kemppakimmo
Member
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!
Timotei sanoi:Nonii ny kun on pelattu muutamia tunteja nii vois pistää kommenttia.
No ohjaus on ihan hyvä, kentät kivoja, hahmoilla erilaisia ominaisuuksia, mutta kyllä tästä miinuksia löytyy. Itte oon pitäny peliä huonona jos heti alkumetreillä pelatessa tulee kommentti "VOI **TTU!1!!1" ja tässä nyt on käyny välillä näin. Uramoodissa nääs taso tuntuu nousevan liian nopeesti korkeelle enkä tota crystalcuppii oo päässy voittaa. Tässä pelissä tuntuu myös olevan kuminauha systeemi [/QUOTE=Timotei]
Minun mielestäni, kun tätä nyt 2 ja puoli päivää oon jauhanut, niin se on pelin yksi suola, että tulee noita "Voi V..TU!!" kohtia! Koska niinhän niitä tulee oikeassakin urheilussa, itella on mennyt hermot monesti, mutta se mikä erottaa muista peleistä on se, että vaikka kuinka menee hermot niin aina haluaa otta yhden pelin vielä!
Uramoodi on vaikea, mutta musta sen pitää ollakkin, että hallitsee pelin kunnolla eikä voita mestaruutta heti ekalla kerralla.
Kahdestaa pelaten netissä tai uramoodissa on hauskaa, kun voi taktikoida ja keskustella! Mutta taktiikka pitää minusta olla kohdillaa, koska kahestaan jos rupeaa sähläämään, niin pian huomaa, että kaikki 4 pelaajaa on hyökkäyksessä, mutta vastustaja on jo puollustusalueellasi!
Ja se mikä tässä pelissä on parasta, on se, että tätä ei vaan voi pelata läpi vaan siinä tarvii osta peliä jo todella paljon ja se mun mielestä lisää pelin kestävyyttä pitkään!