Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Manhunt 2.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Manhunt 2

Mikäs tämän Manhunt 2. tilanne nyt on markkinoilla?

Itse en omista Wiitä, mutta PSP:lle olisi kiinnostusta saada peli.
Kuitenkin ajattelin tänne puolelle tulla viestiä laittamaan, koska olen niin laiska, enkä jaksanut etsiä, onko PSP puolella omaa topicia tälle.
En myöskään tullut puhumaan ominaisuuksista tänne, joten lienee sama missä tätä julkaisupäivää kyselen.

Eli onko tulossa nyt 2008 puolella vielä kaupoille vai ei? Monella kaupalla näyttää olevan ennakkovarauksien joukossa tämäkin, mutta uskaltaako mennä varailemaan jos pelin julkaisua kokoajan lykätään ja lykätään.

Vastaus: Manhunt 2

Mikäs tämän Manhunt 2. tilanne nyt on markkinoilla?

Itse en omista Wiitä, mutta PSP:lle olisi kiinnostusta saada peli.
Kuitenkin ajattelin tänne puolelle tulla viestiä laittamaan, koska olen niin laiska, enkä jaksanut etsiä, onko PSP puolella omaa topicia tälle.
En myöskään tullut puhumaan ominaisuuksista tänne, joten lienee sama missä tätä julkaisupäivää kyselen.

Eli onko tulossa nyt 2008 puolella vielä kaupoille vai ei? Monella kaupalla näyttää olevan ennakkovarauksien joukossa tämäkin, mutta uskaltaako mennä varailemaan jos pelin julkaisua kokoajan lykätään ja lykätään.

Halloweenin aikaan tänä vuonna pitäisi euroopan julkaisu olla kyseessä. JA en usko että tulee enempää viivytyksiä, ei ainakaan sille ole MINKÄÄNLAISIA oikeudellisia perusteita. Hyvän mylläkän peli kuitenkin sai aikaan sananvapaus vs. sensurointi-jupakassa :D

Vastaus: Manhunt 2.

Toivottavasti tämä peli nyt päätyisi Suomeen ihan sellaisena mikskä se on tarkoitettu. Ensimmäinen Manhunt oli loistava omasta mielestäni.

Ja itse olisin enempi huolissani väkivallasta uutisissa tai päivän sanomalehdissä kuin videopeleissä tai elokuvissa.

Niin no peleistähän ne hullut saa neideansa... (jotkut)

Vastaus: Manhunt 2.

Kyllähän tuota paikallisessa Prismassa näytti olevan hintaan 47,50e. Ei lähtenyt vielä mukaan mutta meni kyllä harkintalistalle

Ylös Bottom