälkeen sujuun ;P
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

KEQ-klaania turpaan Ravenin Sabo-puolustuksessa ajalla 00:09. 16 KEQ vs 8 KFS. Lisättäneen nyt vielä, että pahoittelen sitä, ettei käytössäni nyt vähään aikaan ole ollut mikkiä erinäisistä syistä, mutta kuuntelen kyllä juttujanne. Ohjeenne tai pyyntönne meikäläiselle eivät siis mene kuuroille korville.
 
Ylös Bottom