Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt ottaa päähän ja kunnolla nyt tarviin semmoista apua että hommasin tänää storesta sen pakkauksen jossa tulee mukana ne kolme mappia nii siinä kävi sillai että resussisota mappi aukes mutta samperin saattuesota mapin päällä on lukon kuva missä vika APUA

PS: B ja C slotit on käytössä:mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt ottaa päähän ja kunnolla nyt tarviin semmoista apua että hommasin tänää storesta sen pakkauksen jossa tulee mukana ne kolme mappia nii siinä kävi sillai että resussisota mappi aukes mutta samperin saattuesota mapin päällä on lukon kuva missä vika APUA

PS: B ja C slotit on käytössä:mad:

Eli ostit varmaan vain sen Escalation paketin? Siinä sinulle aukeaa resurssisota-pelimuoto joka sisältää kolme mappia, joka factionille oma. Jotta saat saattuesodan auki, sinun pitää ostaa Interdiction paketti.

Miten lienee saako nuo ilmaiseksi ladattua vielä jos aukaisee plussatilin? Olisi voinut tulla halvemmaksi ja muuta sälää saanut siihen päälle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt se on jo auki kävin netistä kattomassa mikä multa puuttu niin kävin lataamassa sen puuttuvan osan
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

nyt en oikeen ymmärrä äskettäin kun lopetin magin pelaamisen kirjauduin ulos valorin verkosta niin etu sivulla ootti mua kiva yllätys b ja c slottien päällä lukee että jatka tilausta joten miten edistyn tossa pitääkö mun käydä lataamassa ne uudestaan vai mitä :mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

no kai se sit pitää sverille mennä juoksentelemaan takas ravenin ja valorin trophiet on jo saatu niin ei se niin haittaa :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

3 kuukauden KIDUTUS mokkulan ystävänä on vihdoin tullut päätökseen ja internet on saapunut myös Tampereen Pispalan kaupunginosaan!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miksi en näe elämää KFS:ssä? Joka kerta tässä hiljan kun olen MAG:issa käynyt, niin ei ketään näy :s
Tosin oma pleikkarikin hajosi mutta olen silti välillä kirjautunut ja pelaillut kavereiden pleikoilla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miksi en näe elämää KFS:ssä? Joka kerta tässä hiljan kun olen MAG:issa käynyt, niin ei ketään näy :s
Tosin oma pleikkarikin hajosi mutta olen silti välillä kirjautunut ja pelaillut kavereiden pleikoilla.

Koska MAG on yhteisöpeli, ei yksilöpohjainen. Nämä järjestetyt KFin pelit saivat pelaajat tulemaan pelaamaan ja todennäköisesti lähtemään hyvällä mielellä kun oli iso porukka jonka kanssa olisi helppo kommunikoida ja saada jotakin aikaiseksi. Sillä jos pelaaja itse ei jaksa tai halua puhua englantia tai muita kieliä muiden kanssa niin ei menestymisestä tule mitään. Yksin ei voi tässä pelissä pärjätä. Siksi tätä on vaikea pelata ellei ole sovittu joidenkin kanssa peli ajoista.
Plus MAGin jälkeen on tullut muita pelejä mitä halutaan myös pelata ja jotka eivät vaadi samanlaista yhteisöllisyyttä kuin MAG.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Miksi en näe elämää KFS:ssä?

Traddash tiivisti hyvin asian.
Varmin tapa saada peliseuraa on aktivoitua itse ja pyytää mukaan pelaamaan vaikka täällä tai sitten lähettää kutsuja frendilistalla onlinessa olevilla.
Ja kuka tahansa saa organisoida peli-iltoja. Nyt vain ollut muutamissa käsissä, mutta mitään estoa ei ole että muutkin kerää porukan kasaan.

Katsotaan saadaanko pidettyä vielä 2-vuotis synttäritkin peli-illan merkeissä. Jos näin tapahtuu lupaan tehdä teaserin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Traddash tiivisti hyvin asian.
Varmin tapa saada peliseuraa on aktivoitua itse ja pyytää mukaan pelaamaan vaikka täällä tai sitten lähettää kutsuja frendilistalla onlinessa olevilla.
Ja kuka tahansa saa organisoida peli-iltoja. Nyt vain ollut muutamissa käsissä, mutta mitään estoa ei ole että muutkin kerää porukan kasaan.

Katsotaan saadaanko pidettyä vielä 2-vuotis synttäritkin peli-illan merkeissä. Jos näin tapahtuu lupaan tehdä teaserin.

KFS:ää vähän myös tappoi tää aktiivisimpien rekrytoiminen kiertoajelulle KFR/KFV:n puolelle.
Mutta kyllähän me takaisin vielä palataan, eikä me anneta MAGin / KFS:n kuolla pystyyn, sen verran noita todella aktiivisia pelaajia on tuol KFR:n puolella tällä hetkellä. Ja jahka päästään takaisin KFS:n puolelle, niin uskon että sieltäkin parit nukkujat herää taas pelailemaan.

Ja kuten tuolla jossain mainitsin, tuo 2v peli-ilta on pakollinen, jos vaan serverit on pystyssä. Siiheksi me tähdätään poikien kanssa takaisin KFS:n riveihin. Totuudessa lienee 1½-2kk että ollaan siel suunnilla taas ja saadaan peli-illat taas pyörimään. Kyllähän mä lupaan niitä pyörittää omalla panoksellani jos vaan porukalla mielenkiintoa löytyy noihin peli-iltoihin. Ja palkintojakin jossain lupailin, jos vaan saadaan joku sponssaamaan pikkasen. On tää sen verran tiivis yhteisö ollut jo pitkään... TODELLA pitkään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitokset vastauksista! :) Ja ajatus 2-vuotis pelistä on oikeastaan helvetin hyvä ajatus!

