Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8

Vastaus: Mario Kart 8

Mistähän uskaltaisi tilata ton limited edition, että kerkee julkaisupäiväksi kun tossa on niin vähän aikaa lunastaa ilmainen peli?
 
Vastaus: Mario Kart 8

Siinä on kaksi kuukautta aikaa lunastaa se eli ei ole parista päivästä kiinni. Itse olen ainakin netanttilasta saanut usein pelin julkaisuksi kun olen valinnut toimitustavaksi nouto myymälästä. Vielä tänään saa myös koodilla NAMP1214 20e pois 100e ostoksesta eli jos joku muukin peli kiinnostaa niin eikun tilaamaan. Itse tuon tänään hyödynsin ja varasin arkham knightin ps4:lle 48e hintaan.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Siinä on kaksi kuukautta aikaa lunastaa se eli ei ole parista päivästä kiinni. Itse olen ainakin netanttilasta saanut usein pelin julkaisuksi kun olen valinnut toimitustavaksi nouto myymälästä. Vielä tänään saa myös koodilla NAMP1214 20e pois 100e ostoksesta eli jos joku muukin peli kiinnostaa niin eikun tilaamaan. Itse tuon tänään hyödynsin ja varasin arkham knightin ps4:lle 48e hintaan.

Ah perhana katoin, että se oli samassa kuussa ja pari pv aikaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Noinhan se on myös ollut aiemmin, niitä pin-koodilappusia on tullut suomiversioidenkin mukana, vaikka niillä ei periaatteessa mitään virkaa ole ollutkaan. Nyt vain syötetään se koodi jollekin nettisivulle joka ilmestyy kun on ilmestyäkseen. Hyvä juttu kuitenkin niin ei tarvi arvailla ja kikkailla.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Siinä on kaksi kuukautta aikaa lunastaa se eli ei ole parista päivästä kiinni. Itse olen ainakin netanttilasta saanut usein pelin julkaisuksi kun olen valinnut toimitustavaksi nouto myymälästä. Vielä tänään saa myös koodilla NAMP1214 20e pois 100e ostoksesta eli jos joku muukin peli kiinnostaa niin eikun tilaamaan. Itse tuon tänään hyödynsin ja varasin arkham knightin ps4:lle 48e hintaan.

Kiitos paljon koodi toimi. Lähti Mario Kart ja uusi dualshock 3 tilaukseen.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Hip hei ei tarvitse alkaa kikkailemaan! Enään mietityttää minkä pelin ottaisin W101 vai Pikmin 3 mielipiteitä? Mut ehdottomasti day one ostos!
 
Vastaus: Mario Kart 8

Enään mietityttää minkä pelin ottaisin W101 vai Pikmin 3 mielipiteitä?

Kummatkin timanttisia pelejä, mutta taipuisin kuitenkin Pikmin 3:een, joka on aito Miyamoto-klassikkoteos. Aivan heittämällä mun pelatuin Wii U-peli, joka on ollut tasaisesti peluussa julkaisusta lähtien. Tosin kannattaa huomioida, että yksinpeli on aika lyhyt, mutta jos sulta löytyy pelikaveri, niin moninpeli tarjoaa sisältöä tuntikausiksi.

EDIT:

Nyt on alkanut ropisemaan arvosteluja ja tuntuisi olevan paras Mario Kart tähän mennessä ainakin näiden mielestä.

Nintendolife 9/10 "In years to come the debates over the best Mario Kart games in the series will, inevitably, feature this as a contender."

THE EDGE MAGAZINE 9/10 "The new HD visuals are gorgeous, but Nintendo has also built on 7’s neatly interlaced mechanics and introduced a nuanced handling model to create the greatest Mario Kart yet."

Gamereactor 9/10 "Näennäinen tuttuus jää kyynikoiden ongelmaksi, sillä Mario Kart 8 kiilaa siitä huolimatta sarjansa parhaaksi peliksi."

HYPEEEEEEEeeee
 
Vastaus: Mario Kart 8

Enään mietityttää minkä pelin ottaisin W101 vai Pikmin 3 mielipiteitä?

W101:stä en omista, mutta testattu on kaverilla. Hyvä peli sekin vaikuttaa olevan, mutta Pikmin 3 on omasta mielestäni Wii U:n paras/yksi parhaimmista peleistä. Perhanan koukuttava, vaikka ei siis mahottoman pitkä olekaan. Moninpeli tosiaan siinä on myös mainio, kuten myös varsinaisen yksinpelin ohella tarjolla olevat "haastekentät", joita saa ostettua tarvittaessa lisääkin.

Itse asiasta: pitää pistää tuo yhteisö pystyyn moninpeliä varten, kun tämä viimein saapuu kätösiin. Harvemmin olen kaahausnettimoninpeleistä innostunut, mutta 8:n online vaikutti aika kattavalta.
 
