Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tunnettu

Tili suljettu
Ostin kyseisen pelin pojalleni. Olen yrittänyt ajella hänelle lisäominaisuuksia peliin. Nyt on kaikki kisat ajettu läpi (ylin kilpailumuoto). Olen ajannut myös haamuautoa vastaan ja joitain niit ilmapallokilpailuja...Netissä en juurikaan ole ajellut, no eilen kokeilin kaksi peliä.

Kuitenkaan esim. kaikki hahmot eivät ole auenneet? :confused:

Miten saan auki kaikki hahmot ja kaikille hahmoille neljännen auton ja moottoripyörän?

Vastaus: Mario Kart Wii

Ostin kyseisen pelin pojalleni. Olen yrittänyt ajella hänelle lisäominaisuuksia peliin. Nyt on kaikki kisat ajettu läpi (ylin kilpailumuoto). Olen ajannut myös haamuautoa vastaan ja joitain niit ilmapallokilpailuja...Netissä en juurikaan ole ajellut, no eilen kokeilin kaksi peliä.

Kuitenkaan esim. kaikki hahmot eivät ole auenneet? :confused:

Miten saan auki kaikki hahmot ja kaikille hahmoille neljännen auton ja moottoripyörän?
Kannattaa pelailla vaikeimmillakin vaikeusasteilla, jos niitä uusia ukkoja halajaa. Niin ja kultaakin niistä pitää tietenkin voittaa.

Kannattaa pelailla vaikeimmillakin vaikeusasteilla, jos niitä uusia ukkoja halajaa. Niin ja kultaakin niistä pitää tietenkin voittaa.

Tuosta kullasta se on sit jäänny uupumaan. Kaikki kisat olen vetänny läpi, mut vaikeimmista on kulta vaan yhdessä ja kaikki muut hopealla.

Tämmöinen ohje löytyi netistä pikaisella googletuksella.
How to unlock all Mario Kart Wii secret characters

Ja kultahan ei ole suurin palkinto, vaan kultaa ennen on vielä kolmeasteinen star-luokitus
Linkkiä tutkien, on itselläkin vielä reippaasti pelattavaa :)

Edit:
Tässä vielä ohje kuinka saada tähtiarvosanat
How do you get star rank in Mario kart wii?

Kiitoksia viel riittää sit pelattavaa tuossa aika paljonkin. Pitää pelaa muutama peli aina niinä päivinä ku ei pelaa Socomii.

Ylös Bottom