Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Yes! Viimein sain toimimaan donglenkin... :D

Hubis - 043009 991883
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

No niin...

Tässä olisi:

210 513 - 808 548

Nimimerkillä "Joni" pelissä ja pelaajana harvemmin minä (Jarmo Hänninen) ja useammin broidi eli foorumin Fable.

Ottaakos joku matsia tänään ;)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Jarmo Hänninen sanoi:
No niin...

Tässä olisi:

210 513 - 808 548

Nimimerkillä "Joni" pelissä ja pelaajana harvemmin minä (Jarmo Hänninen) ja useammin broidi eli foorumin Fable.

Ottaakos joku matsia tänään ;)

Pelasin kyllä tänään jotain Jarmoa vastaan ja se keskeytti? Olitko se sinä, vai joku muu?:p
Minä kyllä haastan sinut mielelläni, kunhan vain pelaat pelit aina loppuun asti.
Puoliyhdeksältä olen pelailemassa tänään.

Minun FC: 481096 746307
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Silloin tällöin ajelen, mutta koodini:

399492-272353
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Sorsa jermu sanoi:
Pelasin kyllä tänään jotain Jarmoa vastaan ja se keskeytti? Olitko se sinä, vai joku muu?:p
Minä kyllä haastan sinut mielelläni, kunhan vain pelaat pelit aina loppuun asti.
Puoliyhdeksältä olen pelailemassa tänään.

Minun FC: 481096 746307

:D en ollut minä. Pelinimi on kuulemma aina Joni (broidin kone ja olen tän viikonlopun käymässä kotosalla, jossa porukat ja DS majailee :) ).

Ja tosiaan - minä en keskeytä muuta kuin jos akku loppuu ;) :) :D

Vois harkita ottaa tänään matsia kyllä kun saunakin oli eilen.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

minä Cyllion: 219103 811199
kaveri vesseli: 283528 257578
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Jarmo Hänninen sanoi:
:D en ollut minä. Pelinimi on kuulemma aina Joni (broidin kone ja olen tän viikonlopun käymässä kotosalla, jossa porukat ja DS majailee :) ).

Ja tosiaan - minä en keskeytä muuta kuin jos akku loppuu ;) :) :D

Vois harkita ottaa tänään matsia kyllä kun saunakin oli eilen.

Olen taas siinä 19:45 pelailemassa. Tule jos pääset :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Minä hankin Wi-Fi adapterin ja Mario Kartin viimeistään jouluna.Tässä on mukava lista friendejä.Lisään sitten teidät kaikki sinne!Sitten otetaan skabaa...Viimeistään siinä 26.12.Kerron sitten koodini ja nickini tänne...lisätkäähän minut sitten...muistakaa katsoa milloin laitan koodini... :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Nyt kun on tullut jonkun verran netissä pelailtua, olen huomannut, että hyvin moni disconnectaa kesken ajojen -- etenkin, hmm, heikot ajajat. Tämä on hyvin turhauttavaa.
Eräs nimeltä mainitsematon tämänkin ketjun ajajista teki juuri näin. Siispä pyydän, lopettakaa edes te moisen harrastaminen.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Lisää pelikavereita löytyy quakenetistä kanavalta #mkdsfinland. Toimivia servereitä ovat ainakin mediatraffic.fi.quakenet.org ja irc.fi.quakenet.org.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Juu eli pelaan nickillä Thrasheri ja kaverikoodi on 236283-755170
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Sorsa jermu sanoi:
Pelasin kyllä tänään jotain Jarmoa vastaan ja se keskeytti? Olitko se sinä, vai joku muu?:p
Minä kyllä haastan sinut mielelläni, kunhan vain pelaat pelit aina loppuun asti.
Ainakin minulla oli alussa tosi paljon teknisiä ongelmia, joiden takia pelit katkeili aluksi. Tarkoitan vaan, ettei heti kannata vetää hernettä nenään, jos joku katkaisee: ehkä se ei voi sille mitään. Minulla katkeilun syy oli liian nopeaksi konffattu WLAN tukiasema.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

pijokela sanoi:
Ainakin minulla oli alussa tosi paljon teknisiä ongelmia, joiden takia pelit katkeili aluksi. Tarkoitan vaan, ettei heti kannata vetää hernettä nenään, jos joku katkaisee: ehkä se ei voi sille mitään. Minulla katkeilun syy oli liian nopeaksi konffattu WLAN tukiasema.
Tietenkin katkeilu johtuu joskus ihan todellisista syistä -- esim. häikkää yhteydessä tai akku loppuu. Mutta kun monta henkilöä disconnectaa viimeisellä radalla monta kertaa putkeen, on vika jossain muualla. :p
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hehee nyt sain minäkin tämän höskän nettiin :)
180449-030946


Ja nickki on Kelju
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

anTze

485392-119427

Harmi tosiaan ettei ole leethaxor-chat ominaisuutta vaikka sekin kyllä hoituisi ircissä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom