Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Noh, Valorista tosiaan vaihdan tänään pois ja KFS:ään täytyisi sitten päästä. Kolmannen kerran tulee siis lvl 60 täyteen. Oon vaan ihan pihalla näistä kaikista uudistuksista.

Max level määrä on nykyään 70 ja tuo välimatka lvl 60:stä lvl 70:iin tarkoittaa lähinnä, että olet vasta puolessa matkassa.

Vmäisin juttu taas on se että joudut todellakin pelata itsesi 70-levuseksi ennen kuin Veteroituminen onnistuu.

Slotit taas mahdollistavat tehdä toiseen armeijaan hahmon saman käyttäjätilin alle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt on kyllä magoriginaali vähän pihalla kaikesta klaanihommasta kun olen nyt pari kolme viikkoa tahkonnut piiitkän tauon jälkeen. Mitkä ihmeen slotit? Itse jatkoin siitä mihin jäin, eli Valorilla nyt lvl 59 ja kohta vaihto Sveriin. Kai se vaihtotaso on edelleen se 60?

Se on nykyään 70, jos veteroituu. Eri asia jos haluat poistaa hahmon ja aloittaa ihan alusta.

Ja slotit tarkoittavat, että voit ostaa storesta aikaa (0,95e/kk), jolloin voit pelata esim. Sverillä sillä ilmaisella slotilla, ja maksullisilla sloteilla Valorilla ja/tai Ravenilla.


Yhteenkään yhteispeliin en ole vielä mukaan päässyt kun en vaan enää osaa etsiä tietoa miten siihen pääsen :confused:

Kannattaa katsoa ketä siellä KFV:llä on pelaamassa samaan aikaan ja laittaa vaikka viestiä ja kysyä onko ryhmää pystyssä, niin saat kutsun. Siellä ei varmaan klaaniaulaa käytetä kun pelaajia on kuitenkin sen verran vähän, että kaikki mahtuu ryhmään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

kymysys: eli saako yksittäisiä pelaajia MUTEttua eli mykistää kuten esim CODissa.tuli vaan mieleen kun pelasin MoHia ja siinä sai team/friends-vaihoehdon.vaikka minultakaan ei tule ulos mitään järkevää kovin usein niin ei myös varmaan muiltakaan? välillä täytyy ottaa luurit pois kun ei kestä kuunnella(ja ranska muka romanttinen kieli?:eek:)

mikä tuo block-kohta valikossa kun tutkii pelaajaa? olisiko se vastaus kymyskseen:confused:

vai perjantaina olisi turpakäräjät no aloitus sopii 19.00 hyvin minulle eli mukan olen jos poika päästää koneelle:mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

kymysys: eli saako yksittäisiä pelaajia MUTEttua eli mykistää

Saa jos lisää estolistalle. Eli sulla on ilmeisesti peli englannin kielisenä? Niin se block on varmaankin juuri se käyttäjän esto. Eli et kuule kyseisen pelaajan puhetta sen jälkeen koskaan tulevissakaan peleissä, jollet poista estolistalta.

Edit. Tällä kertaa undermate ehti ensin :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no se oli nopeaa palvelua: eli en saa ranskaa, venäjää ja aasiaa hiljaiseksi kokonaan,damn! no jos sit blockittais kavereita ja poistaa blockit pelin jälkeen! no saa ainakin oman ryhmän hiljaiseksi matsin ajaksi jos haluaa;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no se oli nopeaa palvelua: eli en saa ranskaa, venäjää ja aasiaa hiljaiseksi kokonaan,damn! no jos sit blockittais kavereita ja poistaa blockit pelin jälkeen! no saa ainakin oman ryhmän hiljaiseksi matsin ajaksi jos haluaa;)

Itsellä ainakin kestää blockilistalta poisto per henkilö melkein minuutin :S
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kun olet sen yli 5 henkilöä poistanut listalta putkeen, alkaa ne poistumaan sieltä aika nopeasti. En tiedä minkä ihmeen takia aluksi menee pirun kauan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Back to business bitches!
Rattari päätti palata tantereelle.
Deletoin vanhan jantterin (kolmas faction veteraani Raven lvl 54) ja palasin tsetseeneihin.

