Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Party 4

Punisher

New Member
Kuinkas moni aikoo hakea tänään kyseisen pelin kaupasta/odottaa viikonlopun yli...

Itse en ainakaan pysty odottamaan viikonlopun yli...
Onneksi otin pekkasen töistä tälle päivälle...:cool:
 
Kääk!

Minä ennakkotilasin ko.pelin konsolinetistä ja sieltä luvattiin postissa julkaisupäiväksi, vaan eipä postilaatikkoon rapsahtanutkaan! Nyt käy niin, että marssin huomenna ostamaan pelin kaupasta ja palautan sitten tuon konsolinetin Partyn kun se tulee. Viikonlopun yli en tosiaankaan odota! :mad:
 
En oikeen tiedä pitäskö tuo ostaa arvosteluja on 6-9 välillä.
Kertokaa sitten ku ootte pelannu, että onko hyvä peli.
 
Yoshi, voin sanoa, että Mario Partyt ovat aina saaneet "huonoja" arvosanoja arvosteluissa (6-8), mutta silti ovat olleet loistavia varsinkin moninpelinä. Eli, jos sinulla on kavereita/ystäviä ((sellaisia, jotka haluaa/osaa pelata)) niin osta ihmeessä tämä peli!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu, sainpa tuon MP4:sen käsiini ja voin sanoa, että eipä aluksi kovinkaan vakuuttanut. En ollut pelannut MP:ja ennen mutta tiesin, kyllä minkälaisesta pelityypistä oli kysymys. No, kyllä yhden matsin jaksoin tahkota läpi, mutta kun lisäkseni mukana oli vain 1 ihmisvastustaja, tuntui peli jotenkin junnaavan itse paikallaan, eikä tekemistä ollut kuin pariksi minuutiksi kerrallaan, jonka jälkeen alkoi hillitön odotus..

No, eilen sitten ajateltiin kokeilla taasen tuota ja menikin ilta ihan rattoisasti. Toisaalta tuo on ihan hyvä, ettei tartte kokoajan olla rämpyttämässä ohjainta vaan välillä voi tehdä muutakin. Jostain syystä pelisessiot venyvät odottamattoman pitkiksi. Eilen illalla pelasin kaksi peliä ja missasin melkein kaikki illan televisio-ohjelmat! Ainakin tehokas ajantappaja on kyseessä..

Niin, tykkäänkö vai enkä tästä pelistä? Se on vielä vähän harkinnan alla. Peli on kyllä söpö ja sopii ideansa (ja handicapin) puolesta niin vasta-alkajille, kuin vähän vanhemmille. Ainakin luppoajan saa kulumaan todella tehokkaasti..
 
Nyyh...

Tilasin pelin eilen, mutta ei tänään vielä tullut. Toivottavasti tulee viikonlopuksi, niin pääsee hallituksen kanssa pelailemaan. Vaikka parhaimmillaan tämä varmaan on 4 -pelaajalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
No kertokaas nyt kommentteja, kannattaisko saada toi joululahjaks ;) ?

Nyt myös minulta löytyy peli ja kyllähän se hyvältä vaikuttaa. 10. päivä tulee näillänäkymin arvostelu sivulle, että siinä sitten lopulliset kommenttini minun osaltani.

- Esa
 
Pistäppäs Esa vauhtia töppösiin sen arvostelun kanssa!
Nyt tarttis äkkiä tietää mihin peliin alkaa sijoittaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Pistäppäs Esa vauhtia töppösiin sen arvostelun kanssa!
Nyt tarttis äkkiä tietää mihin peliin alkaa sijoittaa...

Oli kone korjauksessa, joten siinä arvion laittamisessa sivuille vähän kesti. Valmiina se oli jo aiemminkin, mutta pääsivultahan se nyt löytyy.

- Esa
 
Esalle tuosta audiovisuaalisuudesta....

Kun puhutaan audiovisuaalisuudesta, tarkoitetaan sekä näkö, että kuulohavaintoa. Äänistä/äänestä ei voida puhua audiovisuaalisena ilmiönä. Pelit ovat audiovisuaalisia, koska niissä on kuvaa ja ääntä. ;)

Eihän tässä voi lopettaa, kun kerran aloitin...

videre - nähdä, katsoa (video - katson, mutta visus - näkö)

audire - kuulla (audio - kuulen)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Esalle tuosta audiovisuaalisuudesta....

Kun puhutaan audiovisuaalisuudesta, tarkoitetaan sekä näkö, että kuulohavaintoa. Äänistä/äänestä ei voida puhua audiovisuaalisena ilmiönä. Pelit ovat audiovisuaalisia, koska niissä on kuvaa ja ääntä. ;)

Eihän tässä voi lopettaa, kun kerran aloitin...

videre - nähdä, katsoa (video - katson, mutta visus - näkö)

audire - kuulla (audio - kuulen)

Kiitos vaan vinkistä. ;)

- Esa
 
Tuli sitten tilattua toi pikkusiskolle joululahjaks(voi olla että itekin tulee pelattua ;) ). Tilasin samalla neljännen ohjaimen. Tuli jo joulu :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Pistäkää nyt joku vielä joku kommentti Marioparty4:stä!!!!!
Onko hyvä?

On se hyvä, mutta ainoastaan neljällä (ja mahdollisesti kolmella) pelaajalla. Yksin pelaaminen on yhtä tuskaa, koska kolmelta konevastustajalta menee ikuisuus siirtojen tekemisessä. No, eihän tätä yksinpeliksi olekaan tarkoitettu, vaikka yhden pelaajan story-moodi onkin lykätty (väkisin?) mukaan. Pääpaino on nimenomaan kimppakivassa. Graffat ja hahmot on huolella tehty, joskin osa tekstuureista on hieman karkeita. 50 minipeliä tuntuu olevan uskomattoman korkeatasoisia, eikä minulle ole tullut vielä eteen yhtään huonoa tai tylsää. Päinvastoin, vauhti tuntuu vain kiihtyvän mitä enemmän näitä saa auki! Osa 1 vs 3 minipeleistä on hiukan epäreiluja ja ne tuottavat yleensä ennalta-arvattavan voittaja (ellei joku rähmäsormi mokaa oikein kunnolla). Suurin miinus tulee äänistä, joita on hahmoilla liian vähän ja musiikit ovat vain tylsää pimputusta.

Itselleni tämä oli ensimmäinen Mario Party -kokemus ja täytyy sanoa, että kaljankittaamisen ohella mukavassa seurassa tämä on kyllä ehdoton hitti. Myös pelirajoitteiset tytöt ja pojat tykkää. ;)
 
Itse olen ostamassa MP4:n jouluksi. Eli huban täytteinen joululoma kavereiden kanssa tiedossa.

Tosiaan MP-sarjan pelejä ei kyllä voi yhdelle pelaajalle suositella kuin ääritapauksisissa. MP3:n yksinpeliä en tainnut edes avata. Nämä pelit kun mielestäni ovat 100% seurapelejä.
 
Sainpas tuon sitten joululahjaksi ja täytyy sanoa että positiivinen yllätys! Mp4 on peli joka sopii kaikille, vauvasta vaariin. Pikku siskoni(12v) jäi ainakin heti koukkuun, ja meillä tuli pelattua jouluaattona kolmeen asti.
 
Noh... en usko hankkivani. N64:ltani löytyvät vielä Mario Party (ensimmäinen) ja Mario Party 3, jotka ovat itse asiassa hyvin samanlaisia, eikä kiinnosta saada enää kolmatta kopiota. Ymmärrän kyllä, että se on hyvä peli, mutta kyllä se kolmonenkin on. Aika on ehkä ottanut kiinni grafiikasta, mutta ominaisuuksissa ei pitäisi olla mitään vikaa.
 
Ylös Bottom