Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Healtti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Nähdäänkö jatkossa yhä useampi peli kahdella levyllä? :rolleyes:

Spessun loistavan kansitaiteen pilaa jälleen kerran Xbox 360-logo. Oisin halunnu slip coverin. :(
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Oisin halunnu slip coverin. :(

Itse olen ainakin siinä käsityksessä, että olisi samantapainen kuin muissakin spessuissa (ME, DA:O, Forza 3 jne) eli päällä se muovikäikäle minkä alta paljastuu se varsinainen kotelo.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Itse olen ainakin siinä käsityksessä, että olisi samantapainen kuin muissakin spessuissa (ME, DA:O, Forza 3 jne) eli päällä se muovikäikäle minkä alta paljastuu se varsinainen kotelo.

Joo siis tossa stammyn kuvassa taitaa näkyä mitä sieltä alta paljastuu. Ihan oikealla kuvassa on musta kotelo, jota koristaa itse päähenkilö.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

The Xbox 360 does not have an install and does require disc swapping during play.

Perkele!!1111

Miksi ihmeessä eivät voi tehdä Forza 3:n tapaan, että toisen voi asentaa kovolle? Ei mitään järkeä. Ei minua levyjen vaihtaminen sinänsä haittaa, mutta kun Xbox 360:llä on mahdollisuus kiertää se todella helposti. Miksi tätä ei hyödynnetä?
----

Spesiaaliversiota varten täytyy ruveta kerämään pullorahoja sukanvarteen, sen verran mainion näköinen. Tosin siinä vierellä saisi komeilla kyllä ensimmäisenkin laatikko, saisikohan sitä vielä mistään?
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Perkele!!1111
Spesiaaliversiota varten täytyy ruveta kerämään pullorahoja sukanvarteen, sen verran mainion näköinen. Tosin siinä vierellä saisi komeilla kyllä ensimmäisenkin laatikko, saisikohan sitä vielä mistään?

Tän foorumin myyntiosastolla on yksi kpl kaupan/vaihdossa.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Kaks levyä on mielestäni pelkkää plussaa ja mahtava juttu. Mitä enemmän levyjä-->sitä enemmän ihanan mahtavaa Mass Effect -sisältöä.

Jep, mua ei haittais vaikka olisi enemmänkin levyjä, kun en usko Biowaren pettävän ME 2:sen suhteen :)
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Miksi ihmeessä eivät voi tehdä Forza 3:n tapaan, että toisen voi asentaa kovolle? Ei mitään järkeä. Ei minua levyjen vaihtaminen sinänsä haittaa, mutta kun Xbox 360:llä on mahdollisuus kiertää se todella helposti. Miksi tätä ei hyödynnetä?
Forzan tapauksessa peli tunnistaa kaiken toisella levyllä olevan contentin DLC:nä ja peliä voi pelata normaalisti myös ilman toista levyä. Epäilen ettei vastaava järjestely Massan kanssa millään toimisi ilman että pienen kiintolevyn omaavat kärsisivät.

Minua ei haittaa levyn vaihto. Tuopahan suuren avaruusseikkailun fiilistä.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Hip hei! Spessu tilattu ja nyt alkaa odotus! Pitäisi kyllä hutasta toi kolmas läpipeluukerta loppuun tossa ykkösessä vielä, mutta DA:O ja MW2 vie kaiken ajan. Noh, puolitoista kuukautta vielä aikaa.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Forzan tapauksessa peli tunnistaa kaiken toisella levyllä olevan contentin DLC:nä ja peliä voi pelata normaalisti myös ilman toista levyä. Epäilen ettei vastaava järjestely Massan kanssa millään toimisi ilman että pienen kiintolevyn omaavat kärsisivät.

Minua ei haittaa levyn vaihto. Tuopahan suuren avaruusseikkailun fiilistä.
No kun! Parempi sitten, että pienen kovon omaavat saiturit kärsivät pelkästään, kuin että kaikki kärsisivät mukaanlukien tällaiset yber-kovolla ratsastavat eliittipelaajat!
:rolleyes:
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Spessu on kyllä todella hienon näköinen ja ehdoton pakko-ostos kun ME:n spessukin löytyy.:D
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Hyvä, erittäin hyvä asia. Ei siis se että tarvii vaihtaa DVD:tä, mutta hyvä ettei keinotekoisesti tai muuten typistetä peliä(tai muuten rajoiteta) sen takia että se saataisiin mahtumaan yhdelle levylle. Esim. Dragon agenkin olisi voinut varmaan tehdä parille DVD:lle ja samalla mahdollistaa joitain vähän "hienompia" juttuja(jos ei sitten muuten koneen resurssit tulleet vastaan). Itseäni ei tuo DVD:n vaihtaminen haittaa ollenkaan, tosin olenkin sitä ikäpolvea että olen tottunut diskettien vaihtoon montakin kertaa kesken pelin...

nimimerkki: "please insert disc 6"
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Ei nyt varsinaisesti juuri tämän ketjun asiaa, mutta menettelee.

Eli erinäisistä lähteistä olen saanut kuulla, että Biowarella Mass 2:n parissa aiemmin Senior Concept Artistina toiminut (töitänsä mm. 1. 2. 3.) Mikko Kinnunen on nyt ylennetty Biowarella Associate Art Directoriksi.

En tiedä mitä te olette mieltä, mutta musta on helvetin hienoa että suomalainen kaveri on päässyt työskentelemään noinkin mahtavaan AAA-peliyritykseen ja vieläpä menestyy siellä pirun hyvin. Tässähän tulee ihan sellainen olo, että Mass 2 on suomalaisten tekemä peli (no, osin onkin). :)
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Biowarella on melkoisen kunnianhimoiset tavoitteet: pelin Metascoreksi (eli keskiarvoksi Metacriticissä) on otettu 92. Jos pelin aikoo arvostella ennen 26. tammikuuta, täytyy arvosana submitata Biowarelle hyväksyttäväksi.

