Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Manhunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oletteko kokeilleet pelaamista SOCOM-headsetin kanssa vai tuliko sellaista optiota peliin lainkaan?

Eilen tuo kolahti postiluukusta sisään.

Valitettavasti on pakko sanoa, että olen erittäin pettynyt.

Ohjaus tuntui aluksi kömpelöltä, vaikka kyllähän ne kontrollit melko nopeasti saa sisäistettyä. Kamera tuppaa temppuilemaan, mutta onneksi se ei juurikaan tule tielle. Kenttäsuunnittelu on tehty helpoimman kautta: kentät ovat lineaarisia ja tylsiä. Grafiikat ja äänimaailma ovat hyvin toteuttu. Tunnelmaa piisaa vaikka muille jakaa.

Hiiviskely on väkisillä ujutettu mukaan tekemällä lähitaisteluista hirvittävää kökköä, jota kukaan ei jaksaisi pelata viittä minuuttia kauempaa. Onneksi se on sentään toteutettu melko hyvin. Vihollisten hämääminen tuntuu olevan pääasiallinen taktiikka ja on kunnolla toteutettu. Varjoissa piileskely kyllä helpottaa liikaa. Piiloilun olisikin voinut toteuttaa paremminkin.

Turhaa väkivaltaa. Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, jos se on tyyllikkäästi toteutettu ja toimii tehokeinona (tai peli on oikeasti hyvä :)), mutta näyttää siltä että Rockstar lisää tätä peleihinsä vain kohahduttaakseen.

Tämän osaan sanoa 5-tuntisella peliajalla. Jos kaupassa vierekkäin näkisin tämän ja Tenchu 3:n, niin kyllä valitsisin jälkimmäisen.

Sitäpaitsi ninjat rulettaa.

APUVA !!!

Siis jumala-auta !!!!
Olen jäänyt totaalisesti kiinni "border control" kenttään. Olen päässyt ensimmäiseen save-pisteeseen, mutta siihenhän minä juutuin.
Niitä cerberus-paskiaisia on aivan liikaa, ja painkillereitä liian vähän, panoksetkin loppuu.... Pelaan sillä taktiikalla että olen kurkan takana ja teen headshotteja kun miehet ovat tarpeeksi lähellä....mutta eihän se riitä kun niitä on tuhatmiljoonaa......
Eihän sinne taloon juoksemallakaan pääse kun miehet vahtii konnareilla ja katolla on snaipperi !!!

Onko kellään hyviä ideoita miten tämän hoitaisi ??? PLEASE !!!

voi ristus!!

Vähän aikaa oon pelannu nyt tuota ja ihan hyvin menee.
On kyllä sairain peli minun pelaamishistoriassa!:)

Mitä nyt metallisella pesismailalla puolet päästä pois ja jollain ihme langalla koko pää pois:eek:

Mä just pääsin White thrashin jälkeisen osion (en muista mikä nimi) läpi.

Ylös Bottom