Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario & Luigi: Brothership

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch

JTahti

Well-Known Member
2x1_NSwitch_MarioLuigiBrothership_GB_en_image1600w.jpg

Nimi: Mario & Luigi: Brothership
Kehittäjä: Acquire
Julkaisija: Nintendo
Alustat: Switch
Lajityyppi: Japanilainen roolipeli
Julkaisu: 7.11.2024
KonsoliFIN Pelisivu

Pitkä traileri:

Arvostelut ovat nyt tulleet, ja käy ilmi, että kyseessä on pannahisen pettymystekele. Vain 80 pisteen keskiarvo, ja pahimpana vikana mainitaan laahaavuus ja jaarittelevuus. Menin sitten jo lataamaan pelin voucher-kupongilla ennakkotilauksena, joten nyt ei saa enää peruttua. Toivottavasti jaksan mokoman tylsän eepoksen. Pitänee pistää toivoa ainakin sille, että japaniksi keskustelut olisivat hauskempia kuin lokalisaatiossa, johon arvostelut viittaavat.

Tässäpä olisi yksi arvio, jonka perusteella Brothership jää tunnelmaltaan kakkoseksi ruotsinlaivalle.

Tästä puuttuu se jokin, minkä takia pelaaminen olisi kivvoo.

Tässäpä olisi yksi arvio, jonka perusteella Brothership jää tunnelmaltaan kakkoseksi ruotsinlaivalle.

Tästä puuttuu se jokin, minkä takia pelaaminen olisi kivvoo.
Mielenkiintoisia nämä pelin huumoriin liittyvät valitukset. Pelaan peliä japaniksi, joten minun sopii vain arvailla, miten huonosti vitsit on käännetty englanniksi. Minulle juuri huumori on pelin vahvimpia osa-alueita. Japanin kielessä kun suuri osa huumorista perustuu sanaleikkeihin, niin en yhtään ihmettele, jos ne on flopattu enkkulokalisaatiossa.

Huikean Metroid primen jälkeen vuorossa on nyt Marioo ja Luigia pitkästä aikaa. Mitä nyt netissä peliin olen tutustunut, niin ilmeisesti peli on ihan hyvä kun vain sen alun +5h tutoriaalin jaksaa pelata läpi ja Switch 2:lla kun pelaa, niin suorituskykyongelmiakaan ei ole. Noo katsotaan miten itseeni iskee.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom