Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Laitetaas tähän vielä akzulle:

Pelityyli 1 (kevyt armori (2-4cc) koko ajan vipeltäen)
[video=youtube;WpzFDGFADjc]http://www.youtube.com/watch?v=WpzFDGFADjc&feature=mfu_in_order&list=UL[/video]

Pelityyli 2 (medium armori (6-8cc) nurkan takaa cämppääminen)
[video=youtube;5sBJaZWuIoo]http://www.youtube.com/watch?v=5sBJaZWuIoo&feature=mfu_in_order&list=UL[/video]

Pelaamalla itse oppii eniten, mutta alkuun on hyvä ehkä katsoa videoita nopeuttaakseen tiettyjä juttuja. Itse koin sen ainakin hyödylliseksi.

(Jos videoita olet yhtään youtubetellu, niin varmasti näihin kahteen videoon olet jo törmännytkin.)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mikä auttaisi voittamaan viholliset?

Toivoisin kokeneemmilta pelaajilta neuvoja.

Tähän nyt omia mielipiteitäni. Tiedän että tästä ollaan varmaan täysin eri mieltä. :D mutta mun mielestä, jos tässä pelissä haluaa saada paljon tappoja, niin on opittava käyttämään puukkoa lähitaisteluaseena. Kuten noista Sharkosen laittamista videoista, ylimmässä, osa tapoista tulee myös puukolla. Itsekkin olen Raptorilta tuon puukotusjutun kopioinut... eli kun vihollinen juoksee nurkan takaa suoraan kohti, niin pari luotia lonkalta kylkeen ja heti perään puukotus. (tää on se syy miks voitan 1 vs. 1 tilanteista about 9/10). Tuo on tuollainen asia minkä oppii vain pelaamalla. Itsekin kun aloitin pelaamaan, niin olin aivan *aska. :) Nykyään voinkin sanoa että olin mä sentään joskus hyvä. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tähän nyt omia mielipiteitäni. Tiedän että tästä ollaan varmaan täysin eri mieltä. :D mutta mun mielestä, jos tässä pelissä haluaa saada paljon tappoja, niin on opittava käyttämään puukkoa lähitaisteluaseena. Kuten noista Sharkosen laittamista videoista, ylimmässä, osa tapoista tulee myös puukolla. Itsekkin olen Raptorilta tuon puukotusjutun kopioinut... eli kun vihollinen juoksee nurkan takaa suoraan kohti, niin pari luotia lonkalta kylkeen ja heti perään puukotus. (tää on se syy miks voitan 1 vs. 1 tilanteista about 9/10). Tuo on tuollainen asia minkä oppii vain pelaamalla. Itsekin kun aloitin pelaamaan, niin olin aivan *aska. :) Nykyään voinkin sanoa että olin mä sentään joskus hyvä. :p

Tähän voisin vielä lisätä hyvän internet yhteyden jos haluu voittaa 1v1 taisteluja. Jos kaksi yhtä hyvää pelaajaa ottaa yhteen 1v1 niin se voittaa usein jolla on parempi internet yhteys. Raptorilla on ping Mag servereille joku 10-20 jos oikein muistan sen postaamista ping test tuloksista. Suomesta käsin et pääse noihin lukemiin josta johtuu että ollaan vähän niin ku altavastaajia näissä kaksintaisteluissa hyviä pelaajia vastaan.

Sitten asiasta kukkaruukkuun.. Aijotteko osallistua Mag maailmanmestaruus kisoihin Team Finlandina??

[video=youtube_share;VBKKiijmLG0]http://youtu.be/VBKKiijmLG0[/video]
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos Zipper tosiaan on mukana järjestämässä niin mielenkiinnolla odotellaan. Itse Uncharted 3 turnaukseen olisallistuneena voin kertoa, että todella huonosti oli koko turnaus järjestetty ja jäi hieman huono maku, vaikka hauskaa oli.

Vähän kyllä arveluttaa, että mitenköhän tuon saa järkättyä järkevästi peli aikojen ja pelaajien osalta. Vaikka CW:t onnistuivat suht hyvin, niin silti on pelko siitä, että joutuu säätämään liikaa. Katsotaan ja odotellaan.

-Heppux007
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oishan se ny helvetin hienoo mennä maailman mestaruus kisoihin :D Siitä en sitten tiedä, miten tuo on organisoitu ja annetaanhan me nyt amerikkalaisille aivan tolkuttomasti eteen jo pelkillä servereitten sijainnilla, mutta pitäähän se Suomikin nyt olla mukana!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sitten tulee se toisen tyyppinen "tappaja" pelaaja, joka pelaa 6-8cc panssarilla (väitän, että on hyvin hyvin harvinaista pelata 10-12cc panssareilla ja olla killing-machine.) Tälläinen pelaaja pelaa enemmänkin sijoittumisella. Olet koko ajan jonkun törpön tai laatikon selustassa ja käytät ehkä 4x tähtäintä ja ammut yläruumisosumia. Toisin kuin ylemmällä kuvailemallani pelaajalla, voit luottavaisin mielin lähteä "reiluihin" 1vs1 tilanteisiin, koska sinulla on riittävä armori ja ammut yläruumisosumia ja hädän sattuessa pääset yleensä vielä sen törpöttimen taakse piiloon, minkä nyt ikinä kentästä löydätkin. 6-8cc armorilla liikkuminen on kuitenkin niin hidasta, ettei välttämättä kannata lähteä vihollisten selustaan puukottelemaan, koska luultavasti olet joko yhtä nopea kuin vihollinen tai hitaampi.

Yleensä 8c armorilla olet ihan riittävän nopea tekemään puukkojuoksuja linjan taakse, kunhan vaan (luonnollisesti) juoksuperkit on käytössä. Nekin vastustajat jotka juoksevat karkuun tai samaa vauhtia yleensä hidastavat jossain vaiheessa jolloin ne saa kiinni. Lisäksi karkuun juoksemiseen vasta lääkkeenä toimii perinteinen sarja luoteja selkään. 8c armor, tamsen kahvalla, vaimentimella ja punapisteellä jammerin kanssa on oma prefrenssi loadoutti tappamiseen.

Viimeinen lyhyt neuvo: 1vs1 tilanteissa pysy koko ajan liikkeessä, käytä kolmiota jos otat liikaa osumaa, älä missään nimessä lopeta tulta panosten loppuessa vaan vaihda pistooliin. Katso pelaajakorttiasi ja katso onko sinulla silverbullet ribboneita. Jos ei, niin huomaat jo, ettet ammu tarpeeksi pääosumia. Ne tiputtavat kuitenkin huomattavasti nopeammin kuin vartalo osumat.

Ps. Käytäthän äänenvaimenninta.

Edit. Kaikilla on 120hp, se kranusuojan kanssa on must have perkkejä pelasitpa miten tahansa.


Mielestäni on yksi suurimmista virheistä mennä kyykkyyn, tai varsinkin makaamaan kesken tulitaistelun. Kyykyssä/makuulla olevat ovat yleensä helppoja headshotteja. Eri asia on sitten mennä maahan piiloon suojan taakse piikittämään lisää healttia. Myöskin rynkyn lataus on sen verta nopeaa että en lähde vaihtamaan pistoolia esille. Rynkky on jo ladattu siinä vaiheessa kun olisit ehtinyt ampumaan ehkä kerran pistoolilla. Latauksen alkaessa hyppy sivulle ja tulitus jatkukoon, ja lähitaistelussahan ammutaan aina oikeastaan lonkalta jolloin pystyy pitämään itsensä huomattavasti paremmin liikkeellä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mielestäni on yksi suurimmista virheistä mennä kyykkyyn, tai varsinkin makaamaan kesken tulitaistelun. Kyykyssä/makuulla olevat ovat yleensä helppoja headshotteja. Eri asia on sitten mennä maahan piiloon suojan taakse piikittämään lisää healttia. Myöskin rynkyn lataus on sen verta nopeaa että en lähde vaihtamaan pistoolia esille. Rynkky on jo ladattu siinä vaiheessa kun olisit ehtinyt ampumaan ehkä kerran pistoolilla. Latauksen alkaessa hyppy sivulle ja tulitus jatkukoon, ja lähitaistelussahan ammutaan aina oikeastaan lonkalta jolloin pystyy pitämään itsensä huomattavasti paremmin liikkeellä.

Magista ei taida löytyä enää yhtään hyvää tappajaa, joka ei rynkyttäisi kolmiota lähitaistelussa. Kyykkyyn meneminen on toki yleensä virhe, mutta edestakainen vaihtaminen makuulta pystyyn on tehokkain tapa hämätä vihollista tulitaistelussa, erityisesti jos lähellä on jokin suoja. Toki on niitä jotka eivät sitä osaa kunnolla tehdä ja saavat vaan itsensä näyttämään typerältä. Mutta heti kun kohdalle sattuu pelaaja, joka hallitsee tämän taktiikan, on omat ensimmäiset luodit parempi osua ja lujaa tai olet mennyttä miestä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mielestäni on yksi suurimmista virheistä mennä kyykkyyn, tai varsinkin makaamaan kesken tulitaistelun.

Riippuu aivan miten sen tekee. Uskoisin, ettei maailman ennätys mies tapoissa kesken claanimatsin huvikseen näin tekisi, jossei se olisi kannattava ratkaisu. Esim kohta 03:06
[video=youtube;hkvK-BZm57o]http://www.youtube.com/watch?v=hkvK-BZm57o[/video]

Mutta se, mikä on hyödyllisempää on nimenomaan tuo kolmion hakkaaminen ylös-alas ylös-alas ja sitten liikkeeseen. Tuo on aivan välttämätön taito osata, jos haluaa menestyä hyviä pelaajia vastaan, varsinkin kun heillä on nykyään se 200ms etu servereiden sijaitessa ameriikassa.

Mutta siis kyykkyynhän ei kannata mennä koskaan missään tilaanteessa (siis jos puhutaan siitä välimuodossa missä se kävelee vain vähän matalampana.) vaan siis kyykkyyn on ainakin omassa kielessäni täysin pötköllään.

Edit.
Yleensä 8c armorilla olet ihan riittävän nopea tekemään puukkojuoksuja linjan taakse, kunhan vaan (luonnollisesti) juoksuperkit on käytössä.
Totta, lähinnä siis riippuukin, millä tavalla pelaat yleisellä tasolla. Itse pelailin aikanaan yli 45% puukkoprosentilla, jolloin ei 8cc armorilla voi pelata. Raptorillakin se taitaa olla yli 30%, joka kyllä edellyttää kevyttä panssaria.

Edit2. Ja siis nyt puhutut asiat ovat todella marginaalisia hyötyjä ja tulevat ajan kohtaiseksi siinä vaiheessa kun puhutaan +70 tapon sabotaaseista. Siinä on vain pidettävä niin kovaa tappoja/minuutti suhdetta, että joka ikisen kuoleman välttäminen on elin ehto. Ettei nyt pelaajat, jotka ovat vasta alkutaipaleella rupea näitä ekana harjoittelemaan, koska se kaikkein tärkein osa-aluehan on kuitenkin luonnollisesti se tähtääminen ja se vaatii treeniä tateilla pelattaessa paljon. (Ihan vain selvennykseksi uusille pelaajille, ettette nyt vaan näitä asioita rupee ekana treenaa :D). Tiimin voiton kannalta on paljon tärkeämpää, että pyörii kohteella ja käyttää medikkiä ja tekee siellä niitä elintärkeitä tappoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja tähän väliin pistetääs känniääliön kutsuhuuto! Eli Z on taas illalla kentillä remuamassa ja omien pelaajien hermoja raastamassa. Kaikki kynnelle kykenevät ja uskaltavat nähdään kentillä!


-Z
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja tähän väliin pistetääs känniääliön kutsuhuuto! Eli Z on taas illalla kentillä remuamassa ja omien pelaajien hermoja raastamassa. Kaikki kynnelle kykenevät ja uskaltavat nähdään kentillä!


-Z

Mukana ollaan tuossa joskus klo 22 jälkeen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ja tähän väliin pistetääs känniääliön kutsuhuuto! Eli Z on taas illalla kentillä remuamassa ja omien pelaajien hermoja raastamassa. Kaikki kynnelle kykenevät ja uskaltavat nähdään kentillä!


-Z

Tänään ei taida pystyä,olen selvinpäin ;)

-KilliCat-

Edit: Saatan sittenkin ilmaantua... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipas mukava sabo teitä vastaan. Krapulakeiju, klaapu, laapo, waavi, ukkosenjumala ja ketäs kaikkia teillä jalkeilla olikaan. Krapulakeiju se ei vaan malttanut pysytellä poissa Gothan tieltä, ei sitten millään :D

