Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oisin halunnu slip coverin.
Itse olen ainakin siinä käsityksessä, että olisi samantapainen kuin muissakin spessuissa (ME, DA:O, Forza 3 jne) eli päällä se muovikäikäle minkä alta paljastuu se varsinainen kotelo.
The Xbox 360 does not have an install and does require disc swapping during play.
Perkele!!1111
Spesiaaliversiota varten täytyy ruveta kerämään pullorahoja sukanvarteen, sen verran mainion näköinen. Tosin siinä vierellä saisi komeilla kyllä ensimmäisenkin laatikko, saisikohan sitä vielä mistään?
Kaks levyä on mielestäni pelkkää plussaa ja mahtava juttu. Mitä enemmän levyjä-->sitä enemmän ihanan mahtavaa Mass Effect -sisältöä.
Forzan tapauksessa peli tunnistaa kaiken toisella levyllä olevan contentin DLC:nä ja peliä voi pelata normaalisti myös ilman toista levyä. Epäilen ettei vastaava järjestely Massan kanssa millään toimisi ilman että pienen kiintolevyn omaavat kärsisivät.Miksi ihmeessä eivät voi tehdä Forza 3:n tapaan, että toisen voi asentaa kovolle? Ei mitään järkeä. Ei minua levyjen vaihtaminen sinänsä haittaa, mutta kun Xbox 360:llä on mahdollisuus kiertää se todella helposti. Miksi tätä ei hyödynnetä?
No kun! Parempi sitten, että pienen kovon omaavat saiturit kärsivät pelkästään, kuin että kaikki kärsisivät mukaanlukien tällaiset yber-kovolla ratsastavat eliittipelaajat!Forzan tapauksessa peli tunnistaa kaiken toisella levyllä olevan contentin DLC:nä ja peliä voi pelata normaalisti myös ilman toista levyä. Epäilen ettei vastaava järjestely Massan kanssa millään toimisi ilman että pienen kiintolevyn omaavat kärsisivät.
Minua ei haittaa levyn vaihto. Tuopahan suuren avaruusseikkailun fiilistä.
Biowarella on melkoisen kunnianhimoiset tavoitteet: pelin Metascoreksi (eli keskiarvoksi Metacriticissä) on otettu 92. Jos pelin aikoo arvostella ennen 26. tammikuuta, täytyy arvosana submitata Biowarelle hyväksyttäväksi.
Lähdelinkkiä ei ole, mutta asian kertoi luotettava pelitoimittajaystäväni (joka siis kieltäytyi Biowaren ehdoista).
Kertoi asian eräällä julkisella IRC-kanavalla tuossa hetki sitten, mutta pyysi, ettei nimeään mainita asian yhteydessä. Sen verran voin paljastaa, että kyseessä ei ole sama "luotettava lähde", joka kertoi Räikkösen F1-sopimuksesta. 8)Siis onko tuo nyt sitten ihan varmaa tietoa vaiko vihjailua? Saanenko tiedustella, kuka oli kyseessä ("eräs heppu" ei nyt juuri vielä saa täysin BioWare-fania vakuutettua)?
Kertoi asian eräällä julkisella IRC-kanavalla tuossa hetki sitten, mutta pyysi, ettei nimeään mainita asian yhteydessä. Sen verran voin paljastaa, että kyseessä ei ole sama "luotettava lähde", joka kertoi Räikkösen F1-sopimuksesta. 8)
Eiköhän tuo asia varmistune viimeistään siinä kohtaa, kun 26.1.2010 ensimmäiset arvostelut tulevat nettiin.
Eivät nuo pelitalojen arvosteluvaatimukset kerro mitään pelistä. Assassin's Creed 2 oli loistava teos kuten myös Batman: AA, vaikka tuollaista uhkailua käytettiinkin.