Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Missäs kaikki on?? Ei löytynyt kuin yksi. :D

E: Tasapeli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kas, arvatkaapa olinko muistanut siirtä juuri sitä kelloa jota kyttäsin? Nyt kuitenkin mukaan.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Noniin...oltiin Tontun kanssa haussa puolelta, mutta sieltä tulikin yllättäen yksi britti kaveri, joten se kanssa pelailtiin parit matsit...nyt ollaan haussa, jos olette vielä linjoilla.

edit. Makedin, lähdettiin Tontun kanssa pois, koska joku näytti hakevan koko pelien ja kun Weepee lähti, niin koitetaan saada nelinpelit kasaan taas. Hakiko sulla tuossa pelien aikana?
edit. Ai perkele, nyt se teki sen taas...katkesi yhteys :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

WeePee sanoi:
Meikä vois kans pelailla. Koodeja lisätty ja haussa nyt...

heitäs WeePee koodis mul ni lisäilen:D

makedin on lisätty ja vois kai sitä hakua pistää taas päälle:)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Tulihan sitä... pelailtua. huonot radat.

E: Ok, uutta hakua, jos vaikka tuli parempaa peliseuraa tälläkertaa.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

JaBBe Q sanoi:
heitäs WeePee koodis mul ni lisäilen:D

makedin on lisätty ja vois kai sitä hakua pistää taas päälle:)

326491-391661

BTW miten saitte valituksi ratoja joita ei normisti ole valittavana ?? Kute Banshee Boardwalk ??
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Lisäsin WeePeen ja Makedinin. haku päällä jos kiinnostaa pelata

Edit. hakua akua
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

WeePee lisätty ja haku on päällä.. äsken oli ihan kiva peli.. tulin 3./4. niinkun aina paitti nyt tulin 2. ku yks hyppäs kesken pelin pois..:D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Joo, olihan ihan jänniä kaksintaisteluita... kolmossijasta. No joo, harjoittelenkin oiken olantakaa niin voin taas ottaa uusiksi joku päivä.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

joo itsekkään en mikään himo kuski ole.. vasta alkaja:D ei oikein ykkös sijoille ole pääsemistä vielä:D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Voisin tulla pelaamaan jos jotkut täällä pelaa. FC on 347953-881617 ja nimenä on Jani. Mikäs on Eaglen FC?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Peliin vaan, harayu ajautui vahingossa jonkin britin kanssa taistoon joten voidaan pelata yks ilman sitä. hakua nyt, ja jani mukaan vaan
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kiitos kaikille tän päiväsistä roundeista....Täytyy lopettaa...Päätä särkee :mad:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Linkkiro sanoi:
Voisin tulla pelaamaan jos jotkut täällä pelaa. FC on 347953-881617 ja nimenä on Jani. Mikäs on Eaglen FC?
Se näkyy esim. tuossa DS-osion etusivulla, eli DS kaverikoodit ketjussa.
Ja minä se haen (hakenut jo varmaan puoli tuntia aina kun näkynyt että joku muukin hakee) mutta näemmä turhaan kun ei pelaajia ole, ainakaan sellaisia joiden kanssa mahdollisuus pelata.:mad:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

WeePee sanoi:
326491-391661

BTW miten saitte valituksi ratoja joita ei normisti ole valittavana ?? Kute Banshee Boardwalk ??

Minä valitsin niitä kenttiä, kun mulla on action replay sillä saa. Tuo mukavasti lisä eloa tähänkin peliin kun on wifissa kaikki kentät käytettävissä :)

Kait sitä vielä voisi tulla pariin matsiin. Täytyy lisätä Janin koodi.

edit. Lisätty...nyt odottelen milloin saatte pelinne pelattua niin uutta hakua sitten. Tai lisää Jani se mun koodi eka ellet ole lisännyt jo.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Eli siis sinulla ei ole enään minun koodia ;P Ollaan me Harayu ennenkin pelattu ;P Niin nyt laitan Eaglen koodin.

EDIT: Olen nyt haussa. Kaikki näköjään meni peliin? Haluaisin ottaa kerran semmoisen matsin missä ollaan Offline kentissä ;D
 
Ylös Bottom