Vieläkö Vipera-2 kyntää vai onko patchattu piloille?
Entäs ne parjatut LMG:t


Edit:
Jaahas...
Että näin hyvin toimii..
Taitaa mennä takas hyllyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli peli nyt hommattua kerta sen 15euroon storesta sai. Kysyisin että kumpi sniperi minun kannattaa ostaa SASR M vai S98? Pelaan siis SVER:llä. Lähinnä minua kiinnostaisi tappaako kumpikaan yhestä kuulasta. Vai meneekö samalla tavalla kuin sillä normi SASR:lla jolla menee se 1-5 kutia/äijä :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli peli nyt hommattua kerta sen 15euroon storesta sai. Kysyisin että kumpi sniperi minun kannattaa ostaa SASR M vai S98? Pelaan siis SVER:llä. Lähinnä minua kiinnostaisi tappaako kumpikaan yhestä kuulasta. Vai meneekö samalla tavalla kuin sillä normi SASR:lla jolla menee se 1-5 kutia/äijä :D

Itse käytän Escalation -lisäosan mukana tulevaa Rubakhoa silloin harvoin kun tarkkuuskivääri on kannossa, tappaa "melko usein" yhdellä, maksimissaan vaatii 2 osumaa.

Vahva perstuntuma on, että kumpikaan noista aiemmista ei tappaisi yhdellä, mutta mene ja tiedä kun en ole noilla pelanut juuri lainkaan.
Päähän on hyvä tähdätä jos on aikaa, silloin kaatuu kerrasta.

-E- Olipas hyvä vastaus kysymykseen. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuli peli nyt hommattua kerta sen 15euroon storesta sai. Kysyisin että kumpi sniperi minun kannattaa ostaa SASR M vai S98? Pelaan siis SVER:llä. Lähinnä minua kiinnostaisi tappaako kumpikaan yhestä kuulasta. Vai meneekö samalla tavalla kuin sillä normi SASR:lla jolla menee se 1-5 kutia/äijä :D

SASR M on kuin SASR, mutta hieman suurempi tulinopeus ja hiuksen hienosti enemmän tehoa. Tosin vakaus hieman huonompi.

S98 on huomattavasti tehokkaampi, kuin SASR. Ei tapa useimmiten yhdestä, mutta enintään kahdesta osumasta. Pääosumat kummallakin aseella tappavat aina yhdestä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No oli joo ;D Pitää sitten vaan kokeilla kumpi on parempi, en vaan meinaa aina päähän osua, mutta pitää harkita escalationin ostamista joskus.

Kärjistettynä pääosuma tappaa aina, ja

tier1 sniperit = 1-4 osumaa (SASR ja SASR M)
tier2 sniperit = 1-2 osumaa, joskus 3 (S98 ja Rubi)
tier3 sniperit = 1 osuma, joskus 2 (Se kaikkein kallein snipu, en muista nimee)

Jos sniputtaminen kiinnostaa, suosittelen alla olevan topikin lukemista

http://www.konsolifin.net/bbs/mag-upseerikerho/92037-mag-apuja-tehokkaaseen-sniputtamiseen.html
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On se kiva pelailla täällä Valorin riveissä kun KFV klaaniin kuuluvat pelailevat ylhäässä yksinäisyydessään pelejään. Onneks koht voi veteraaniksi heittäytyä ja vaihtaa takas rakkaaseen SVER klaaniin. See u there!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On se kiva pelailla täällä Valorin riveissä kun KFV klaaniin kuuluvat pelailevat ylhäässä yksinäisyydessään pelejään. Onneks koht voi veteraaniksi heittäytyä ja vaihtaa takas rakkaaseen SVER klaaniin. See u there!

Joo, Ravenilla olen kans tuskassa koittanu voittaa noita taisteluita, mutta hiljasta on.

Ehkä yhtenä iltana ollut 1 Kfiniläinen mukana, mutta ei siellä ketään ole online, vaikka rekisteröityneenä onkin porukkaa :confused:

Onneks on se pääukko Sverillä pystyssä. Sinne kai sitten taas :D
 
Ylös Bottom