Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Sunshine

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja E-Razor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
eli tässä FAMITSU CUBEn uusimman numeron pisteytykset:

Mario Sunshine (GC, Nintendo): 10 / 8 / 8 / 10 (36/40)


yleisimmät moitteet SMS:n puitteista liittyivät pelin puolivälin jälkeiseen vaikeuteen. mitään tarkempaa ei ole vielä kantautunut korviini, mutta omaan makuun tuo on vain hyvä uutinen - Nintendon tavat tuntien, pelin vaikeus tulee jostain muualta kuin pelisuunnittelijan virheistä :)

ja tässä sitten vihdoinkin selkeät käännökset itse arvosteluista:

quote:

"1 Mizupin
A superlative example of a 3D action game. It's packed everywhere with puzzles that make you go 'Can I really reach there/do that/get that!?', which is very exciting. The game has a high difficulty level so the puzzles aren't easy to solve, but they give you an exceptional feeling when you do. If you set out to enjoy every bit of the game, it goes pretty deep.

Score: 10

2 Rolling Uchizawa
I think it's more difficult than Mario 64. But rather than a hopelessly impossible difficulty, it's a difficulty that gives you just the right level of vexation. The early levels can be enjoyed by absolute newcomers but the 2nd half is directed at 'action gamers'. The large degree of freedom you get from the great number and variety of activities feels really nice.

Score: 10

3 Honda Yayoi
You'll be totally hooked by the cute characters and the fun of cleaning up graffiti. The difficulty's quite high so you'll need to put in a lot of effort. But the ability to choose where you play from or to abandon yourself to things outside the core of the game give you a great deal of freedom so even women and children can enjoy it too.

Score: 8

4 Devil Fujiwara
It's fun to progress clearing the stages, but simply jumping around the island trying different actions with the pump somehow feels fun. However, the other side of the coin to the large degree of freedom is the seriously tough 2nd half. But it's a challenge worth taking.

Score: 8"

että näin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey


quote:


The difficulty's quite high so you'll need to put in a lot of effort. ...But the ability to choose where you play from or to abandon yourself to things outside the core of the game give you a great deal of freedom so even women and children can enjoy it too.

Jos Pelit-lehti kirjoittaisi tuollaisen lauseen niin se saisi aika paljon paskaa niskaan seksismistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Jos Pelit-lehti kirjoittaisi tuollaisen lauseen niin se saisi aika paljon paskaa niskaan seksismistä.

jees, Famitsu ja sen sivuhaarat ovat Japanissa koko perheelle suunnattu lehti, Japanissahan pelaaminen on yleisesti hyväksyttävä koko perheen viihdemuoto.

ja lieventävänä pointtina, Honda Y on itsekin nainen..
 
tässä pientä esimakua jonoista ;)

http://www.famitsu.com/game/news/2002/07/19/h-103_6310_mario1.jpg.jpg

Famitsun lähteiden mukaan SMS loppui alle tunnissa kaikista Japanin kaupoista...
 
Tää peli oli yks ratkaseva tekijä kuution hommaamiseen. Mario 64 oli yks parhaita tasohyppelyjä (paremman sanan puutteessa) ikinä. Ja jos tässä ollaan liikkellä suurinpiirtein samalla konseptilla, niin a vot, pelattavaa on viikkotolkulla :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Tää peli oli yks ratkaseva tekijä kuution hommaamiseen. Mario 64 oli yks parhaita tasohyppelyjä (paremman sanan puutteessa) ikinä. Ja jos tässä ollaan liikkellä suurinpiirtein samalla konseptilla, niin a vot, pelattavaa on viikkotolkulla :D

Tasohyppely on oikea sana tasohyppelylle. kaikki helvetin 'toimintaseikkailu' tai vastaava sonta mitä media levittää on kanssa niin markkinointinimiä tasohyppelyille ettei mitään rajaa. Niin Sonic Adventuret, Mariot, Jak&Daxter ynnä muut ovat kyllä niin tasohyppelyitä ettei tasohyppelymmäksi pääse.
 
Vaikka ei aluksi oikein innostanut enkä päässyt oikein teidän muiden hypen matkaan on nyt alkanut sellainen ihme kutina noita SMS videoita katellessa, jota ei voi raapia. Taitaa näköjään sekin päätyä hyllylle tasapainottamaan sitä kaikkien Resident Evilien ja Eternal Darknessien keskelle.

