Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8 Deluxe

Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Pakko sanoa, että jos olisi jokunen ylimääräinen kyösti taskun pohjalla niin lähtisi kyllä NS tilaukseen ja Mario Kart deluxe siihen kylkiäiseksi. Täytyy myöntää, että vähän jopa katkerana lueskelen ja katselen äijien fiilistelyä ja videoita. Vaikuttaa kaikin puolilta rennolta (mutta vakavalta) hauskanpidolta ilman turhanpäivästä pipon kiristelyä. Videoiden perusteella jopa parasta kaahailua tarjolla sitten CTR, vai liekkö jo kohdannut vertaisensa ;)

Joo kyllä tässä jotain täytyy olla, kun saa tälläisen paatuneen yksinpelaajan nauttimaan.

Tätä ei ole oikein mikään muu peli tarjonnut. Ei edes Mario Kart 8. Sillä nyttenkin katselen sängyssä ipadistä lätkän mm-kisoja. Erätauoilla NS kouraan ja 1-5 erää Mario Karttia ja taas palataan lätkä pariin.

Peli sopii monen tunnin sessioihin, mutta myös yhden erän pikapelaamiseen ja kun ei tarvitse tv:tä samalla uhrata, tai siirtyä pelihuoneeseen tms. On niin helppoa ja nopeata, että muuttanut pelaamista täysin. Tälläiseen MK8D on kyllä täydellinen peli. Vielä kun saataisiin enemmän sovittua suomalaisten kesken, että x päivänä klo y ollaan kaikki radalla.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Löytyskö tälle aamulle innokasta pelaajaa vääntämään muutamat kisat?
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Nyt saisi meikäläisestä pariksi tunniksi peliseuraa, ennen Suomen lätkämatsia! (21:00 asti siis) Globaalia ja Regionalia vs. racea ajattelin siis ajella. Mukaan vaan ken tahtoo/ehtii!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tulossa!

E:
"Target device cannot accept any more connections "

E: pääsi sisään.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Oli liian hapokas toi kansainvälinen seurue. Siirryin piirikunnallisiin.

Tuolla tuli muuten ensimmäiset selkeät discot miesmuistiin.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Oli liian hapokas toi kansainvälinen seurue. Siirryin piirikunnallisiin.

Tuolla tuli muuten ensimmäiset selkeät discot miesmuistiin.

Voisin tulla perässä, mikäli Mario Kartin jumalat sallivat tällä kertaa peliin liittymisen. Sai aika naama irvessä kyllä vääntää globaalissa, disconnecteja tuli meikäläisellekin muutamia.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Melkoisen hektistä on kyllä meno Onlinessa verrattuna aiempiin kokemuksiin lähinnä kahden pelaajan split screenillä ai:ta vastaan. Kova tuntuu myös taso olevan. Pikkuhiljaa alkoi sentään jo joku tatsi löytymään, eikä ihan pelkistä viimeisistä sijoista tarvinnut kisailla.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Jotkut päivät olisi syytä vain jättää pelaamatta. Yhtä kisaa lukuunottamatta jokaisessa sijoitus oli sellainen, että pistemenetyksiä tuli.

Välillä olin 2-5 ja yks kaks tapahtui jotain, mille en voinut mitään ja oltiinkin viimeinen. Turhauttaa..
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Ekan kerran olin lauteilla tässä sakissa, tokan kerran ylipäätään. Hauskaa oli vaikka välillä jäin pyöräilytermein "pelotoniin" eli kärkikastin perässä vyöryvään väkivaltamassaan jossa osumaa satelee oikealta ja vasemmalta ja amatööri ei voi keskittyä ajoon lainkaan. Silkkaa murhaa.

Alkoi harmittaa toden teolla kun en ostanut peliä diginä. Näinköhän tuon möisi pienellä tappiolla ja hankkisi diginä niin tulee useammin pelattua multiplayeria, vaivaton liittyä koska vaan. Tiedänpähän ainakin että Splatoon 2 tulee digiteltyä.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Tänään serverillä suomalaiset miehittivät paikat 9/12. Uusi ennätys. Ainakin osa tulee kaverilistojen kautta. Lisäarvoa tulee foorumilta tuttujen nimimerkkien ohittamisesta, ja paikoin ...rankaisemisesta. :D

Nopeasti kolistellaan kärkikahinoista häntäpäähän. Usein tätä on edeltänyt oma virhe, kuten suojauksen avaaminen tai ajaminen ulos radalta. Suuri joukko tavoittaa ja kilpeä alkaa tulla edestä ja takaa. Muutaman kerran on selvästi ohjaus viettänyt hetken vasemmalle. Tuurilla on myös oma sijansa, kuitenkin samat nimet siellä kärkeä miehittää usein kisasta toiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Nyt oli kyllä hävyttömin voitonriisto minkä olen toistaiseksi MK8 Deluxen onlinessa kokenut:

