Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Niin ja parutaan puukosta?
Jos nuo lukemat olisi 15-67 ja sinut tapettu kokoajan puukolla niin sitten. :p

No tosiaan paremmin kommenttia kun on testattu tuo uusi patchi.
Omasta mielestä puukko oli ennen pätchiä vielä liian tehokas, ei siitä kyllä muoviveistäkään tarvitse tehdä.

Luovutan ilomielin puukon vaikka kokonaan pois kunhan domi pelaa.

En mä paru niinkään puukosta, vaan siitä sekunnin "jäätymisestä", mitä se nyt aiheuttaa. Mun puolesta vaikka 50% tehosta pois, mutta ei tuollaista jäätymistä siihen, ettei pysty päätään kääntämään sillä välin. :)

Puukosta en suostu kokonaan luopumaan, sen tehosta oon valmis luovuttamaan paljonkin. Pelitapana kun on ollut, esim objektille tullessa, että sarja+puukko+sarja+puukko-tyyliin, nyt ei voi kuin sarjatulella mennä, puukotuksen epäonnistuessa kaikki menee reisilleen. Kokkasin äsken huippuaterian itselleni, nyt masu täysi & mieli hyvä ja palaan takaisin KFS:n riveihin testailemaan päivitystä. Täytyy vielä tarkistaa, että tuleeko tuota sekunnin odottelua osuessaan.. vai onko se vain hutilyönneissä...

edit. Testailu jäi tasan nollaan sekuntiin, kun MAG ei päästä sisälle, vaan katkaisee aina yhteyden PSNään..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ketäs muita KFS porukasta on tässä onnistunut?

En kaikkia tiedä, mutta 2 ainakin "ex"- KFS, taitaa silti molemmilta löytyä kakkosaccount KFS riveistä, molemmat silti pelaavat vielä MAGia KFR:n riveissä(testasin herrojen kanssa patchia tänään), mutta aikanaan tekivät KFS:n riveissä 100 tapon pelejä tietääkseni useammankin kuin yhden(APC spawnrape for the win :D). Ja en itsestä ole varma sainko koskaan 100 tapon peliä joskus viime keväällä(paras killstreak on 64).
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ketäs muita KFS porukasta on tässä onnistunut?

Mulla löytyy viime keväältä oma ennätys, 130 tappoa. Kuvaa ei kyseisestä pelistä löydy, mutta ainakin Escortti oli mukana samassa ryhmässä. Yhteensä muistaakseni viidessä pelissä olen onnistunut yli 100 tappoa saamaan. Kaappauksessa se on jäänyt kolmen tapon päähän, mutta kyllä se vielä joku päivä onnistuu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

NO LOL, mähän enimmäkseen pelaan mun toisella hahmolla, Moejoe taitaa olla nimi. ;)

Toi puukko on vaan niin vammanen. Miks sen pitää jäätyä etten saa liikutettua sitä sivulle. Kokeilin että hyppään heti sen jälkeen kun puukotan, se ehkä millisekunnin lisäs takaisin, mut liian vähän. Pari kertaa jo hutilyönti on muuttunut omaksi kuolemaksi kun en saanut siirrettyä tähtäintä viholliseen tarpeeksi ajoissa. :mad: :mad: :mad:

Niin ja parutaan puukosta?
Jos nuo lukemat olisi 15-67 ja sinut tapettu kokoajan puukolla niin sitten. :p

mun mielestä puukosta on aina itkeneet ne ketkä siihen kuolee kaikista eniten. Että silleen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Se oli sellainen yleismaailmallinen kommentti. Mitäs sitä puukosta valittamaan, kun se on tähän mennessä ollut täydellinen. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja mun kommentti oli sellanen mikä oli suurin vika 2.0:ssa, miksi korjata jokin asia mikä ei ole koskaan ollut rikki. 2.11 päivityksen myötä sen voi muotoilla näin: vihdoin ne korjasi jotain mikä oli oikeasti rikki(toivoen siis ettei se vain ollut moka).
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Fiksuimmillaanhan tämmöisessä pelissä puukko ei tappaisi kohdattaessa kerrasta eikä välttämättä edes toisesta, mutta takaapäin tai toisen maatessa kerrasta.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

eihän sitä ole muutettu kuin sen verran että se animaatio "jäätyy". Kaikki voi kokeilla sitä ja kertoa onko se hyvä juttu vai ei. Luulen että tehoa ei olla muutettu ollenkaan. Liikkuvuutta vaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

eihän sitä ole muutettu kuin sen verran että se animaatio "jäätyy". Kaikki voi kokeilla sitä ja kertoa onko se hyvä juttu vai ei. Luulen että tehoa ei olla muutettu ollenkaan. Liikkuvuutta vaan.

Silti, eikö se muuta puukottamista aika paljonkin, ei voi vain rämpätä R3 ja pyöriä ympyrää, vaan pitää oikeasti tähdätä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Silti, eikö se muuta puukottamista aika paljonkin, ei voi vain rämpätä R3 ja pyöriä ympyrää, vaan pitää oikeasti tähdätä.

ei siellä oo aikaa tähtäillä kun tosipaikka tulee.

Pelitapana kun on ollut, esim objektille tullessa, että sarja+puukko+sarja+puukko-tyyliin, nyt ei voi kuin sarjatulella mennä, puukotuksen epäonnistuessa kaikki menee reisilleen.

Tässä on myös mun pelitapa. Toimii kuin... täydellisyys.

mut joo... katellaan jääkö tuo ominaisuus nyt peliin vai ei.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Siis se puukko on yhtä tehokas kuin ennenkin, itse ainakin sain yhden puukotuksen tappoja useita, siihen ei ole koskettu.
Nyt ne ketkä oppii hallitsemaan tuon puukon täydellisesti, tulevat olemaan pirullisia.
1 vs 1 puukotuksissa tulee huonommat puukkosankarit olemaan kusessa, kun huitaisee ohi ja sitten jäätyilee sen hetken.
Rehellisesti, uskon että tarpeeksi kun pelaa, niin tuohon oppii, että se puukko osuu paremmin, mutta tuo hetkellinen jäätyminen on tuossa erittäin syvältä.
Lisäksi vähemmän lagittavat pelaajat saavat tuossa suuren edun. Sellainen kun juoksee sisälle kohteelle, kaksi puolustajaa pahemmalla lagilla vetäisee puukolla ohi, niin se saa rauhassa niittää molemmat hengiltä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Testasin yhden 5 minuutin Sabon uudella patchillä ja en huomannut puukossani mitään uutta. :confused:

Koitin kyllä puukotella oikeen kunnolla ilman vihollistakin, mutta näytti ja tuntui ihan samanlaiselta, kuin ennenkin.

Puukkoskillsit on tapissa, en tiä, että vaikuttivatko asiaan.

Täytyy illalla koittaa uudestaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

ei siellä oo aikaa tähtäillä kun tosipaikka tulee.
Toi kiteyttää aika hyvin kaikkien konsoliräiskintöjen ongelman puukon kanssa; ei tarvitse tähdätä. Se miten puukko pelasi MAG:ssa ihan alussa ennen yhtäkään päivitystä oli hyvä. Teho kohdillaan, ehkä pikkasen yläkanttiin mun makuun, ja sektori aika kapea. Piti siis tähdätä, mutta ei ollu pikatilanteissa ihan toivotonta huitomista.

Jos siis osasi, sai aikaan. Minä en osannut, enkä osaa edelleenkään. Kohteelle kun menen, niin mulla on kädessä ase ja sormi liipasimella, ei puukotusnapilla. Uudesta en vieläkään sano mitään, mutta äänestän myös kyllä, että palataan vanhaan. Tai siis vanhimpaan. Haulikkokin oli kuulema silloin ihan järkevä laitos, itse en ehtinyt kokeilla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

hienoa että löytyy eri näkökulmia asiaan. mun näkemys tähän on…

Toi kiteyttää aika hyvin kaikkien konsoliräiskintöjen ongelman puukon kanssa; ei tarvitse tähdätä.

jos tähdätä tarkoittaa sitä että puukottaa vihollista kohti, niin joka kerta kun mä puukotan, tähtään sillä. (näin ainakin yritän). Ei se mitään napin rämpyttämistä ja tuurilla osumista ole.

Kohteelle kun menen, niin mulla on kädessä ase ja sormi liipasimella, ei puukotusnapilla.

mä taas menen kohteelle niin että (sanotaan vaikka vihollinen juoksee mua kohti). Lonkalta pari luotia kohti ja sopivalla etäisyydellä puukotus. Voitan tällä tyylillä monet 1 vs. 1 tilanteista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Yritetään nyt vielä toisen kerran kun ei mennyt tuon ensimmäisen lausunnon sanoma perille.

