Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    wiiu
Vastaus: Mario Kart 8

E3:n huhumylly on käynnissä jo myös Mario Kart 8:n osalta, eli lisäsisältöä huhuillaan Nintendolifessa. Huhun mukaan lisäsisältö kattaisi ainakin pari uutta hahmoa sekä kaksi Mario Kart: Double Dashista tuttua moninpelitilaa. Ei todellakaan haittaisi jos tulisi myös uusia ratoja, vaikka sitten edes kauneuskohotuksen saaneita retroratoja, joissa kyllä klassikkoja riittäisi. Toivottavasti Nintendo tajuaa hyödyntää lisäsisällön potentiaalia lisätä loistavan pelin elinikää entisestään. Veikkaan kylläkin, etteivät lisäradat vielä ehdi tähän pakettiin mukaan.

Hyvällä tuurilla lisäsisältöä ei tarvitse edes odottaa kauan, kun Nintendolla on viime aikoina ollut tapana julkaista tämän kaltaisia juttuja hyvin lyhyellä varoitusajalla. Uskaltaisikohan tätä toivoa jo ihan lähipäiville, mikäli vain huhu osoittautuu todeksi..?

Rumour Mario Kart 8 Dlc To Feature Expanded Roster And New Battle Modes

E3:n huhumylly on käynnissä jo myös Mario Kart 8:n osalta, eli lisäsisältöä huhuillaan Nintendolifessa. Ei todellakaan haittaisi jos tulisi myös uusia ratoja, vaikka sitten edes kauneuskohotuksen saaneita retroratoja, joissa kyllä klassikkoja riittäisi. Toivottavasti Nintendo tajuaa hyödyntää lisäsisällön potentiaalia lisätä loistavan pelin elinikää entisestään. Veikkaan kylläkin, etteivät lisäradat vielä ehdi tähän pakettiin mukaan.

Hyvällä tuurilla lisäsisältöä ei tarvitse edes odottaa kauan, kun Nintendolla on viime aikoina ollut tapana julkaista tämän kaltaisia juttuja hyvin lyhyellä varoitusajalla. Uskaltaisikohan tätä toivoa jo ihan lähipäiville, mikäli vain huhu osoittautuu todeksi..?

Rumour Mario Kart 8 Dlc To Feature Expanded Roster And New Battle Modes

Tämä ei olisi pahitteeksi. Mario Kart 8 vaikuttaa olevan varsin laadukas paketti, ja pelituntumaa on onnistuttu vielä entisestäänkin parantamaan, mutta kuitenkin jotain tuntuu... puuttuvan. En ole vielä oikein saanut hahmotettua, mistä tämä vaikutelma tarkalleen ottaen johtuu. Tällä hetkellä Mario Kart 8:ssa on tietynlainen "tässä on peli, pelatkaa"-asetelma. Se jokin ihan viimeinen silaus pelin optioiden ja moodien tarjonnasta kuitenkin jollakin tavalla vaikuttaa uupuvan, ja ehkä nämä lisäsisältöpaketit voisivat tarjota myös sitä jotain määrittelemätöntä täydennystä.

Nyt tämä sama kysymys, mitä muillakin on ollut. Kertokaa nyt oikeasti mihin se banneri ilmestyy tuonne Club Nintendon sivuille (UK). Tiedot laitettu ja sähköposti vahvistettu. Etsintä on ollut kovaa, mutta banneria ei löydy.

Ja edittiä: Siis vaikka olin kirjautunut sisään, piti sisälle siis kirjautua vielä uudestaan, että Banneri tuli näkyviin. Jos siis muita epätoivoisia on liikkeellä.

