Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Manhunt APUA !!!!!

jaxberg

New Member
Siis jumala-auta !!!!
Olen jäänyt totaalisesti kiinni "border control" kenttään. Olen päässyt ensimmäiseen save-pisteeseen, mutta siihenhän minä juutuin.
Niitä cerberus-paskiaisia on aivan liikaa, ja painkillereitä liian vähän, panoksetkin loppuu.... Pelaan sillä taktiikalla että olen kurkan takana ja teen headshotteja kun miehet ovat tarpeeksi lähellä....mutta eihän se riitä kun niitä on tuhatmiljoonaa......
Eihän sinne taloon juoksemallakaan pääse kun miehet vahtii konnareilla ja katolla on snaipperi !!!

Onko kellään hyviä ideoita miten tämän hoitaisi ??? PLEASE !!!

:(
 
Sähän oot jo pitkälllä, joten jeesaa sä mua amatööriä. Olen siellä vankiselleissä missä pitää teloittaa kahdella eri tyylillä niitä jengiläisiä. Millä tyyleillä, olen kaikkia yrittänyt mutta en ole onnistunu avaamaan porttia tallennuspaikkaan. Jaa sekopäät senkun lisääntyy ja painkillerit loppuu koko ajan......
 
....ne piti kai tappaa "keltasella" ja "punasella" tavalla (know what I mean ?), niillä aseilla jota ohjaaja käskee käyttämään... oliskohan ne ollu vasara ja metallinen pesimaila...jos muistan oikein.... just hide in the shadows dude, it gets worse !!
 
Kiitos vinkistä, mutta en onnistu kun tappamaan sillä "keltaisella" tavalla. "Punasella" tavalla en onnistu millään ja aseena pitäisi olla ainoastaan vasara molemmissa teloituksissa. Kaipaa lisää APUA !!!
 
.....sen jälkeen kun oot tappanu vasaralla keltasella ja punasella tavalla joudut tekemään saman jutun uudestaan mutta eri aseella (muistaakseni pesismaila). Mee vaan vankisellin varjoon ja tee ääntä kunnes joku tulee, jos joku näkee kun teet tapon; juokse pakoon toiseen varjoon ja tee taas sama juttu....
 
Jes jes jes, nyt mä hiffasin ja pääsin kentästä läpi :) sehän oli helppoa kun sen osasi. Siinä piti siis pitää telotusnappulaa pohjassa niin kauan kun se muutui punaiseksi tai keltaiseksi.... Tappaminen siis jatkukoon.... Ootko jaxberg vielä jumissa ?
 
Vastaus: Manhunt APUA !!!!!

mäkin oon vähän jumissa tässä doing time tasossa.mä en tajua tästä taktiikka jutusta mitään siis kun pitää tappaa punasella ja keltasella tavalla.voisitko selittää vähän. (ja antaa pari vinkkiä)
 
Vastaus: Manhunt APUA !!!!!

Helposti se käy, tee ku aiemmin muut sanoneet. paina kokoajan teloitusnappia sit uhrin pään päällä väri muuttuu keltaiseksi sit päästä napin irti ja tee punaisen samalla tavalla. pesismailan kaa myös. nyt oon siinä 13 osassa.
onnea
 
Ylös Bottom