Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Juu jos täältä jotain peli seuraa löytyisi.
Minun: 4811-7045-6130
Saa vapaasti lisätä
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kaikki edeltävät lisätty. Omani on: 0860-3397-7322. Saa lisätä.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mahtava peli varsinkin netissä pelaaminen onnistuu sulavasti. Tosin hieman on totuttelemista ratin käytössä:p

Oma koodini näkyy tuossa alla ja kaikki olen lisännyt ketkä omansa ovat ilmoittaneet, joten lisäilkääpä tekin.:D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Laitetaas jo nyt koodi tänne, jos vaikka illemmalla olisi aikaa pelailla. Pyrin lisäilemään porukkaa tämän päivän aikana.

3780-9159-2569
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Lisäilin porukkaa...tässä vielä oma koodini:

0301-9942-4144

Listäkää mikäli suinkin jaksatte!:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tässä tuleepi myös meikäläisen frendikoodi: 1805-2336-2269. Lisäilen tossa itsekin porukkaa kunhan kerkeän.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Pääsinpä viimein lisäilemään!

Mii: Smooth Bob

Code: 1547-5356-0402

Ainakin Miyamoton mukaan wheelistä tulee kultainen, jos sitä käyttää kauan putkeen vaihtamatta välissä muihin ohjaustapoihin.

edit: kaikki lisätty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

5327-1034-8827

Lisäilen heti viestin perään kaikki tässä threadissa olevat friend codet.

EDIT: Noin, kaikki lisätty! :)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jos klo 22.00 pistettäis matsia tai ehkä vähän aikasemminkin voi.. ensin pitää saunassa kävästä:D miten 21.30? joku voisi tehdä huoneen vaikka 10min aikaisemmin ja alotetaa matsi 21.30.. tai 22.00
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Suurin osa porukasta on lisäilty ja lisäilen kohtapuoliin loputkin. Hmm... joskus kybän aikaan sitä saattais keretä pelaamaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Itse olisin halukas ottamaan teidän kanssa matsia! :) Toivottavasti teistä löytyy enemmän haastetta, kuin näistä muista... ;)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Heh heh, pelaamaan pääsen varmaan itsekin, mutta kovinkaan hyvää vastusta meikäläisestä ei taida ainakaan vielä saada:D. Noh, jonkunhan se on perääkin pideltävä;)...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jaahas. Mukavan moni on täällä pelin ostellut. Alan kohta päivittelemään friend-listoja. Jos vaikka saataisiin useampi mukaan karkeloihin vielä tänään.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

klo. 22 matsia siis tänään? Koodini:

5026-4558-9524

Käyn lisäilemässä kaikki tästä ketjusta. EDIT: Vain 30 mahtuu friend rosteriin, hienoa. En saanut kaikkien koodeja lisättyä. :/
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Avaan huoneen nyt. Peli alkaa tasalta. Tulkaa sitä ennen huoneeseen.

Edit. Tetsuo ehti ensin. Odotellaan silti tasaan.

edt2: Not. Tulkaa vaikka minun huoneeseen sitten. =)
 
Ylös Bottom