Vastaus: Mario Kart 8

W101:stä en omista, mutta testattu on kaverilla. Hyvä peli sekin vaikuttaa olevan, mutta Pikmin 3 on omasta mielestäni Wii U:n paras/yksi parhaimmista peleistä. Moninpeli tosiaan siinä on myös mainio, kuten myös varsinaisen yksinpelin ohella tarjolla olevat "haastekentät", joita saa ostettua tarvittaessa lisääkin.

Itse asiasta: pitää pistää tuo yhteisö pystyyn moninpeliä varten, kun tämä viimein saapuu kätösiin. Harvemmin olen kaahausnettimoninpeleistä innostunut, mutta 8:n online vaikutti aika kattavalta.

Voit heti laskea minut mukaan tuohon yhteisöön Chakaloco nimellä kun peli julkaistaan! Ja tulen pikminin valitsemaan kun moni sitä on hehkuttanut niin paljon :D

EDIT: Oli pakko ostaa citymarketista kyseinen peli, kun kerran sai 10€ alennusta yli 50€ tuotteista. Eli 59,95€ tuli maksamaan limited edition. Vähän kyllä riipasee, kun tuleekin tavarataloon vasta viikko siitä kun peli on julkaistu, mutta minkäs teet :D

EDIT2: Paras videoarvostelu mitä on tullut löytyy mielestäni Bitblockilta: https://www.youtube.com/watch?v=gIAQJoqiNKQ Hyviä kohtia otti huomioon, kuten battle moodissa sut voi tappaa näkymätön pelaaja.. :D Näyttää vielä lopussa miten sen paholaisen sinisen kilven voi helposti blokata
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8

Jos joku ei ole vielä katsonut niin täältä löytyy kuusi videota kunnon laadulla ja 60fps. Streamausta en kokeillut vaan latasin nuo suoraan koneelle.
http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_mario_kart_8-15299_en.html

Noiden katsomisen jälkeen vasta kunnolla tajusi kuinka paljon tube oikeasti raiskaa videoiden laatua. Aina olen tiennyt, että se heikkenee, mutta nyt se iski kunnolla vasten kasvoja.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Noiden katsomisen jälkeen vasta kunnolla tajusi kuinka paljon tube oikeasti raiskaa videoiden laatua. Aina olen tiennyt, että se heikkenee, mutta nyt se iski kunnolla vasten kasvoja.

Nyt sen oikein kunnolla huomaa! Tulee kyllä käytettyä tuota video toimintoa aika paljon, ihan omaan kikkailuun ja hauskuuteen sen verran hyvännäköistä on tavara mitä ulos saa! :)

EDIT: Kysyin huvin vuoksi gamestopissa käydessäni, kun hankin samalla muovi ratin tätä varten, että miten on koodin laita tuleeko kaikissa versioissa: Sanoivat että ihan mikä versio vaan, mutta kyseinen koodi on vain ENNAKKOtilanneille. Eli yrittivät varmasti saada minut ostamaan ennakkoon kyseisen pelin sieltä, mutta en mennyt onneksi vipuun :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart 8

Retrotunnelmaa Mario Kart 8:ssa

Eurogamer julkaisi huhtikuussa videon, jolla vertaillaan Mario Kart 8:n ratoja niiden alkuperäisiin versioihin. Nyt videovertailu saa jatkoa, kun sivusto julkaisi uuden pätkän kolmesta eri radasta.

Tsekatkaa videot uutisesta, jos ne on jäänyt näkemättä.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Tuli katottua Gamersyde ja Eurogamer videot. Mario Kart kuume vaan kovenee.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Huh. Pitää varmaan WiiU käydä ostamassa, että pääsee tätä pelaamaan. Sen verran herkulliselta näyttää.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Nyt on tullut FAQ video bitblockilta, jossa varmaan vastataan kaikkiin kysymyksiin mitä on mielessä pyörinyt tätä peliä varten.

[video=youtube;o0aV9xhCH08]https://www.youtube.com/watch?v=o0aV9xhCH08[/video]
 
Vastaus: Mario Kart 8

Ajattelin vaan tulla kertomaan, että gigantti myy tätä 49e hintaan. Oli tänään tulleessa mainoksessa ja sama hinta on nettikaupassakin.
 
Vastaus: Mario Kart 8

Mario Kart 8 kolahti luukusta tänään. Illemmalla tulille!

Edit. Noniin. Pelissä päästy alkuun ja hemmetin hauskaa ollut. Tuli myös kaksin peliä kokeiltua emännän kanssa.

Pelihän näyttää luonnossa vielä paremmalta, mitä videoissa ja pyörii sulavasti niin yksin kuin kaksin pelatessa.

Nettipeliä testasin muutaman radan ja hyvin sekin pelasi. Oli pelkkiä ranskalaisia vastassa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom