Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tuo oli yksi spekulaatio. En edes tiedä voiko se toimia noin. Miettikää nyt:Ihme touhua kyllä. Lisärit voi ladata ilmaiseksi, mutta vain pelin ennakkotilanneet/Collectorin ostaneet voivat sitten varsinaisesti pelata niitä.
Lupaa hyvää siis meille, jotka ehtivät ajoissa. Sinänsähän tuo olisi oikein mukava, jos tuollainen virhe olisi oikeasti tapahtunut ja meikämannekin saisi Infernon. Eivät nuo specific retailer only -tarjoukset ole mitään kivoja, kun kaikkia niitä ei voi mitenkään saada. Kyllä minä helposti soisin kaikille pelaajille Terminus Armorin (GS), jos itse saisin vaihdossa Infernon (Verkkokauppa). Collector's armor onkin vähän kinkkisempi, sillä siitä jotkut ovat oikeasti maksaneet extraa. Tosin, aika mehevä paketti se CE on myös ilman tuota exclua armoria.Eli jonkunnäköinen källi tuolla on taas käynyt ja ovat vetäneet nyt nuo kamat pois kauppapaikalta.
Collector's armor onkin vähän kinkkisempi, sillä siitä jotkut ovat oikeasti maksaneet extraa.
Saat ladattua sen jos ehdit laittaa jonoon. Ite laitoin kaikki noi jonoon heti kun Paavi oli laittanut linkit, ja tulin nyt vast kotiin töistä ja kun laitoin boksin päälle ni se latas ne nätisti ilman ongelmia.EDIT: Siis, en ehtinyt ladata, mutta pistää latausjonoon. Jääköhän nyt sitten sekin saamatta?
Siis, en ehtinyt ladata, mutta pistää latausjonoon. Jääköhän nyt sitten sekin saamatta?
Tuon logiikan mukaan minä olisin voinut tehdä esim. IGN arvostelun ja mielipiteeni otettaisiin "totuutena".
Torstaina? Pelin julkaisupäivähän Euroopassa on 29. päivä eli perjantai.
Unfortunately, the information I gave him was not correct. I had told him that when creating a new character, you could go down a list of key decisions and set them manually.
Unfortunately I was working from a test build used by our internal testing department. While there are choice made by the player, new games of ME2 will have a certain pre-disposed assumption of what happened to your new character in ME1.