Voitto oli kyllä mahdoton tuosta pelistä ottaa, kun omat randomit eivät tuossa pelissä osanneet tuon taivaallista. Lisäksi teillä vielä vahvistuksia {{{ klaanista, joten oli pakko keskittyä ihan vain b:n ottamiseen ja hauskaan matsiin. Jäi kyllä kaipaamaan taas meidän KFS vs KFR/V matseja!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipas mukava sabo teitä vastaan. Krapulakeiju, klaapu, laapo, waavi, ukkosenjumala ja ketäs kaikkia teillä jalkeilla olikaan. Krapulakeiju se ei vaan malttanut pysytellä poissa Gothan tieltä, ei sitten millään :D

Siinä sun Gothassa on kieroja luoteja, kun ampuu seinän taakse prkl!! :D Täytyy myöntää että hakella hain sua sieltä kentältä sen jälkeen kun löysit sut ja pääsin ampumaan selkään. Ja pakkohan se oli sua tulla auttamaan, että saat edes muutaman tapon aikaseks :D Onnistuit kyllä hyvin ilmestymään aina silloin paikalle kun olin tappanut kaikki muut vihut ja latasin asetta tai sitten just kun joku nosti pystyyn..

Ps. Sinäkö se kävit kusemassa muuntajaan, kun täältä menit sähköt poikki ja pelit tais tältä illalta loppua siihen? :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

m-arkku-albums-mag-sekalaisia-picture8592-mato.jpg


m-arkku-albums-mag-sekalaisia-picture8593-mato-jatkuu.jpg


Että tämmöstä meillä eilen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

ai että kun oltaisiin saatu tuo videolle, mentiin jonossa punaviivalle asti ja koitettiin lopulta tehdä joukkoitsemurhaa ryömimällä punaviivan yli :-D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mukava tuola kentällä tapailla KFS:n jengiä, kun pelailee jonkin toisen factionin altilla. Eilen alkoi jänskättään kun Krapulakeijun bongasin darienin verkosta. Myöhemmin barthanixkin tuli vastaan. repa_naapurista nimellä valorilla olin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No nyt selvis kuka siellä sniperin toisessapäässä oli. Alko menee jo hermo kun näytössä luki kuoleman jälkeen aina repa_naapurista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Näytti Team Finland ilmestyneen MM-kisoihin osallistuvien maiden listaan Sharkosen ja Zeranin toimesta. Kai tässä pikkuhiljaa pitäisi alkaa tiimiä kasaamaan, jos porukalla oikeasti on intoa osallistua. Pelkkä Sverhän ei riitä, vaan joka maalla pitää olla pelaajat valmiina kahdella PMC:llä. Valorilla taitaa olla huomattavasti enemmän 2. tilejä aktiivisilla pelaajilla. Ja jos tähän nyt pelaajia saadaan, niin mennäänkö taas ilmoittautumisjärjestyksessä vai yritetäänkö kasata tiimi, jolla olisi jotain mahdollisuuksia peleissä? Sharkonen tai Zeran vois tehdä kisoille oman aiheen, kun ovat yhteyshenkilöitä Magin foorumeilla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hmm mielenkiintoista että meikäläisen nimi nyt on päätynyt järjestäjiin. Itsehän en nyt suoranaisesti ole tuota ollut vetämässä enkä nyt ole ilmoittautunut vapaaehtoiseksi. En edes ajatellut että olisin niihin osallistumassa :D
Murilka otti vaan yhteyttä minuun asian tiimoilta ja yritin nyt ohjata ottamaan yhteyttä henkilöihin jotka nyt enemmän on KFS:ää vetämässä.

Se nyt jää nähtäväksi olenko itse nyt edes osallistumassa vai en. Riippuu nyt ajankohdasta ja mitä tuo nyt vaatii, itsellähän nuo b ja c slotit eivät aiemmin toimineet ja tuskinpa nyt tuota varten jaksan uudestaan yrittää tai tuskin jaksaa nyt toista accoakaan tehdä sen takia. Mutta katsotaan, mikäli nyt porukkaa on osallistumassa niin sitten tuota voi jo harkita.

-Z
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hmm mielenkiintoista että meikäläisen nimi nyt on päätynyt järjestäjiin. Itsehän en nyt suoranaisesti ole tuota ollut vetämässä enkä nyt ole ilmoittautunut vapaaehtoiseksi.

Hauskaa tässä tosiaan on myös se, etten ole minäkään :D
Yllätys oli suuri ku Amppu soitti, että jaa ootte Zeranin kanssa magin foorumeilla Suomen vetäjät.
Noh, kokemusta on kuitenkin sen verran, että päätin ottaa pestin vastaan ja katsotaan nyt saadaanko jengi kiinnostumaan.
 
Ylös Bottom