1. Olen johdossa KOKO kisan ajan, ensimmäisestä mutkasta alkaen
2. Saan selkääni yhteensä 7 punaista ja 2 sinistä kilpeä, jollain ihmeen ilveellä olen yhä johdossa
3. Sitten tulee kolmas sininen kilpi, iskeytyy liioittelematta alle sekunnin matkan päässä maalista meikäläisen kasvoihin
4. Nisu kaasuttaa voittoon

Onnittelut tuosta voitosta (se oli se Dragon Driftway, en tiedä panitko itse kisaa erityisemmin merkille :D)! Oli kyllä hyvät pelit taas!
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Onnittelut tuosta voitosta (se oli se Dragon Driftway, en tiedä panitko itse kisaa erityisemmin merkille :D)! Oli kyllä hyvät pelit taas!

Huomasin kyllä ja arvaa huusinko ääneen voitosta? No kyllä! :D

Pommitin kaikella mikä käteen tarttui ja niin tekivät muutkin. Sitten huomaan taas sinisen kilven ohittavan minut ja suuntaavan sinne teikäläiselle. Maali näkyy ja kolikot pelmahtaa ajoradalle aivan maaliviivan tuntumassa. Epäuskoisesti boostilla ohi ja huutoa ilmoille! Yes!

Upea peli ja juuri tämä taktikointi tekee tästä todellakin odotettua moniulotteisemman.

C_kp-9jUMAA729D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Huomasin kyllä ja arvaa huusinko ääneen voitosta? No kyllä! :D

Pommitin kaikella mikä käteen tarttui ja niin tekivät muutkin. Sitten huomaan taas sinisen kilven ohittavan minut ja suuntaavan sinne teikäläiselle. Maali näkyy ja kolikot pelmahtaa ajoradalle aivan maaliviivan tuntumassa. Epäuskoisesti boostilla ohi ja huutoa ilmoille! Yes!

Upea peli ja juuri tämä taktikointi tekee tästä todellakin odotettua moniulotteisemman.

Täälläkin tuli kyllä huutoa, tosin hieman mollivoittoista ja muutamalla voimasanalla höystettyä sellaista :D Vähän vastaavaan tyyliin veit sen Dragon Driftwayta edeltäneen Excite Biken kanssa, kun maalisuoralla tuon Seanin kanssa leipaisimme toisemme pysähdyksiin ja pääsit porskuttamaan voittoon. Se ei tosin ollut niin karvas tappio, koska itse luovuin puolustuksestani kun Seanin kimppuun hyökkäsin siinä loppumetreillä koko ase arsenaalillani. Ei kannattanut riski sillä kertaa.

Kyllä nuo maaliviivoille perkelöityvät kisat ovat koko homman suola, vaikka välillä onkin itse niissä se ottava osapuoli.
 
Vastaus: Mario Kart 8 Deluxe

Välillä?? Mulla toi onnistumisen/epäonnistumisen suhde noissa on 5/95%.

Kyllä ne tappiot maaliviivalla tuppaa itsellekin paremmin mieleen jäämään kuin voitot tai monen sijan nousut :D Erityisesti sellaiset keissit, joissa on maalisuoralla TOP 3 joukossa, ja sitten tulee useamman paukun sarja ohi ajavilta, ja lopulta ei pääse edes maaliin kun jää viimeiseksi. Tietysti niitä voi yrittää ehkäistä suojaavilla aseilla, mutta sitten kun viereisellä kaverilla on bumerangi, tulikukka, piranha plant, pommi tai muu vastaava niin eipä niille oikein mitään mahda. Sitten on niitä Cheese Landin kaltaisia ratoja, joissa voi jo kahdellakin turbolla nousta jostain ihan häntäpäästä kärkisijoille lopussa, jos onnistuu hyödyntämään lopun molemmat liitämisoikotiet ja kärjen herrat pieksevät sopivasti toisensa.
 
Huhu miten kovaa hommaa nostaa tota omaa tasoa takas 1000. Ekana iltana se putos 900 kun tuli pelattuu split screen onlinessa ja sehän on aivan itsemurha kun ei näe hevon helvettiäkään ympärilleen. Onlinessa on todella vaikea pärjätä yksinkään, onnea kokeilemaan millaista se on split screenissä jos ei nyt ratoja osaa jo ulkoa. Tänää toimi peli hyvin, samalla serverillä sai pelaa kokoajan.
 
Ylös Bottom