Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

pelle sanoi:
tänään meni seitsemältä aamulla läpi.
aloitin eilen pelaamaan yhdeltä päivällä, lopetin puoli 12:sta aikaan yöllä ja sitten iski kauhea himo jatkaa joten aloitin taas kahdelta yöllä ja seitsemältä aamulla se sitten oli ohi:D

^ tämä on elämää!

Valikoista sen verran, että varustaessani omia tiimikavereita en millään tahdo muistaa että kuka osaa käyttää mitäkin asetta. Lukeeko se valikossa hahmon kohdalla jossain? Turhan monta kertaa joudun palaamaan pelitilaan ja vasemmalla bumpperilla tarkastamaan kulloisenkin seurueen hahmojen asetilanteen (etenkin ne untrained-aseet), ja vaihtamaan sitten näille Equipment-tilassa parhaimman tykin.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vaahtomuovi sanoi:
^ tämä on elämää!

Valikoista sen verran, että varustaessani omia tiimikavereita en millään tahdo muistaa että kuka osaa käyttää mitäkin asetta. Lukeeko se valikossa hahmon kohdalla jossain? Turhan monta kertaa joudun palaamaan pelitilaan ja vasemmalla bumpperilla tarkastamaan kulloisenkin seurueen hahmojen asetilanteen (etenkin ne untrained-aseet), ja vaihtamaan sitten näille Equipment-tilassa parhaimman tykin.

Se on. Kauppatilanteessa jouduin pari kertaa tarkistamaan etten nyt vaan myy kamaa, joka on jo jollakulla päällä. Tämmöisiäkin lapsuksia muistaisin tapahtuneen jossain KotORissa.

Mutta aika pikaseenhan sen muisti kuka käytti mitäkin asetta parhaiten ...ainakin siis jos piti koko matkan ajan samaa poppoota mm. mulla on tällä pelikierroksella Ashley ja Garrus koko ajan matkassa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

ei tässä voi myydä niitä kamoja jotka on jollain käytössä joten huoli pois.
itse pidin aina vain wrexin ja talin mukana ja pidin niillä ja itselläni parhaat varusteet ja kaiken muun myin aina pois.
nopeaa ja helppoa kun tarttee vaan naputtaa a namiskaa kunnes lista on tyhjä.
aluksi ihmettelin että miten tässä pääsee kunnon rahoihin käsiksi mutta kun ekan kerran myi täyden inventaarion tyhjäksi niin tilillä oli yli 700 000.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

pelle sanoi:
ei tässä voi myydä niitä kamoja jotka on jollain käytössä joten huoli pois.

Ei, mutta senkin totesin vasta parin tarkistuskerran jälkeen. Muistelisin tosiaan KotORissa olleen jotain semmoista häikkää, että myit jotain niin huomasitkin myyneesi tavaraa omilta jätkiltäsi samalla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Eilen meni läpi. Pelikelloon tuli tunteja 36h, tosin en tiedä laskeeko kone mukaan "lounastauot" kun peli on pausella.
Pakko oli aloittaa heti perään hardcorella :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mä vedin kans eilen läpi, meni joku vähän reilut 20h yhteensä sillä tavallisella vaikeustasolla eli ei se helpoin. Jonkun verran suoritin sivutehtäviä. Level tais olla lopussa 39 eli siitä voi kai päätellä jotain suoritetuista sivutehtävistä. Nyt sit tässä vähän mietin josko nostais vaikeustasoa ja lähtis metsästää achievementteja.

Vähän vaan epävarma ku tuntu se Saren niin vaikeelta normaalillakin, meni ainakn viis yritystä ennen ku löyty keinot sen tappamiseen
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Voi olla hahmoluokkakohtaista tuo vaikeus. Kaverikin valittaa kun yhdellä hahmoluokalla menee kertalaakista henki kun snipu tulee kohdalle kun toisella, millä ensimmäisen kerran pelasi läpi, taistelut olivat läpihuutojuttuja. ;)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Perussoltulla Saren meni läpi parilla yrittämällä ilman sen suurempia vaikeuksia. Kyseessä siis Normal vaikeuaste.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

olge sanoi:
Perussoltulla Saren meni läpi parilla yrittämällä ilman sen suurempia vaikeuksia. Kyseessä siis Normal vaikeuaste
.
Tuonkin nyt voisi omalta osaltaan laskea jopa spoileriksi :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Pibe sanoi:
Tuonkin nyt voisi omalta osaltaan laskea jopa spoileriksi :/

No siis jos peliä on pelannut, niin
huomaa kyllä, että soldier hahmoluokalla vastustajista pahemmin ei ole vastusta paitsi aivan alussa.
Laitoin kuitenkin spoileritageihin, että ei tule kenellekkään paha mieli :)
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Hah, no nyt on sellaista spoileria ettei pahemmasta väliä :D

