Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Hauskaa pelattavaa tästä kyllä saa. Itse sain eilen pelin ja harjoittelin sen verran, että voi nettipelailut aloittaa. Siinähän sitä parhaiten varmasti oppii pelaamaankin. Minullakaan ei ole oikeastaan kuin myönteistä pelistä, ainut että musiikit ovat hiukan samaa toistoa kokoaika. Mutta nekin saa pois päältä käsittääkseni kokonaan mutta kuitenkin voi jättää muut äänet päälle. :) Itse pääsen pelin kimppuun paremmin varmaankin vasta ensi viikon puolella mutta sitten voisikin pelailla vähän teitä muita vastaan. Irc kanavan tästä voisi pystyttää minun mielestä. Kaikki eivät välttämättä siihen osallistuisi mutta osa varmastikkin. Ja onhan noita #konsolifin tai #wii kanavia mutta jos ihan oman pystyttäisi pelkkään peliin liittyen Ircnet tai Qnet puolelle. Onko kannatusta?
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Kai se on tänää illalla käytävä ostamassa tää peli ku näin kehutaa. Harmi ettei itellä taho tällä hetkellä netti oikee pelata kunnolla, nytteki pätkii. Eli en välttämättä heti pääse nettiin pelaamaan:( oisvat vaan laittaneet sillon aikoinaan sen mikin siihen wiimoteen ni ois päässy tässäkii heittään herjaa vastustajille:D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

maskare sanoi:
Kaikki eivät välttämättä siihen osallistuisi mutta osa varmastikkin. Ja onhan noita #konsolifin tai #wii kanavia mutta jos ihan oman pystyttäisi pelkkään peliin liittyen Ircnet tai Qnet puolelle. Onko kannatusta?

Kannatetaan, paljon helpompi etsiä peliseuraa, kun kaikki olisivat esimerkiksi nyt "#MSCF.fi":ssä. Jos ei löydy halukkaita pelkälle Mario-kanavalle, niin sitten voisi toteuttaa Wiin nettipelien hakuun liittyvän kanavan (tulevaisuuttakin ajatellen).
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Danzig sanoi:
Kannatetaan, paljon helpompi etsiä peliseuraa, kun kaikki olisivat esimerkiksi nyt "#MSCF.fi":ssä. Jos ei löydy halukkaita pelkälle Mario-kanavalle, niin sitten voisi toteuttaa Wiin nettipelien hakuun liittyvän kanavan (tulevaisuuttakin ajatellen).
Kyllä nuo on ihan hyvin hoitunut #Wii.fi kanavalla quakenetin puolellakin, mutta mikäs siinä, kyllähän tuollainen omaki kanava olisi varmaan ok.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Elikkä Ircnet puolelta löytyy nyt #MSCF.fi kanava. Kaikki halukkaat sinne! :)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Niin, olisiko tänään vaikka 21:00 Konsolifin turnausta? :) Voitaisiin tuolla #MSCF.fi @ IrcNet kanavalla miittailla ennen yhdeksää, ja pistää turneet pystyyn :D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Foneron ilmaisboxi oli alakerrassa talon toisessa päässä ja lagia esiintyi. Sitten siirsin tuon boxin tänne yläkertaan ja nyt toimii loistavasti. Jokunen peli jo käyty vääntämässä ja on kyllä erittäin hauskaa hommaa!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Herranjumala tämä moninpeli on buginen.

Erroreita tulee vähän väliä, ja vittumaisinta ovat Error getting stats paskat, jumalauta. Siinä muuttuvat 2 voittoa nopeasti kahdeksi tappioksi. Äsken muuttui 5-0 ja 7-0 voittoa kahdeksi tappioksi. Miten ihmeessä tämä ollaan kustu näin pahasti? Aivan älytöntä. :mad:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Herranjumala tämä moninpeli on buginen.

Erroreita tulee vähän väliä, ja vittumaisinta ovat Error getting stats paskat, jumalauta. Siinä muuttuvat 2 voittoa nopeasti kahdeksi tappioksi. Äsken muuttui 5-0 ja 7-0 voittoa kahdeksi tappioksi. Miten ihmeessä tämä ollaan kustu näin pahasti? Aivan älytöntä. :mad:

Aivan saman olen huomannut tässä tänään... viduddaa tuommoinen ja rankasti. Eilen kaikki pelasi niin täydellisesti ja tänään on hyvä jos saa yhden pelin pelattua. Suosio yllättänyt Nipan ja palvelimet tukossa? Njäh, ei voi tietää...
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mage sanoi:
Aivan saman olen huomannut tässä tänään... viduddaa tuommoinen ja rankasti. Eilen kaikki pelasi niin täydellisesti ja tänään on hyvä jos saa yhden pelin pelattua. Suosio yllättänyt Nipan ja palvelimet tukossa? Njäh, ei voi tietää...

Täällä pukkaa samaa erroria myös ja jos eilen toimi, niin vika on nimenomaan nipan palvelimissa.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

juu näin näyttäis että statsit tuntuu aika rankasti k***van.. aiemmin pääs hyvin, mutta tossa noin 10 kertaa koitin loggaantua putkeen niin erroria lykkäs:(

tuntuu kyllä netti toimivan koneessa (ei ainakaan pingatessa puuceella wiitä tule timeouttia...)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Siellä on nyt puol maailmaa pelaamassa samaan aikaan ja siksi tukossa, aikaisemmin tänään toimi moitteetta. Eiköhän tuo korjaannu suht pikaisesti.

Eli, ei se bugi ole.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

niimpä, wowissakin kai on ne login jonot.. että pääsee peliin sisään
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

noose01 sanoi:
Siellä on nyt puol maailmaa pelaamassa samaan aikaan ja siksi tukossa, aikaisemmin tänään toimi moitteetta. Eiköhän tuo korjaannu suht pikaisesti.

Eli, ei se bugi ole.
Vitun loistavaahan se on kun statsit kärsii, tuolle pitäisi kyllä tehdä jotain :mad:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Jooseppi sanoi:
Eeee, mites on. Toimiiko?
Jos tarkotat nettipeliä niin ei vieläkään toimi, mut jos tarkotat koko peliä niin pirun hyvin toimii, ainoa huonopuoli on latausajat eikä nekään niin hirvittävän pitkiä ole. Grafiikka todellakin on kaunista ja välianimaatiot hienoja, vaikka tällasella 22" kuvaputkitöllöllä pelailen :)
Eli todellakin loistava peli, menee itellä Zeldan ohi ;D
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Nonii ny kun on pelattu muutamia tunteja nii vois pistää kommenttia.

No ohjaus on ihan hyvä, kentät kivoja, hahmoilla erilaisia ominaisuuksia, mutta kyllä tästä miinuksia löytyy. Itte oon pitäny peliä huonona jos heti alkumetreillä pelatessa tulee kommentti "VOI **TTU!1!!1" ja tässä nyt on käyny välillä näin. Uramoodissa nääs taso tuntuu nousevan liian nopeesti korkeelle enkä tota crystalcuppii oo päässy voittaa. Tässä pelissä tuntuu myös olevan kuminauha systeemi :D

Nettipeli on taas ihan ookoosti hyrränny ja siel on kiva pelata.

Kuten yleensäkin arcadeurheilu- peleissä, mun mielestä, niin tässäkää ei taida tuo elinikä olla kovin pitkä. Ois siistii jos täs otettas ylös maalintekijät ja syöttäjät, maalivahtien torjunnat, stealit yms. ja niistä tehtäs tilastot ja sillee, niinku oikeissa sporttipeleissä. Mun mielestä sellanen vois nostaa pelin kiinnostavuutta sitten tulevaisuuteen, jos cupin päätteeksi valittaisiin vaikka paras kapu ja sidekicki.

Mut jees kyl tätä jaksaa tahkota vielä varmasti jonkin aikaa.

EDIT: niin ja joo suosittelen tätä kuitenkin kaikille :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Ja minä kun luulin, että tässä olisi se Nintendon onnistunut nettipeli. (siltä se aluksi vaikutti)
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

~Hakkeri~ sanoi:
Ja minä kun luulin, että tässä olisi se Nintendon onnistunut nettipeli. (siltä se aluksi vaikutti)
Mitä olen ulkomaisilta sivuilta lukenut niin serverit on suurella todennäköisyydellä ylikuormittunut.

Eivät kai olettaneet noin suurta pelaajalaumaa, toivottavasti korjaavat asian mahdollisimman nopsaan. Eurooppalaiset on koekaniineja tässä asiassa...
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

~Hakkeri~ sanoi:
Ja minä kun luulin, että tässä olisi se Nintendon onnistunut nettipeli. (siltä se aluksi vaikutti)

Kyllähän se taas tänään on toiminut todella hyvin. Ei mitään ongelmaa. Täytyypä katsoa taas illalla.
 
Ylös Bottom