Tämä ei olisi pahitteeksi. Mario Kart 8 vaikuttaa olevan varsin laadukas paketti, ja pelituntumaa on onnistuttu vielä entisestäänkin parantamaan, mutta kuitenkin jotain tuntuu... puuttuvan. En ole vielä oikein saanut hahmotettua, mistä tämä vaikutelma tarkalleen ottaen johtuu. Tällä hetkellä Mario Kart 8:ssa on tietynlainen "tässä on peli, pelatkaa"-asetelma. Se jokin ihan viimeinen silaus pelin optioiden ja moodien tarjonnasta kuitenkin jollakin tavalla vaikuttaa uupuvan, ja ehkä nämä lisäsisältöpaketit voisivat tarjota myös sitä jotain määrittelemätöntä täydennystä.

Tuo tunne voinee osin johtua tuosta muutetusta battle-tilasta, joka ei ihan tarpeeksi eroa normikisailusta. Nyt kun noita ratoja on jauhanut ja jauhanut, niin hieman itsellekin alkaa tulla sellainen tunne, että jotakin lisää vielä kaipaisi. Muutenhan tämä on tosiaan laadukas paketti ja pelattavuus on huipputasoa. Ehkäpä nuo kaksi lisämoodia tuohon moninpeliin tuovat vaihtelua. Ja ratoja saisi jossain vaiheessa tulla lisää, sillä alkuinnostus oli niin suurta, ettei mennyt kauaa kun radat alkoivat käydä kovin tutuiksi - puolethan noista tosin ovat veteraaneille jo ennestään tuttuja, vaikka niissä niitä pieniä lisäyksiä grafiikan lisäksi onkin.

No, huomennahan tuo sitten selviää, että mitä on tulossa vai onko tulossa mitään.

Mitäs se posti toi?

mk8ratitfws3u.jpg

Noniin nyt päästään kisatunnelmaan! Kokeilin että pari erää 150cc vaikeudella konetta vastaan. Ei tullut yhtään tähteä mutta ihan riittävän hyvin pärjäsin että ratit saa jäädä.
Wii kapulat oli ennestään, että niitä posti ei tuonut tällä kertaa.

Osaako tuo online pistää saman pistemäärän pelaajia yhteen vai ihan randomisti? Meinaa eilen pelin hommasin ja onlinen puolella olen aikalailla 1-3 palleilla ollut. Tai sitten yli 10v MK pelailut tuovat tulosta :p

Jos tuo on taso vieläkin, niin nostan hattua. Tulin äsken töistä ja ajattelin pelailla muutamat matsit netissä tätä rentoutuakseni, mutta melkeipä päinvastainen oli lopputulos. Kisat menivät about näin: hyvä startti, körötellään johtosijoilla/ykkösenä jonkin aikaa, parhaimmillaan viimeisen kiekan lopulle, mutta sitten alkaa vierasta esinettä tunkemaan kohti persuketta. Lopputuloksena on joko...

Herkullisinta on kyllä fakta, että moninpeleissä viimeisellä suoralla ei ole lainkaan ihmeellistä pudota esim. 5 sijoitusta :eek:

...tai sitten jos esinesade on alkanut jo aiemmin, niin sitten ollaan viimeisillä sijoilla. Welcome to Mario Kart -fiilis oli! Mukavaa. :)

^Mietin just äsken samaa...:D Pitäisköhän sitä ottaa joku rentouttavampi peli työn alle tähän rinnalle. Lisäilkäähän PatrikJanAndreas kaveriksi, niin skabataan.

Jees, sain vihdoin korkattua nettipelin kun kaveri tuli käymään ja otettiin molemmat rattiohjaimet ja alettiin vääntää kaksinpelattavaa nettipeliä. Sijoitukset vaihteli laidasta laitaan. Mun tuloksista paras taisi olla kolmas ja huonoin toiseksi viimeinen. Laitoin regional pelin siinä toivossa että olisi hyvät yhteydet. Melkein kaikki vastustajat oli ranskalaisia tai saksalaisia. Yksi suomalainen ilmaantui ainoana pohjoismaalaisena mun ja mun kaverin lisäksi. Tunnin pelaamisen aikana tuli kerran yhteyskatkos.

