Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine-, Metroid Prime-, Eternal Darkness ja Star Fox Adventures-kuvia

Hyvältä näyttävät kaikki.

Varsinkin Mario Sunshine hyppäsi taas odotuslistani kärkeen.

StarFox, Metroid ja Eternal Darkness eivät oikein ole minun pelejä, mutta kyllä ne varmaan pitää silti ostaa. Niin hyviltä tuntuvat.

No eipä oo Mario paljon graafiselta ulkomuodolta parantunut verrattuna siihen Spaceworldin videoon. Miten siis toi näyttää teidän mielestä niin hyvältä? Sehän oli kaikista rumin noista neljästä! Teille taitaa riittää että siinä lukee Mario niin se näyttää hyvältä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
No eipä oo Mario paljon graafiselta ulkomuodolta parantunut verrattuna siihen Spaceworldin videoon. Miten siis toi näyttää teidän mielestä niin hyvältä? Sehän oli kaikista rumin noista neljästä! Teille taitaa riittää että siinä lukee Mario niin se näyttää hyvältä...

Mitä ihmettä sinä sitten odotit jos väität että se ei näytä hyvältä? Haluaisitko sinä, että Marioa pitäisi muuttaa jotenkin, kun siirrytään seuraavan sukupolven pelikonsoleihin. Zeldaa muutettiin jo, eikö se riitä?

Mielestäni Mario Sunshine näyttää hyvin paljon Super Mario 64:ltä, mikä ei todellakaan ole huono asia. Ja sitä paitsi nuohan ovat vain ruutukaappauksia (ja vielä ensimmäisiä julkaistuja sellaisia), joten jospa vaan odoteltaisiin kiltisti E3-messuille, jolloin saadaan ihan liikkuvaa kuvaakin..

Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että noihin muihin peleihin verrattuna Mario on kyllä tällä hetkellä kaikkein "huonoimman näköinen", mutta saa nähdä.

- Esa

Mario näyttää hyvältä... harmi vaan, että GameCube taitaa tulla ostettua vasta syksyllä :( Onko muuten tietoa koska Mario ilmestyy?

Julkaisisi Nintendo nyt uudesta Zeldastakin jonkinlaista uutta kuvaa. On nimittäin kiva ajatella että minkälainen siitä tulee, esim. minkälainen juoni, minkälaiset hahmot yms.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Mario näyttää hyvältä... harmi vaan, että GameCube taitaa tulla ostettua vasta syksyllä :( Onko muuten tietoa koska Mario ilmestyy?

Mario Sunshine ilmestyy Japanissa nyt kesällä ja Euroopassakin vielä joskus vuoden lopussa. Metroid Prime tulee, jos en väärin muista, niin samoihin aikoihin Japaniin, mutta Euroopasta ei mitään tietoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Julkaisisi Nintendo nyt uudesta Zeldastakin jonkinlaista uutta kuvaa. On nimittäin kiva ajatella että minkälainen siitä tulee, esim. minkälainen juoni, minkälaiset hahmot yms.

Kaikille tiedoksi, että sekä Mario Sunshine, Metroid Prime, Eternal Darkness ja Star Fox Adventures on asetettu julkaistavaksi joko tänä Syksynä tai tänä Jouluna täällä Euroopassa, joten aikamoinen loppuvuosi on tulossa.

Zeldasta kuullaan lisää vasta Toukokuun E3-messuilla, joissa on esillä pelattava versio ja muuta herkkua.

- Esa

pelattavuus ratkaisee....

:p siitä mä lähden että Mario Sunshine tulee olemaan pelattavuudeltaan omaa luokkaansa, kun Mario 64 liikkeitä miettii niin kyllä Z-hypyn, kolmiloikan ja u-käännöshypyn vois jättää ennalleen, nyrkien heiluttelu ja potkaisu oli mun mielestä heikonta mario:n liikkeissä ja lisäksi toivoisin että 2-D marioista tutut erikoislaatikot olisivat antamassa lisäominaisuuksia ja Yoshi oli yhtä hyvin mukana kuin Super Mario World:ssä.

Zelda ulkomuoto ei mua haitta kyllä pitäis olla enemmän monella luottoa neron visioille

Metroid:lta en odota mitään

Re: pelattavuus ratkaisee....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Thanos23
:p siitä mä lähden että Mario Sunshine tulee olemaan pelattavuudeltaan omaa luokkaansa, kun Mario 64 liikkeitä miettii niin kyllä Z-hypyn, kolmiloikan ja u-käännöshypyn vois jättää ennalleen, nyrkien heiluttelu ja potkaisu oli mun mielestä heikonta mario:n liikkeissä ja lisäksi toivoisin että 2-D marioista tutut erikoislaatikot olisivat antamassa lisäominaisuuksia ja Yoshi oli yhtä hyvin mukana kuin Super Mario World:ssä.

Zelda ulkomuoto ei mua haitta kyllä pitäis olla enemmän monella luottoa neron visioille

Miyamotohan on kertonut, että Mario Sunshinen pelattavuus tulee pohjautumaan hyvinkin paljon Mario 64:n vastaavaan eli samoja liikkeitä / samaa kenttien perusrakennetta on siis odotettavissa.

Muuten, kaikkien Zeldasta kiinnostuneiden (ja vähemmän kiinnostuneiden) kannattaa katsastaa tämä: http://www.n-sider.com/main.php?page=features/zeldablowout.htm .. se tarjoaa varsin mielenkiintoisia mielipiteitä uudesta Zeldasta..

- Esa

Ylös Bottom