Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Noniin, eihän siitä sitten pysynyt loitolla, kun on kerran Massa kyseessä.

Täydellinen läpipeluu on nyt täydellisesti läpipelattu, sisältäen
- jokaikisen tehtävän (myös Pinnaklen kaikki tehtävät)
- level 60 hahmon
- täydet rahat ja omni-geelit
- kaikki mahdolliset henkilöt hengissä
- tulevaisuuden kannalta kaikkein mielenkiintoisimmat päätökset, vaikka myös omien intressien mukaiset (ei loppujen lopuksi ollut hirveän hankalaa tasapainotella noiden välillä)

Massan lopetus "gets me every time". Vaikka tuossa alkuillasta oli vähän sellainen fiilis, ettei tästä mitään järkyttäviä säväreitä enää tule, niin siinä vaiheessa kun pyörähtää avaruustaistelut käyntiin, niin se on menoa se. Eeppisyyden aiheuttamat sävärit ovat jopa niin korkeat, että niiden hellittäessä tuntee pientä huimausta.

Mutta en sitten tiedä, johtuuko se noista parista yksinäisen perjantai-illan paukuista vai mistä, mutta on myös aika tyhjä fiilis. Lopputekstien tajunnanräjäyttävän hienon musiikin jälkeen tuli väkisinkin mieleen, että se oli nyt sitten siinä. Viimeinen läpipeluu. Jessus, että tulee eläydyttyä liikaa videopeleihin, taidan olla loman (ja unen) tarpeessa.

Pahoittelen kaikkea ylläolevaa tajunnanvirtaa, mutta kun oon sellasella höpötystuulella.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mutta en sitten tiedä, johtuuko se noista parista yksinäisen perjantai-illan paukuista vai mistä, mutta on myös aika tyhjä fiilis. Lopputekstien tajunnanräjäyttävän hienon musiikin jälkeen tuli väkisinkin mieleen, että se oli nyt sitten siinä. Viimeinen läpipeluu. Jessus, että tulee eläydyttyä liikaa videopeleihin, taidan olla loman (ja unen) tarpeessa.

Heh, mullahan näitä tulee jokaikisen tarinallisesti mukaansatempaavan pelin kanssa. Vähänkään paremmin kirjoitetut hahmot, niin pystyn samaistumaan niihin niin äkäseen, että 10 tunnin pelikokemuskin saattaa jättää sellaisen haikean, tyhjän fiiliksen. Viimeksi näin kävi ME1:n kanssa, toivottavasti kakkosen kanssa käy samoin, eli peli on periaatteessa helvetin kova =P
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Heh, mullahan näitä tulee jokaikisen tarinallisesti mukaansatempaavan pelin kanssa. Vähänkään paremmin kirjoitetut hahmot, niin pystyn samaistumaan niihin niin äkäseen, että 10 tunnin pelikokemuskin saattaa jättää sellaisen haikean, tyhjän fiiliksen. Viimeksi näin kävi ME1:n kanssa, toivottavasti kakkosen kanssa käy samoin, eli peli on periaatteessa helvetin kova =P

Itseasiassa sama täällä, tosin hieman harvemmissa peleissä. Halo 3:sta jäi haikea tunne, samoin Dragon Age: Originsista, ja jostain syystä matkaevääksi ostamani SOCOM FTB2 PSP-pelin lopetuksesta jäi myös haikea fiilis. :D Kun se poltteli sitä sikaria siinä lopussa niin komiasti...

Mutta Massan kanssa tuo tehostuu erityisesti. Joka on sinänsä ihmeellistä, kun viikon päästä palataan taas sorvin ääreen.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Tietääkö joku jotain sivua mistä löytyisi jokin referaatti pelin juonesta? On jo niin kauan kerennyt kulua viime läpipeluukerrasta, etten muista juuri yhtään mitään ja haluaisin kuitenkin jotenkin olla vielä mukana kun aloittelen tuon kakkosen peluun.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Muuten hyvä peli, satapaskat saavutukset vain. Toivottavasti ovat kakkosessa korjanneet tämän.Ja sitten skippaus nappia näytöksiin kans.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Muuten hyvä peli, satapaskat saavutukset vain.