Lähdelinkkiä ei ole, mutta asian kertoi luotettava pelitoimittajaystäväni (joka siis kieltäytyi Biowaren ehdoista).
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Biowarella on melkoisen kunnianhimoiset tavoitteet: pelin Metascoreksi (eli keskiarvoksi Metacriticissä) on otettu 92. Jos pelin aikoo arvostella ennen 26. tammikuuta, täytyy arvosana submitata Biowarelle hyväksyttäväksi.

Lähdelinkkiä ei ole, mutta asian kertoi luotettava pelitoimittajaystäväni (joka siis kieltäytyi Biowaren ehdoista).

NÖÖÖÖÖÖYYY!!!!11111

Siis onko tuo nyt sitten ihan varmaa tietoa vaiko vihjailua? Saanenko tiedustella, kuka oli kyseessä ("eräs heppu" ei nyt juuri vielä saa täysin BioWare-fania vakuutettua)?
Mitä luultavimmin ei ole ainakaan kukaan Pelaajan poppoosta. :p

Jos tämä nyt pitää paikkaansa, olen kyllä erittäin pettynyt lempistudiooni. Onkohan tuolla "ME2 on BioWaren paras peli" -lausunnolla jotain tekemistä tämän kanssa?
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Ei sillä, että pitäisin moista järjestelyä mahdottomana tai edes epätodennäköisenä, mutta olisi tietysti kiva jos lähteet uskaltaisivat edes "omalla naamallaan" puhua näistä. Toisinsanoen mitä tämä tuntematon lähde pelkää jos ei asiaa saa julkaista ihan nimen kanssa? Peliyhtiöiden vihat ja kymmenen vuoden kirous joka aiheuttaa epäonnistumista kaikissa peleissä? :D

Vai onko niin, että tämä on näitä saunanlaude juttuja mistä ei sitten puhuta eteenpäin?
Ainakaan niin, että alkuperäinen lähde on tiedossa.

Niin ja taitaa se EA olla taustavaikuttimen tässä jos juttu pitää kutinsa.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Siis onko tuo nyt sitten ihan varmaa tietoa vaiko vihjailua? Saanenko tiedustella, kuka oli kyseessä ("eräs heppu" ei nyt juuri vielä saa täysin BioWare-fania vakuutettua)?
Kertoi asian eräällä julkisella IRC-kanavalla tuossa hetki sitten, mutta pyysi, ettei nimeään mainita asian yhteydessä. Sen verran voin paljastaa, että kyseessä ei ole sama "luotettava lähde", joka kertoi Räikkösen F1-sopimuksesta. 8)

Eiköhän tuo asia varmistune viimeistään siinä kohtaa, kun 26.1.2010 ensimmäiset arvostelut tulevat nettiin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Kertoi asian eräällä julkisella IRC-kanavalla tuossa hetki sitten, mutta pyysi, ettei nimeään mainita asian yhteydessä. Sen verran voin paljastaa, että kyseessä ei ole sama "luotettava lähde", joka kertoi Räikkösen F1-sopimuksesta. 8)

Eiköhän tuo asia varmistune viimeistään siinä kohtaa, kun 26.1.2010 ensimmäiset arvostelut tulevat nettiin.

Tässä tapauksessa emme me BioWare-uskovaiset tietenkään voida pitää tätä faktana, kun on niin monen välikäden kautta mennyt ja vieläpä anonyymisti. Harmillinen huhu kuitenkin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Eivät nuo pelitalojen arvosteluvaatimukset kerro mitään pelistä. Assassin's Creed 2 oli loistava teos kuten myös Batman: AA, vaikka tuollaista uhkailua käytettiinkin.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Eivät nuo pelitalojen arvosteluvaatimukset kerro mitään pelistä. Assassin's Creed 2 oli loistava teos kuten myös Batman: AA, vaikka tuollaista uhkailua käytettiinkin.

Aivan, mutta likaista peliä se on silti. Jotain, mitä en niin puolustamani BioWaren kohdalla haluaisi nähdä.
 
Vastaus: Mass Effect 2 [X360 @ 28.01.2010]

Siis ei tuo nyt minua mitenkään säväytä. Kuulostaa aika peruskäytännöltä, että ennen julkkaria päästetään vain parhaat arvosanat eetteriin ja mahdolliset heikommat seuraavat sitten myöhemmin. Mistään lahjomisesta tms. oikeasti likaisesta ei kuitenkaan ole kysymys.

Lähde varmaan tosin seonnut siinä, että eiköhän EA ne arvosanat tarkasta ja ole myös nämä ehdot sanellut. Vaikea kuvitella että Biowarella pelintekijän ominaisuudessa olisi asiassa edes sananvaltaa. EA-vihassa elävien täytyy toki muistaa, että Bioware on nykyisin EA:n yksi osasto, joten täysin näitä kahta ei voi kuitenkaan erotella.

EDIT. Mass Effect 1:n keskiarvo on muuten 91.
EDIT2. Sen verran vielä tarkennusta, eli onko homma näin:

-Alle 92 arvosteluja ei saa julkaista ennen 26.01
vai
-Peliä ei saa edes arvosteltavakseen (ennen 26.01), jos ei suostu ennalta antamaan tiettyä numeroa

1. tapauksessa en ymmärrä mitä varsinaista "suostumista ehtoihin" tuossa edes on. 2. Tapaus onkin jo törkeää kamaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom