Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marraskuun kysymys: Paras pelikauppa?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Näiden kahdenkympin etujen kera paras on konsolinet.
Perustelut: uudetkin pelit suhteellisen halpoja, halvat toimituskustannukset, nopea toimitus ja voi ennakkotilata pelejä.

Roisena sitten tulee crazystation
 
Itse olen pelini dosesta ja anttilasta pääosin hankkinut...eli anttila on 1. ja dose 2.
 
Funstation vie mielestäni pisimmän korren tässä kisassa, itse espoolaisena suosin varsinkin Espoontorin liikettä. Perusteluina voidaan mainita asiansa osaava ja tunteva henkilökunta, sekä rento ilmapiiri ja palveluhenki, eikä hinnoissakaan ole valittamista.
:D
Ketjulla on näköjään myös uudet kotisivut ja webshoppi.

Rymättylän pelikellariin tai Juupajoen konsolikammariin en ole vielä ehtinyt tutustua...:p
 
Kyllä tuo konsolinet pesee muut . Mut ennen tuli ostettua laaseristakin muutama peli.
 
Parasta ei voi sanoa, mutta minä suosittelen VPD:tä ja Fun Stationia. Parhaat hinnat, parhaat pelit ja oheislaitteet. Jos lähelläsi ei ole kumpaakaan, (mikä on aika todennäköistä ellet asu pääkaupunki seudulla) myös Megastore ajaa asiansa hyvin. Sen jälkeen Mustat Pörssit yms. tulevat vasta näiden jälkeen, koska ne eivät ole keskittyneet pelkkiin peleihin, vaan pelit ovat pieni osa heidän kaupoistaan.
 
Bulldog netstore on hyvä paikka, siellä on halpaa ja halvat postimaksut (25mk) mikäli maksaa ennakkoon. Ikävä asia on se ettei siellä myydä konsolipelejä.
 
Videopelidivari ja Crazystation. (Nopeat toimitusajat, peleissä takuu, asiantunteva palvelu, edullista...)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Anttila on Number UNO

:eek:
Anttila kato kun siel saa niin pirun halval pelit.! hehe 300mk luokkaa uudetkin (ja tosi hyvää ja osaavaa palvelua) ja kakkosena ehkä tota toi dose. Mutt leffa paikkana LAASERI.COM.

t:matti

ps. Kato on toi Anttilan henkilökunta alennus. hehe

Lohjan viimeinen TopTen Kuittaa
 
Minun mielestä Verkkokauppa.com on ollut tähänastisista kaupoista paras. GTA3 309 mk!

Tietysti siihen tuli postimaksut, eli peli yhteensä 340 mk. Ja peli perillä päivässä! Tämä oli ainakin minulle uutta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Crazy Station Kuopiosta on palveleva pelikauppa. Hinnatkin ovat kohdallaan. Tuosta osoitteesta olen tilannut monet hyvät pelit.
www.crazystation.net
 
The Best in Oulu

Kyllä täytyy sanoo et Game Group (Oulussa) on paras peliliike. Pelit ajantasalla, myyjät ajantasalla ;) hyvä sijainti ja hemmetin hyvät hinnat. Eikä ole mitään moittimista palvelussakaan, on nimittäin todella rentoa ja paljon alennusta antavaa porukkaa siel :D Isommat tilat ku hankkisivat ni olisi eittämättä Pohjois-suomen paras peliliike.
 
Öh, ketju ei ainakaan ollut lukossa muutamaa päivää minun virheen takia. Pahoittelen tapahtunutta jos noin olis käynyt ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom