Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tästä ollaan montaa eri mieltä. Itse suosittelen chargedia , vaikka itse futis ei ole minua koskaan kiinnostanutkaan.FindRb sanoi:Mitä sanotta, olisko tämä nyt sen arvoinen sijoitus, että kävis kaupasta hakees ton lan adapterin ja tämän?
Vai ihan suosiolla ottaa mukaan Ressa 4:nen?
Vieläkös joku tätä pelaa? Ajattelin että voisi tässä jossain vaiheessa matsia ottaa kun on noihin täysin tuntemattomiin vastustajiin vähän ehtinyt tympääntyä. Eli kun olet johdossa, juuri peliajan lopussa näyttöön tulee: "Your opponent has disconnected from WFC" tai "Connection lost". Ja tässä Mario Kart Wiitä odotellessa...
FC: 219165 027625
Ja laittakaa mielellään tuo FC:kin mukaan vastauksiin kun on aika rasittavaa etsiä niitä tästä ketjusta, kun ei silloin aikaisemmin tullut niitä kirjoiteltua, ja nyt ei tiedä ketkä enää pelaavat.
Kyllä minä ainakin, pahemman puutteessa..
FC: 5289 2020 4121 1873
Selvä, lisään rosteriin. Ilmotelkaa ihmeessä jos satutte tietämään milloin olette haastettavissa.
Edit: Tuli tässä juuri mieleen että et kai Fwank vahingossa laittanut Wii numberiasi kun on muutama ylimääräinen numero verrattuna omaani?
Ei minulla pitäisi olla liikaa numeroita. Yritin lisätä sinun numeroa (Vaari), mutta valitti sen olevan "viallinen".
Entä mihin yrität sitä numeroa syöttää? Meinaan minulla tulee kaksi kuuden ruudun riviä, joihin tuo pitäisi kirjoittaa, kun menen siellä WFC Centralissa Friend Rosterin kohtaan "ADD FRIEND".