Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Manhunt vai True Crime?

Manhunt ehdottomasti. True crimessä ainoaa hyvää on sen loistava soundträkki jota kaupassa hetken kuuntelin. PS. True Crimessä on DEMONEITA, luit oikein, D-E-M-O-N-E-I-T-A! Se menee jo VÄHÄN yli että ehdottomasti Manhunt. :)
 
Jos nyt totta puhutaan, niin kumpaakaan noista peleistä ei kannata hankkia. Kummatkin olivat ainakin minulle pettymyksiä.

Eli sijoita rahasi johonkin parempaan vaihtoehtoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VengeanceRising
Jos nyt totta puhutaan, niin kumpaakaan noista peleistä ei kannata hankkia. Kummatkin olivat ainakin minulle pettymyksiä.

Eli sijoita rahasi johonkin parempaan vaihtoehtoon.

Samaa mieltä olen..
 
Itse olen toivonut molemmat. Itse asiassa saan niistä todennäköisesti vain toisen, mutta kun PELAAJAn arvostelun jälkeen ei vain osaa päättää. Laitoin listalle kummankin. Pukki saa päättää.
 
Henkilökohtaisesti petyin molempiin. True Crime on ruma ja epäpelattava ja Manhuntin pahin ongelma on järkyttävä toisto.
Ghosthunterin uskaltauduin ostamaan Pelit-lehden hehkutuksen (90p) perusteella ja ainakaan parin illan aktiivisen pelaamisen jälkeen en ole pettynyt. Kaikki tuntuisi olevan pelissä muuten kohdallaan, mutta turha lineaarisuus hieman vituttaa paikoitellen. Kyseessä on IMO ehkä pleikkarin hienoimman näköinen peli tähän mennessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Itse olen toivonut molemmat. Itse asiassa saan niistä todennäköisesti vain toisen, mutta kun PELAAJAn arvostelun jälkeen ei vain osaa päättää. Laitoin listalle kummankin. Pukki saa päättää.

Pelaaja? Eli pisteytyksen takia kumpikin sai vähintään neljä pallukkaa. PELITissä on luotettavampi pisteytys.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teräsporkkana
PELITissä on luotettavampi pisteytys.

jonka pilaa epäpätevät arvostelijat.

Toi on totta että se on tarkempi mutta noi pelitin pisteet on aika usein (tai ainakin välillä :) ) nii hatusta vedettyjä että hyvät pelit eivät aina saa ansaittuja pisteitä ja taas jotkut keskinkertaiset 3pallukan pelit vetää turhan usein jotain 90 pojoa siellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98
jonka pilaa epäpätevät arvostelijat.

Toi on totta että se on tarkempi mutta noi pelitin pisteet on aika usein (tai ainakin välillä :) ) nii hatusta vedettyjä että hyvät pelit eivät aina saa ansaittuja pisteitä ja taas jotkut keskinkertaiset 3pallukan pelit vetää turhan usein jotain 90 pojoa siellä.

on se niin vaarin etta arvostelijoilla on oma mielipide minka mukaan ne on kirjotettu ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
on se niin vaarin etta arvostelijoilla on oma mielipide minka mukaan ne on kirjotettu ;)

Älä muuta sano, ottaa päähän nää kaikki mukamas arvostelijat joilla ei ole sama pelimaku kuin mitä mulla on. :D
 
Ylös Bottom