Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Jos tuossa 18 jälkeen otettais matsia?

Hmm tuliskohan muitakin...

Edit: Pistin privaa tällä sivulla oleville henkilöille jos matsi kiinnostais
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

WeePee sanoi:
Jos tuossa 18 jälkeen otettais matsia?

Hmm tuliskohan muitakin...

Edit: Pistin privaa tällä sivulla oleville henkilöille jos matsi kiinnostais


Kuudelta passaa mulle. uskoisin, että saan ehkä muitakin tulemaan.

edit. Jep, eli saan kaksi muutakin tulemaan kuudeksi, eli saadaan nelinpelit aikaan.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
edit. Jep, eli saan kaksi muutakin tulemaan kuudeksi, eli saadaan nelinpelit aikaan.

Kerroppa kenet saat mukaan, niin tarkistan, että löytyy friendcodet heiltä kaikilta :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

WeePee sanoi:
Kerroppa kenet saat mukaan, niin tarkistan, että löytyy friendcodet heiltä kaikilta :)
Minä oon toinen noista kahdesta. Takku taisi olla toinen.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Käykö WeePeelle että aloitettaisiin pelaamaan jo nyt?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

tarviiks ne molemmat toistensa friend codet et voi mennä matsin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

ukko987 sanoi:
tarviiks ne molemmat toistensa friend codet et voi mennä matsin
omani on 279257-312451

Kyllä tarvitsee kumpikin toistensa koodin mikäli kahdestaan pelaat jonkun kanssa. Nelinpelissä sitten parhaimmillaan voi riittää sekin, että yhdellä on kaikkien koodit, mutta varmempaa on jos kaikilla on aina toistensa koodit.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Nayru sanoi:
Eli minäkin olen nyt liittynyt Mario Kart DS:n verkkopelaajiin, friend code on 253489-709667 (nick Nayru tai joskus Rommel).
Harayu, toivon ainakin sinun lisäävän minun koodini, olisi kiva päästä pelaamaan sinua vastaan.
Oletko todella Suomen mestari? Milloin SM ratkottiin?

Mikäpäs siinä, vaikka tänään voidaan pelata jossain vaiheessa jos sinulle käy. No täällä oli epäviralliset SM-kisat http://www.skeezu.net/~ninwi-fi/smmkds.php jonka voitin, joten täytyyhän tittelistä ottaa kaikki irti ;) Kyllä siellä oli mukana kaikki kovimmat pelaajat mitä netissä oli ollut siihen asti.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
Mikäpäs siinä, vaikka tänään voidaan pelata jossain vaiheessa jos sinulle käy. No täällä oli epäviralliset SM-kisat http://www.skeezu.net/~ninwi-fi/smmkds.php jonka voitin, joten täytyyhän tittelistä ottaa kaikki irti ;) Kyllä siellä oli mukana kaikki kovimmat pelaajat mitä netissä oli ollut siihen asti.
En välttämättä heti pääse, mutta ainakin huomenna pitäisi päästä. Lisäilen koodisi.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Nayry tos olis meikä fc, jos joskus pelataan, kun kerkeet .

081665-159499
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Tässäpä mun uusi fc 1074-6100-6748 kun tänään ilokseni huomasin että kaikki savet oli kadonnut pelistä :(
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Olisikohan sitä täällä Konsolifinissa tänä joulunakin yhtä kovat pelit kuin oli viime vuonna :D Silloin oli kova hulina päällänsä. Itse ainakin olen pelailemassa. Keitäs muita olisi tulossa?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Eikö porukka oikein lämpiä pelaamaan Joulupäivänä? :(
 
Ylös Bottom