Satapaskat.. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Vai oletko vain keksinyt jonkin uuden ja kivan "termin"..?

En todellakaan ole mikään achievement/trophy-keräilijä, mutta ihan jees tuntui ME:n palkinnot olevan omasta mielestä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Satapaskat.. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Vai oletko vain keksinyt jonkin uuden ja kivan "termin"..?

En todellakaan ole mikään achievement/trophy-keräilijä, mutta ihan jees tuntui ME:n palkinnot olevan omasta mielestä.

Achievementit sisältävät aivan liikaa toistoa, tapa 150 assault riflellä, tapa 150 shotgunilla, käytä singularityä 75 kertaa... Achit ovat suurelta osin aivan saman kaltaisia. Huomaa että niihin ei olla paljoa aikaa tai mielikuvitusta käytetty, vertaa esimerkiksi Borderlands tai Fable 2.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Mulle olisi ihan sama vaikka saisi -1000 gamerscorea pelin pelaamisesta, jos se peli olisi vain hyvä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Satapaska = Sata varmasti paskoja. Termilogiaa ystävät hyvät. Ei toistolla väliä, ovat vain helvetin huonosti tehty. Niin epätarkkoja kuin voi olla. Syytän pelin vanhuutta, eivät silloin osanneet. Colossus armorit on kyllä parhaita. Hitto kun meinaa spoilaantua, netissä pyörii perkeleesti ME2sta paljastuksia...
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Itse asiassa Massassa on yksi parhaimmista achi-integraatioista koko tänä sukupolvena; nimittäin se, että acheista saa bonuksia itse pelissä. Tuo kummasti lisää iloa saavuttaa niitä, kun niistä on jotain hyötyäkin.

Toistoa ehkä hieman liikaa, muttei mitään kauheaa. Kakkosmassassa tuntuu olevan saavutukset vieläkin paremmin balanssissa, mutta saas nähdä.

nimimerkillä ME on ainoa retail peli, josta minulla on täydet scoret

EDIT. Ja kyllä; kakkosmassaan on luvattu mahdollisuus skipata (osa) cutsceneistä
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Itellä jääkööt nuihin pisteisiin, ei jaksa enään. Ovat sen verta epävakaita että järki pois.

Kyllä toi kakkosen uusin traileri lives... damn, parempaa kuin tähtien sodissa aikoinaan. Kyllä sietää levyjen vaihdot.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Itse asiassa Massassa on yksi parhaimmista achi-integraatioista koko tänä sukupolvena; nimittäin se, että acheista saa bonuksia itse pelissä. Tuo kummasti lisää iloa saavuttaa niitä, kun niistä on jotain hyötyäkin.

Tuosta olen kyllä täysin samaa mieltä. Toivoisin tuon tavan yleistyvän muihinkin peleihin. Tosin aika epätodennäiköistä kun ei tähän päivään mennessäkään ole mitenkään yleistä. Suurin ongelma Massan acheissa on (minulle) se että niistä tuntuu puuttuvan kaikki mielikuvitus ja yllätyksellisyys. Usein on hauska yrittää peleissä jotain erikoisempaa suoritusta jos siitä on vielä gs:sääkin palkintona.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Olihan noissa acheissa se ongelma, että pitää vähintään pelata kolme kertaa tuo peli läpi, että saa kaikki. Ja niitä partymember-acheja varten vielä piti vetää joku 85%(?) kaikista tehtävistä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

SeriousUser, perustelisitko nyt vähän? Itse en vieläkään ymmärrä, minkä takia ne nyt niin satapaskoja ovat.

Minun mielestäni Massassa on keskivertoa paremmat achit, ja roimasti lisäarvoa niille tuokin pelin sisäiset edut.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

No varmaan juuri sen takia kun ei kerralla saa täysiä scoreja kuten king kongissa ja muista että nyt on kyseessä tyyppi joka päättää dlc kaman hankkimisesta sen perusteella että kuinka paljon siitä saa lisää gamerscorea. Kertoo jo aika paljon.
 
Ylös Bottom