Noh.. mutta näkyillään siellä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyllä meitä muutamia sitkeitä jäi KFS:n puolelle kun hätäisemmät karkasi kierrokselle juntti-kantrin ja lateksipöksyjen pariin, mutta taitaa isoimmat ryhmittymät nähdä vain erikseen organisoituina peli-iltoina.

Kevät oli aika pahaa aikaa MAG:lle. PSN oli nurin pitkään, joten pelaamisesta ei tullut mitään. Itsellä lisäksi hajosi konsoli, ja sitten peliaika kutistui minimaalisesta olemattomiin, eikä kesällä tullut pelattua mitään muutenkaan. Nyt syksyllä taa uudella innolla.

Jos haluaa karkureiden kanssa pelaamaan, niin kannattaa tehdä rinnakkaishahmo Valorille, jossa nyt mennään. Itse en aio veteroitua SVERiltä pois, koska en pysy millään muun porukan tahdissa leveleiden kasvatuksessa. Rinnakkaishahmoa olen itsekin ajatellut, tai sitten voisi pelailla huvikseen klaanin liideritunnusta hieman leveleissä ylöspäin.

Saa nähdä miten syksyllä ilmestyvät tusinaräiskinnät eli Call of Duty ja Battlefield vaikuttavat pelaajamääriin. Tosin eipä nuo viime vuonnakaan MAG:iin lopulta suuremmin vaikuttaneet. Itsellä on vaikea löytää mielenkiintoa muihin räiskintöihin, kun on tottunut MAG:n suuriin pelaajamääriin ja loistavaan yhteisömenoon. SOCOMin ja muiden naurettavan pienet pelaajamäärät tuntuvat vaan .. noh, naurettavilta. I want MOAR!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sabojäätyminen ja kertaalleen korjattu julkkari-PS3 sanoi itsensä taas irti (edellisellä kerralla domijäätyminen ja ylod). Zipperin pojat voisivat lahjoittaa minulle uuden pleikkarin. Saapahan nyt sit edes tekosyyn ostaa slim-mallisen vehkeen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sabojäätyminen ja kertaalleen korjattu julkkari-PS3 sanoi itsensä taas irti (edellisellä kerralla domijäätyminen ja ylod). Zipperin pojat voisivat lahjoittaa minulle uuden pleikkarin. Saapahan nyt sit edes tekosyyn ostaa slim-mallisen vehkeen.

No perhana, huono säkä. Itsekin tota pelkäsin silloin kun jäätymisiä sattui yhtenään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No perhana, huono säkä. Itsekin tota pelkäsin silloin kun jäätymisiä sattui yhtenään.

Hauskintahan tässä on se, että kyseinen matsi oli se perinteinen "vielä yks sabo" ;) . Muistan ennen matsia miettineeni, että pitäiskö vai eikö pitäiskö pelata, kun kello alkoi olla jo aika reilusti.

EDIT: Pleikkari (pelkkä emolevy) uuniin 10min 225c ja johan rupesi taas pelittämään!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

En nyt tiedä mitä täst pitäis olla mieltä, mut mua vaan lähinnä huvittaa tämä. :D

Sain eräältä KEQin upseerilta pari viestiä. Kyseinen tyyppi on se joka järjesti aikoinaan Clan Warsseja.

Tässä viestit:

"Konsolifin for DUST 514, you guys preparing, if so, wanna discuss it?"

Mulla ei ollut mitään käsitystä että mikä peli on kyseessä, jotenpa kysäisin ja vastaus oli tämä:

"DUST 514 is the next awesome game, beta is in a few months. KEQ is organizing around divisions. If Konsolifin is interested, we can discuss details. Basically, Konsolifin is their own clan, but hidden as part of KEQ. Its beneficial for both cause of timezones and how the economy works."

Tää on kyllä tänne niin offtopic, mutta olkoon. :D

Näkyy kentillä ens lauantaina KFS nuubit!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Puukot ja pistoolit on niin nähtyjä! Keksittiin vastaus tylsiin redline-reippailuihin: hitsipillit ainoina aseina. Jengiä saa hengiltä aika näppärästi, kun ryhmällinen hitsaajia hyökkää yksinäisen mortin kimppuun ja ahdistaa nurkkaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jep. Hitsipillit olis vain pitäny koko porukan virittää niin oltais nähty enemmän niitä palokuolemia, joita Laapo onnistui yhden kerran tuottamaan. Kolmen/neljän ryhmissä pitäisi liikkua ja koettaa napata se vihuryhmän viimeinen aina ja piiloutua. Eilen ei onnistunut ihan niin hyvin ne väijytykset joita yritettiin, mutta sehän olikin vasta harjoituskierros. Hauskaa oli vaikka aina tuli puukosta tai sitten siltä unohdetulta vihuryhmän viimeiseltä. Nyt sitten kaikille täys damage hitsipilleihin ja saboja raiskaamaan valopuikoilla. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mulla ei hitsipilliä ollut saatavilla niin seurasin hieman sivusta ja hiilailin porukkaa. Ainakin siinä matsissa missä porukka innostui enemmänkin hitsaamaan vihuja tuli myös pilli-tappoja useampia :D
 
Ylös Bottom