Olen aika varma, että suomalaiset pelailee vain kavereiden kanssa tai sitten omissa turnauksissaan. Itse olen varmaan 20 tuntia pelannut regional kisoja ja ehkä kaksi kertaa niissä on ollut joku toinen suomalainen.

Minä pelaan aina Global-matseja, ellen nyt sitten kaverilistalta bongaa Regionaleja pelaavaa henkilöä. Nettipelin toimivuudessa ei mitään havaittavaa eroa mielestäni ole. Suomalaisiin ja muihin pohjoismaalaisiin satunnaisesti törmää, mutta ei mikään ihme, että miljoonamyynteihin yltäneessä pelissä pienen laitekannan maat tulevat harvemmin vastaan.

Iso käsi tuon nappaamisesta talteen! :D Eilen oli kyllä kiitettävä määrä suomalaiskuskeja samoissa kisoissa!

Itse muistan vain aniharvoin ottaa omia ajoja talteen, mutta viimeisimmät kaahailut näemmä jäävät talteen automaattisestikin tuonne MKTV:n puolelle.

Jeeee :D Jäbät tarjoili kyllä tiukan vastuksen...hittolainen. Jossain välissä onnistuin ujuttamaan punaista kuorta aika mukavasti Ulukain perärööriin ja luulin, että tässä on nyt joku yliote, mutta se ei kyllä kauaa säilynyt.

Mario saa mersunsa myös länsimaissa

Eli uutta ajokkia pukkaa myös Eurooppaan. Ei varmaan kovin ylläri ole, että myös tänne tuo saadaan, mutta hienointahan tässä on se, että ainakin ajatuksen tasolla vielä lisääkin DLC:tä olisi mahdollista pistää tulemaan.

Mario saa mersunsa myös länsimaissa

Eli uutta ajokkia pukkaa myös Eurooppaan. Ei varmaan kovin ylläri ole, että myös tänne tuo saadaan, mutta hienointahan tässä on se, että ainakin ajatuksen tasolla vielä lisääkin DLC:tä olisi mahdollista pistää tulemaan.

Ja lisäsisältöä tässä kyllä vähitellen alettaisiin jo kaipaamaankin. Alkaa olla nuo radat sen verran puhkiajettuja, että uhkaa kyllästyminen iskeä. Siitä syystä olenkin pitänyt taukoa pelistä ja lähinnä seurannut sivusta, kun muu perhe on kaahaillut keskenään. Hieno pelihän tämä silti on, vaikka itse ei enää niin kovasti jaksa mukana pelatakaan.

Saapa nähdä, miten mersu istuu peliin ja miltä ajettavuus tuntuu.

Siitä syystä olenkin pitänyt taukoa pelistä ja lähinnä seurannut sivusta, kun muu perhe on kaahaillut keskenään. Hieno pelihän tämä silti on, vaikka itse ei enää niin kovasti jaksa mukana pelatakaan.

Täsmälleen sama tilanne täällä. Peli on kaikilla tavoilla erinomainen, mutta nyt joutuu kyllä säästelemään omaa peliaikaa ettei kulu liian nopeaan.

Ei ole edes väliä mitä DLCstä joutuisi maksamaan, kunhan sellaista tulisi.

Onko noissa Mario Kart rateissa jotain toimintoja (nappeja)?
Vai onko se vain WiiMoten paikka, eli moisin voisin sorvata vaikka puusta?

Onko noissa Mario Kart rateissa jotain toimintoja (nappeja)?
Vai onko se vain WiiMoten paikka, eli moisin voisin sorvata vaikka puusta?

Käytännössä ovat koristeita, mutta toki esim. noissa MK8 rateissa on "liipasin" rakennettuna mikä tekee B-napin painelusta helpompaa.

Gigantissa (Megastore Tammisto) näin tänään paketin tarvikeratteja mihin kuului kaksi rattia. Hintaa 12 EUR.

Mutta jos askarrella haluaa, niin esteitä ei kyllä ole.

Ylös Bottom