Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario and Luigi Partners in time

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vehu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario and Luigi Partners in time

Tuli tässä eilen pelattua läpi, oikein maukas peli, mutta jonkin verran oli miinuksia:
1.Tappelut olivat pitempiä kuin ensimmäisessä M&L pelissä.
2.Ei kunnollisia sivutehtäviä.
3.Nykyajassa ei paljoa hengailla.

No siis... Minullehan jäi vähän ontto fiilis koko peliin pelattuani tämän läpi. Olihan tämä mainio ja hauska siihen asti, kun pelin lopputaistelu tuli. Yleensähän tässä vaiheessa RPG-peleissä esitetään pelin seuraava maailma. Olihan levelit vasta siinä 25 luokkaa, joka on hemmetin alhainen, joten toivoin lisää. Olisi nimenomaan pitänyt se nykyajan maailma sitten tuoda peliin kokonaan. Ehkä surprise factor oli juuri siinä, että sitä EI ollut. Tylsää.

Itse pelasin sen läpi tuossa pari viikkoa sitten, kesti 1 viikonlopun, aika ~16h. Mielestäni erityisen hauska peli, mutta ehkä vähän liian lyhyt ja liian helppo. Vaikeuksia minulla oli ainoastaan loppupomossa, muuten pelin pelasinkin melko helposti. Olisi ollut myös mukavaa, jos pelissä olisi ollut jonkinlainen moninpeli, mikä oli lisännyt pelin kestävyyttä, koska ei siinä ole oikein mitään enää 1 pelikerran jälkeen.

Pelin pelaaminen loppu kuin seinään. Enpä osaa nimetä syytä. Ei vaan maistu enään. :)

Semmosta tällä kertaa... seuraava peli.

Tuli vasta äskettäin pelattua peli loppuun. Todella maukas kyllä oli, mutta jäi ihmetyttämään
Että mitä hyötyä oli kerätä niitä papuja? Itse ehdin kerätä 66 muistaakseni. Kummastuttaa vain. Toivon että joku osaisi vastata tähän.

Pavuilla voi ostaa Peach's Castlen viemäreissä olevasta kaupasta erilaisia rintamerkkejä.
Kauppaan pääsee yhdestä putkesta, kunhan kaivaudut kalterien ali vauvoilla.

Todella hyvä peli, ei ykkösen tasoa kylläkään, mutta silti onnistunut.
Nyt on 2h pelitystä takana ja tyytyväinen ostokseen olen

Äskettäin tuli vedettyä läpi ja 16:52 oli pelikellossa aikaa. Loppuvastukset olivat suht helppoja, taisi mennä 3 yritystä niin meni kaikki läpi. Muuten ihan kelpo peli mitä jaksoi pienissä erissä pelata. Mielestäni Superstar Saga oli hiukan parempi, paitsi että tässä oli järkevämmin tehty Bros. hyökkäykset. Ei jaksa myyntiinkään tätä laittaa, kun tästä ei niin paljoa enää saa irti. Pysyköön kokoelmassa ja voi joskus pelata uudestaan, kun huvittaa.

Itse en jaksanut neljän tunnin jälkeen tätä peliä yhtään, tuntui että kaikki mahdolliset jutut opastetaan kädestä pitäen eikä itse saa tehdä mitään. Paper Mario kyllä oli loistava peli GC:llä, mutta tämä ei jostain syystä maistunut .. Muutenkin tuntui jotenkin todella erilliseltä peliltä, eikä Mario -universumiin sijoittuvalta.

Eipä voi kaikesta pitää..

Kahdeksan tuntia takana, enkä vain saa itseäni jatkamaan enään peliä. Peli yksinkertaisesti kuivui kasaan jostain syystä. Vähä samoja ongelmia kuin työssä yläpuolella kommentoivalla.

Paper mariota vei, tämäkin vei aluksi ja kovaa... Mutta sitte homma laski kuin lehmän häntä.

Peli seisoo pölyttymässä enkä usko tulevani enään koskaan edes pistäväni sitä DS:n, sääli. Seuraava peli...

Joo, kahdeksan tuntia takana, nyt kyllästyttää jo. On kyllä niin putkimainen että oksat pois. Sanotaan nyt että samoja ongelmia on kun näillä monella aikaisemmallakin kommentoijalla. Harmi, Paper Mario GC:llä oli konsolin paras peli, niin oli kyllä tästäkin odotus korkealla, harmi että lopahti näin pahasti. :(

Vähän samaa vikaa myös, mutta kyllä mä pelin pariin palaan kunhan kerkeän. Superstar Saga on mielestäni paljon parempi ja hauskempi, sen jaksoi pelata nopeasti läpi. GC:n Paper Mariosta pidän myös. Nämä kaksi ovat mulle ne parhaat Mario RPG:t (sitä ihan ekaa en ole koskaan pelannut). Rehellisyyden nimissä Partnersia olen kahlannut vasta noin 1/4.

En mä vielä ole mitään varsinaista vikaa tästä löytänyt, mutta jostain syystä peli on vähän tylsä. Isona plussana käsikonsoliversiosta voisi sanoa nopeammat taistelut, sillä esim. N64:n Paper Mariossa oli hyökkäyksiä tyyliin: väännä tattia kolme sekuntia taaksepäin, niin lataat vahvemman hyökkäyksen. Ilmeisesti on ajateltu, että kotikoneilla jaksaa vielä tuollaista laahausta, mutta tempoa on nostettu käsikonsoliversioihin. Toiseksi N64:llä ei kukaan hutilus pysty missaamaan sitä viimeistä lamppua, mutta taskuversioissa tuo on sentään mahdollista.

Melkein 26 tuntia tahkottuna peliä ja loppuvastuksissa olen. Muuten ollut helppo peli, mutta tuo loppu on kyllä turhauttava. Kolme kertaa yrittänyt toista Shroobbia saada hengiltä, mutta eipä ole onnistunut. No jos se vielä onnistuisi, kun on ensiksi pitänyt hieman hermolomaa pelistä. :)

Peli on kyllä todella mahtava, vaikka olenkin vasta vähän aikaa pelannut. On mukavaa pelailla noilla baby mariolla ja luigilla

Ylös Bottom