Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart World

Huomennahan tästä nähdään lisää kun on tuo Nintendon Mario Kart Word direct. Jos nyt oikein kelloja kääntelin niin klo 16 meidän aikaan.

Veikkaan että nähdään lisää tuosta avoimesta maailmasta koska siitä ei juuri vielä tiedetä. Voisiko jopa olla jokin tarinatila mukana?
Moninpelistä ei juurikaan kerrottu, joten eiköhän sitäkin avata lisää.

Lisäksi varmaan jotain näitä lisärahastuksia. Vaikea uskoa ettei tämäkin niitä saisi. Eli lisää hahmoja ja ratoja rahaa vastaan.

Ei nyt ihan massiivisesti tule infoa, 15 min kestää huominen esittely.
Ihan asiallinen kesto. En ole oikein ikinä tajunnut jotain pitkiä mehusteluita tulevista peleistä. Haluan itse jättää mahdollisimman paljon asioita itse peliin löydettäväksi ja koettavaksi.

Toki eihän se minulta poiskaan ole ja jos tilausta on, niin miksipä ei.

Ihan riittävä aika, jos esitellään vielä tuntemattomia asioita. Peliähän esiteltiin tree housessa useamman tunnin ajan kuiten
Juuri samat ajatukset oli minulla eilen illalla, että eivät nyt varmaan toista kaikkea, mitä ovat ennen näyttäneet, joten jos uutta on pääsääntöisesti tuossa, niin mahtuu paljonkin juttuja tuohonkin.

Ihan hirveästi ihmeitä ei esittänyt, mutta ei tässä vaiheessa itselle ainakaan tarvitsekaan. Kiva että battle mode löytyy.

Ei ollut ihmeellistä uutta paitsi taistelutila ja vapaa-ajon sisällöstä enemmän sekä yksityiskohtaisempia asioita tiedetyistä ominaisuuksista mutta peli näyttää vaan entistäkin houkuttelevamalta. Pelissä on pelityylimahdollisuuksia ja pelattavaa ihan riittämiin vaikkei tarinamoodia saatu ainakaan vielä. Tuli muuten yksi video vastaan, jossa peliä testannut löysi vapaasta ajelusta jotakin erittäin mielenkiintoista. Sitä ei esitelty Directissä ollenkaan. Saa nähdä onko kyseessä samanlainen yllätys kuin TOK maanalainen maailma, joka oli todella pitkään mysteeri ja vain vilahti trailerissa.

Luonnollisesti Nintendo ei puhunut tämän kaiken paskamyrskyn keskellä tulevista DLC paketeista mitään mutta noita on varmasti 8 vuoden aikana luvassa. Saa nähdä nähdäänkö niissä uusia maailmoja ja vaikka sitä tarinatilaa. Tuolle samalle maailmankartalle tuskin tulee uusia ratoja, joten tulevaisuudessa voimme hyvinkin saada uuden suuren pelialueen peliin. Sinnehän voisi ajaa vesiskootterin selässä tai kulkea matkan laivan kyydissä.

Ylös Bottom