Paljon hyvälaatuisia ja näin myös isoja videoita löytyy Ruliweb.comista.
 
tässä ensi perjantaina ilmestyvän FAMITSUn arvosanat:

Super Mario Sunshine (Gamecube, Nintendo): 9 / 9 / 10 / 9 = 37/40
Combat Queen (PS2, Taito): 5 / 6 / 5 / 5 = 21/40
Disney no Magical Park (Gamecube, Hudson): 8 / 7 / 8 / 8 = 31/40
Bakuten Shoot Beyblade 2002 (PSone, Takara): 7 / 7 / 6 / 6 = 26/40
Space Invaders EX (Game Boy Advance, Taito): 6 / 6 / 6 / 5 = 23/40
Digital Monsters: D Project (Game Boy Advance, Bandai): 6 / 6 / 6 / 7 = 25/40
Super Robot Taisen R (Game Boy Advance, Banpresto): 7 / 7 / 8 / 8 = 30/40
 
http://www.planetgamecube.com/games.cfm?action=profile&id=283

--

Planet GameCube on julkaissut ilmaisia Mario-videoita. Pientä spoileria videoissa kyllä on, mutta kai me sen kestämme. ;)

Ehdottomasti kannattaa käydä tuolla linkissä imuroimassa ne videot, jos pienet spoilerit siis haittaa. Lisää videota on kuulemma tulossa.

EDIT: ja jos joku vielä missasi tämän uutisen -> http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=211

"Nyt Cube Europe on raportoinut, että peli on yrittänyt nopeassa tahdissa 400.000 myydyn kappaleen rajan. Kysyntä on siis ollut vallan huimaa, eikä hidastumista liene luvassa ainakaan lähiaikoina."

- Esa
 
No, onko joku jo päässyt pelaamaan Sunshinea?
Ostanen kyseisen pelin, mutta täytyisi ensin saada tietää pelin pituus.
Mikä on Nintendon virallinen ilmoitus peliajaksi? 50 tuntia?
Japanin-kontaktini omistaa pelin ja on pelannut sitä pari viikkoa.
Hän ei ole sitä vielä läpi päässyt, joten oletan että siinä riittää pelattavaa.
Vaikuttaa hyvältä.:)
 
Siis Mario sunshinea pitäis olla paljon pelattavaa hyvälläkin pelaajalla koska se on vissiin silleen tuhat kertaa vaikeampi kuin Luigi's Mansion. (en tiiä sitten, mutta jossakin arvostelussa sanottiin silleen) Ja siinä on enemmän toimintaa kuin Mario 64 (joka on kyllä mukava kuulla :-). Oli se Mario 64 helvetin hyvä peli ei siillä (anteeksi kiroiluni).

"Asisahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mie vaa sano"
 
En ymmärrä mikä siinä on, mutta ennen olen inhonnut marion pelejä mutta nyt kun on katsellut kuvia ja ennakoita tuosta pelistä niin minäkin olen lämmennyt tuon punaisen putkimiehen peliin ja tulee hankittua se kun se ilmestyy eurooppaan :D
 
Mapen uusin oli lyhyempi kuin odotinkaan, sillä se oli läpi noin parin viikon pelaamisen kuluttua. Peliaikaa on todella hankalaa arvioida, mutta veikkaisin sen sijoittuvan noin 30 tunnin paikkeille. Pelissä on maailmoja vain 7 + maailmanvalintataso. Jokaisesta tasosta on kerättävä 7 aurinkoa eli shineä päästäkseen pelin läpi. Shinejen määrällä ei siis sinällään ole väliä, vaan jokaisesta maailmasta on kerättävä ne pakolliset 7. Jokaisessa maailmassa on 8 perus-shineä + 2 salashineä + 100 rahan shine. Liikkeitä on vähän karsittu ja lisäilty, ja vesitykki tuo hieman vaihtelua Mario 64:n pelattavuuteen. Itse kuitenkin pidin Mario 64:n liikkeistä / pelattavuudesta enemmän. Pelissä ei ole samanlaista viehätystä ja Mario-tunnelmaa kuin vanhoissa marioissa, ja kiinnostukseni peliin lopahti täysin kerättyäni 60 shineä ja läpäistyäni pelin. Ihan hyvä peli, jota on mukava pelailla, mutta ei tavoita Mario 64:n viehätystä ja vetovoimaa. Eikä pelissä myöskään ole vihreää Yoshia, vaikka eräissä screenshoteissa sellainen on :(.

EDIT: Yoshilla voi muuten syödä pikkulintuja ja perhosia :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Sunshine on haukuttu pitkäksi, mutta se sisältää kai vain yhden levyn. :confused:
Zelda: Ocarina Of Timea on haukuttu pitkäksi, mutta sen koko on alle 30 megatavuu.
Ehkäpä se selittänee...
 
Ylös Bottom