Congrats! Äijällä riitti hermot niihin sinisiin kolikoihin!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Läpi meni.
Oliko niitä vaikeeta vai pelkästään tylsää jahdata, pitäis nimittäin itsekin tehdä se jossain vaiheessa... Jos jaksan
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Congrats! Äijällä riitti hermot niihin sinisiin kolikoihin!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Läpi meni.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Congrats! Äijällä riitti hermot niihin sinisiin kolikoihin!
Oliko niitä vaikeeta vai pelkästään tylsää jahdata, pitäis nimittäin itsekin tehdä se jossain vaiheessa... Jos jaksan![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dekstar
Mites nuo suuttimet? Eli miten saan suutinboksien hologrammit
pysyviksi jokaisessa kentässä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Nonni, nyt ollaankin sitten ekaa kertaa pelissä jumissa. Eli olen nyt siinä "satamasaaressa" missä pitää kiipeillä niitä "verkkoja" pitkin. Pääsin sinne boksien luo, missä yhdestä boxista pilkistää joku lonkero. Ja siinä sanotaan, että jotain boksia pitäis vetää tai työntää. Mikäs se niistä on? Oon kyllä kokeillut kaikkia mutta ei ne vain liiku mihinkään...
Joops, toivottavasti edes joku tajuaa tosta mun tekstistä jotain.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Pitää kiskoa sitä lonkeroa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Uusi Mega-Glitchi!
Kokeilkaa pois ja kertokaa jos saitte toimimaan, olen siis tehnyt sen vain USA-versiolla.
Ja pitäkää hauskaa meren pohjalla, ette voi tukehtua... Okei , jos joku onnistuu siinä, niin raportoikaa sekin...![]()
Jep, huomasin. Aika lailla samantapainen glitchi. Mutta se veneidenpäällähyppelyautiollesaarelle-retkihän on hauska kuin mikä! Eihän se ole edes kovin vaikea, pelistä löytyy paljon vaikeampia tehtäviä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Tuossa kirjoittamassani miniFAQissa on ohjeet, miten Yoshin saa kävelemään veden alle. Sillä voi mm. kiertää sen idioottimaisen veneestä veneelle hyppelyn. Yoshin-glitch toimii ainakin PAL-versiolla. Huijasin sillä itseni autiolle saarelle ja tein sen typerän koskenlaskutehtävän. Olen huijari.. (tosin sen glitchin onnistuminen on lähes yhtä turhauttavaa kuin Yoshilla veneeltä veneelle hyppiminen, mutta nopeampaa)![]()