Jos pitää valita huonosta puukosta tai toimivasta domista niin valitsen domin.
Se oli pointtini.

Puukkokeskustelu alkaa aina kun vähänkin aihetta sivutetaan.
Maailmassa on paljon pelejä joissa tuolla meleellä on iso merkitys ja niissä peleissä mitataan sitä virtuaalipippelin pituutta niillä K/D ratioilla.
Ei ole mitään tekemistä ryhmäpelaamisen kanssa niissä, vain yksilösuoritukset ratkaisee. Sotii objektiivipelaamista eli siis MAG pelin perusajatusta vastaan.

Ukkosenjumalan kanssa olen samaa mieltä, että ennen päivitysrumbaa aseiden (myös puukon) tasapaino oli paremmin kohdallaan ennenkuin Zipperin väki alkoi mielistellä sitä äänekkäintä porukkaa ja alkoi tehdä kompromissejä. Nyt niistä tekemisistä sitten maksetaan kaikki.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ukkosenjumalan kanssa olen samaa mieltä, että ennen päivitysrumbaa aseiden (myös puukon) tasapaino oli paremmin kohdallaan ennenkuin Zipperin väki alkoi mielistellä sitä äänekkäintä porukkaa ja alkoi tehdä kompromissejä. Nyt niistä tekemisistä sitten maksetaan kaikki.

Tuota väitettä en kyllä täysin allekirjoita. Alussa sekä konepistoolit että kk:t olivat ylivertaisia tappovehkeitä. Konepistoolia on muutettu järkevään suuntaan, enää se ei ole sarjatulta ampuva snipu. Kk on mielestäni edelleenkin turhan tehokas, mutta onneksi sen hajontaa on lisätty. Se on kyllä totta, että esim. haulikko on koko ajan mennyt huonompaan suuntaan, tällä hetkellä sillä saa tappoja uskomattoman kaukaa. Ukkosenjumalan kanssa olen siitä samaa mieltä, että puukon ja haulikon tehoja voisi huoletta pudottaa. Nykyään soppaa on vielä hämmentämässä Tamsen ja muut uudet rynkyt, jotka ovat ylivoimaisen tehokkaita. Totta lienee myös se, ettei pelin aseita saada ikinä sellaisiksi, että ne miellyttäisivät kaikkia :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mun mielestä nykyään on aseet tosi hyvin tasapainossa. Tosin siinä mielessä noi Escalation-rynkyt vähän heikensi kokonaisuutta, ettei rynkyistä muita oikeastaan kannata niiden tulon jälkeen käyttää.
Mutta muuten aseet ovat huomattavasti järkevämmin tasapainossa kuin ennen viimeisimpiä päivityksiä, jolloin LMG ja puukko olivat täysin ylivoimaisia. Puukon reach ja se, kuinka leveälle se osui, olivat aivan naurettavat. 2.0 betan jälkeen teki siitä todella järkevän. Tosin sen jälkeenhän sen leveyttä kasvatettiin hiukan jossain päivityksessä, joka oli huono juttu, muttei kuitenkaan tehnyt siitä lähellekään yhtä naurettavaa kuin se oli ennen 2.0. Nykyisin sen kanssa voi elää eikä se hallitse jokaikistä tilannetta. Aivan kuten kaikkien muidenkin aseiden kanssa.

Haulikkokin on ihan sopiva, koska toisaalta jos sitä heikennettäisiin, ei sillä tekisi yhtään mitään. Nyt se on hyvä läheltä ja sen kanssa on kuitenkin pakotettu liikkumaan kentällä eri tavalla kuin rynkyllä tai SMG:llä.

Itselläni ei ole ainakaan enää todellakaan valitettavaa aseista, toisin kuin MAGin alkutaipaleella. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Meni tää viesti jo tuohon toiseen viestiketjuun, mutta sitä ei tunnu ketään lukevan, joten kopioidaas tähän tuo sama pätkä... pettymys syö mua sisältäpäin!

"Kaksi sanaa: Jäätyminen saavutettu!
Hyökkäyksessa Absheroniin (onks se tollanen?) jäätyi domi. Olin ryhmyrinä, juoksin vihollisen perässä, heti sen jälkeen kun olin Undermeitin teloittanut ja olin lataamassa rakasta Tamseniani.. tässä tää sit taas oli..."
 
Ylös Bottom