Itsellä jäänyt nyt vähän vähemmälle Mass Effectin pelaaminen. Ainoa peli mitä on tullut pelattua, on CoD4... Pitänee joululomalla pelata effecti läpi.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mä aloin eilen vetää hardcorella soltulla kun aiemmin vedin normalilla jo kerran. Alku oli naurettavan helppoa, lahtasin sitä porukkaa pelkällä pistoolilla että sain achievementin. Loppuakohden on kyllä vaikeutunut aika selvästi ja välillä henki lähtee useammin samassa kohdassa. Se mikä täs pelissä vituttaa on se krääsä millä voi upgreidaa vehkeitään ku sitä paskaa on niin paljon ettei sieltä tahdo hyvät erottua ja sit niitä pitäis kai osata vaihdella tilanteesta toiseen. Mä oon nyt saanu joitain kamoja jotka on xxx IX, löytyyköhän pelistä (mistä?) jostain paljon parempiakin itemejä?. Sarenia täräyttelin normalilla pelatessa haulikolla niin saatanasti mikä on tietty vähän hankalaa kun se hyppii ja loikkii koko ajan. AR oli aivan tehoton sitä vastaan ja totesin et ei kannata jäädä sen tolpan taakse piiloon ku ne tiimiläiset aina heittää veivinsä silleen. Juoksentelin siellä sit ympäriinsä ja ammuin aina ku lähelle pääsin. Mikä siihen sareniin tehoaa parhaiten? Ja minkälainen armor + upgrade?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

^
Spectre-gear pyssyt on ihan päteviä. voi ostaa Normandyn kauppiaalta tai sitten C-Secin kauppiaalta.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Juuh, saimpa itsekin viimein vedettyä Mass Effectin läpi. Noi 30 tuntia siihen meni, ja aivan mahtavaa menoa oli kyllä alusta loppuun. Completeonist achievementti tuli muiden muassa ja leveli lopussa taisi olla 42. Nyt täystyis sitten varmaan jossain vaiheessa aloitella vääntämään peliä läpi hardcore vaikeusasteella. Tämän pelin jaksaa kyllä ihan hyvillä mielin kahlata useampaan kertaan lävitse. Täytyy vielä kertaalleen sanoa, että kyseessä on kyllä ehdottomasti vuoden paras peli.

Niin ja pelin läpivetäneille:
Saren oli kyllä ainakin normaalilla vaikeusasteella ja soldier hahmoluokalla aivan naurettavan helppo. Puolet energioista paukuttelin pelkällä pislalla ja kun näytti, että se yrittää laittaa vähän kampoihin, niin vaihdoin assault riflen käyttöön. En tosiaan itsekkään piilotellut missään, vaan liikuin mahdollisimman paljon ja ammuin aina kun siihen oli mahdollisuus. Ekalla yrittämällä siis meni läpitte
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Jees jeah, se saren oli helpompi hardcorella (meni tokalla yrittämällä). Ei vaan saa olla niin urpo ettei tajuu laittaa muille tiimiläisille itemeitä ja upgreideja ja hakata päätä seinään jo normalilla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

aika hassua muuten että täällä pelissä on k-18 merkintä mutta tuossa minun briteistä tilatussa on merkintä että ei suositella alle 12 vuotiaille.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

pelle sanoi:
aika hassua muuten että täällä pelissä on k-18 merkintä mutta tuossa minun briteistä tilatussa on merkintä että ei suositella alle 12 vuotiaille.

Brittityttäret antaa aina hanuria (kyllä, olen ruikannut ja se kinus vielä lisää, ja mä annoin). En tiedä selittyykö se tällä mut eihän täs paljon muuta intiimiä ollu ku ashleyn ass.

edit: tolle pellen kuvamerkille vois kyl laittaa sen K18, hymiö
edit2:eli briteissä kasvatus on menny kohilleen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vähäsen kyllä epäilyttää poistaa kaupan hyllyltä tämä peli. Itse kuitenkin olen sci-fi ystävä ja pidän toiminnasta paljon. Mutta tämähän taitaa enimmäkseen olla roolipeli mistä en ollenkaan välitä. En varsinkaan tykännyt yhtään kotorista kun en tajunnut siitä edes yhtään mitään.

Kertokeepes siis voisinkohan minä tykästyäkkintähän peliin kertomani perusteella? :eek:
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Wixxer sanoi:
Brittityttäret antaa aina hanuria (kyllä, olen ruikannut ja se kinus vielä lisää, ja mä annoin). En tiedä selittyykö se tällä mut eihän täs paljon muuta intiimiä ollu ku ashleyn ass.

edit: tolle pellen kuvamerkille vois kyl laittaa sen K18, hymiö
edit2:eli briteissä kasvatus on menny kohilleen

Heh, kyllä tässä muutaman bissen juoneena sai tälle hykerrellä, mutta aivan asiaa puhut:D.
 
Ylös Bottom