Voiko olla totta, että maailman parhaasta online.manageroinnista ei ollut vielä omaa aihetta??
Eli ManagerZone on netissä pelattava ilmainen managerointi, jossa johdat lätkä ja/tai futisjoukkuettasi menestykseen. Peliä pelaa maailmanlaajuisesti lähes 1 000 000 ihmistä.
Onko täällä ketään muita MZ-managereita? Itse pelasin tätä joskus vuosia sitten, mutta nyt löysin tämän mahtavan pelin uudelleen. Tänään taisi olla toinen sarjapeli lätkän puolella, siis siltä ajalta kun minä olen ollut joukkueen johdossa. Voitto tuli 5-3, mutta tavoitteet ovat jo ensi kaudessa.
Kaikki vaan kokeilemaan. Apua saa foorumeilta, ja jos saataisiin tarpeeks monta pelaajaa mukaan, niin voitais vaikka pelata joku KonsoliFIN-liiga tai jtn...
Eli ManagerZone on netissä pelattava ilmainen managerointi, jossa johdat lätkä ja/tai futisjoukkuettasi menestykseen. Peliä pelaa maailmanlaajuisesti lähes 1 000 000 ihmistä.
Miksi ManagerZone on parempi kuin HockeyArena ja Hattrick?
-Molemmat lajit samassa pelissä, ManagerZonessa voit samalla tunnuksella tehdä joukkueen sekä lätkään että futikseen. Molempiin lajeihin osallistuminen on ilmaista.
-Paljon tekemistä, nopeatempoinen. Yksi MZ-kausi kestää kausitaukoineen 13 viikkoa. Vuodessa pelataan siis neljä kautta. Sarjapelit on aina keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Tämän lisäksi viikossa voi pelata jopa 10 ystävyysottelua, ja rajattomasti erilaisia epävirallisia liigoja, joihin osallistuminen maksaa vain alle euron/liiga
-Pelaajien harjoituttaminen on yksityiskohtaista. Harjoituskentällä on 10 paikkaa, joihin pelaajat saa laittaa yksitellen. Voit siis laittaa vaikka pelaaja A:n treenaamaan voimaa, B:n laukausta ja C:n taklausta. Pelaajia voi myös lähettää harjoitusleirille.
-Kansainvälinen. ManagerZonessa jo yli 100 maalla on omat kansalliset sarjansa, ja uusia lisätään koko ajan. Lähes 1 000 000 rekisteröitynyttä pelaajaa.
Viimeistään nyt kannattaa liittyä mukaan, ehdit oppia pelin sopivasti ennen seuraavan kauden alkua. Tätä kautta on jäljellä vielä kolme viikkoa, ja seuraava kausi alkaa heinäkuun puolessa välissä.
Onko täällä ketään muita MZ-managereita? Itse pelasin tätä joskus vuosia sitten, mutta nyt löysin tämän mahtavan pelin uudelleen. Tänään taisi olla toinen sarjapeli lätkän puolella, siis siltä ajalta kun minä olen ollut joukkueen johdossa. Voitto tuli 5-3, mutta tavoitteet ovat jo ensi kaudessa.
Kaikki vaan kokeilemaan. Apua saa foorumeilta, ja jos saataisiin tarpeeks monta pelaajaa mukaan, niin voitais vaikka pelata joku KonsoliFIN-liiga tai jtn...