Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect -peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marcos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect

Voiko pelissä aloittaa uuden pelin kovemmalla vaikeusasteella vanhalla hahmolla ilman, että vaikeusaste pitäisi vaihtaa itse pelissä?

Ei sillä, että achievement niin tärkeä olisi, mutta mietin vaan.
Sen achievementin kyllä saa kun heti pelin alussa vaihtaa vaikeammalle. En muista oliko nyt niin että ennen Eden primen loppua kun vaihtoi niin sai vielä achievementin.

Perus hahmoluokkiahan on pelissä 6 kappaletta. Luin tuossa että myös hahmoluokkia tulisi lisää jotenkin? Tämän tehtävän jotenkin onnistuin ensimmäisellä pelikerralla ohittamaan :confused:.

Eli luin ettät 20lvl tienoilla tulisi jonkunmoinen tehtävä josta avautuu uusia classeja, tuleeko nämä classit pysyvästi pelin alussa valittaviin vai miten nämä classit toimivat? Pitääkö jokaisella alkuperäisellä classilla pelata 20lvl tienoilla ja siten avata uusi class?

Perus hahmoluokkiahan on pelissä 6 kappaletta. Luin tuossa että myös hahmoluokkia tulisi lisää jotenkin? Tämän tehtävän jotenkin onnistuin ensimmäisellä pelikerralla ohittamaan :confused:.

Eli luin ettät 20lvl tienoilla tulisi jonkunmoinen tehtävä josta avautuu uusia classeja, tuleeko nämä classit pysyvästi pelin alussa valittaviin vai miten nämä classit toimivat? Pitääkö jokaisella alkuperäisellä classilla pelata 20lvl tienoilla ja siten avata uusi class?

Joo sen tehtävän jälkeen voi saa valita "erikoistaidon" hahmolleen. Jos oikein muistan niin Soldier Classilla nämä olivat tyyliin "Sniper" tai "Shock Trooper". Shock Trooperista sai jotain health ja meleevoima bonuksia tai vastaavaa.

Joo sen tehtävän jälkeen voi saa valita "erikoistaidon" hahmolleen. Jos oikein muistan niin Soldier Classilla nämä olivat tyyliin "Sniper" tai "Shock Trooper". Shock Trooperista sai jotain health ja meleevoima bonuksia tai vastaavaa.

Minulla ainakin nuo luokat olivat Commando ja Shock Trooper, joista jälkimmäinen suosi ryntäileviä Ramboja ja ensin mainittu vähän sniikkaavampia Ramboja.

Minulla ainakin nuo luokat olivat Commando ja Shock Trooper, joista jälkimmäinen suosi ryntäileviä Ramboja ja ensin mainittu vähän sniikkaavampia Ramboja.

Juu Commandohan se olikin. Itse tosiaan päädyin tuohon Shokkisolttuun, joka teki ryntäilystä hiukan helpompaa.

No nytpä jäin varsin huvittavasti peliin jumiin:

Eli sain juuri aluksen käyttööni, laskeuduin satunnaiselle planeetalle, mutta en keksi miten saan kutsuttua alukseni hakemaan minut pois planeetalta. :confused:

P.S. Manuaali sai epähuomiossa huutia.

No nytpä jäin varsin huvittavasti peliin jumiin:

Eli sain juuri aluksen käyttööni, laskeuduin satunnaiselle planeetalle, mutta en keksi miten saan kutsuttua alukseni hakemaan minut pois planeetalta. :confused:

P.S. Manuaali sai epähuomiossa huutia.

Paina X:ää kun olet Makon sisässä tai sitten mene karttaosioon startin avulla ja sieltä siirry alukseen X:n avulla.

Tyhmä kysymys: Latasin sen lisäosan Livestä, mutta en keksi miten pääsen pelaamaan sitä :confused:

Tyhmä kysymys: Latasin sen lisäosan Livestä, mutta en keksi miten pääsen pelaamaan sitä :confused:

Normandyssä meet sinne kartalle. Siellä pitäs näkyy se. Muista että juoni pitää olla sellasessa kohassa, että voit sitä karttaa käyttää.

Normandyssä meet sinne kartalle. Siellä pitäs näkyy se. Muista että juoni pitää olla sellasessa kohassa, että voit sitä karttaa käyttää.

Ja varmaan pitää aloittaa uusi peli vai toimiiko save gamella?

Edit: Sorry, tuolla se vastaus jo olikin:

Download the content pack from Xbox Live Marketplace, then either open a saved game where you have access to the Galaxy Map onboard the Normandy, or you start a new game and play until you are given use of the Galaxy Map.

Lähde: http://masseffect.bioware.com/galacticcodex/bringdownthesky.html

Viimeksi muokannut moderaattori:

Seuraava ongelma:

Olen suorittanut Citadelissa Asari Consort -tehtävän ja saanut palkkioksi oddly shaped trinket, joka on Prothean design.

Nyt olen matkannut Attican Beta -paikkaan ja siellä Hercules-systeemin planeetalle Elatania. Kartassa vasemmalla on Anomaly, joka paljastuu Mysterious Globe. Kun aktivoin pallon sen alle ilmestyy paikka, johon saamani oddly shaped trinket sopii.

Miten otan kyseisen trinketin esille ja laitan sen paikoilleen Mysterious Globeen?

Seuraava ongelma:

Olen suorittanut Citadelissa Asari Consort -tehtävän ja saanut palkkioksi oddly shaped trinket, joka on Prothean design.

Nyt olen matkannut Attican Beta -paikkaan ja siellä Hercules-systeemin planeetalle Elatania. Kartassa vasemmalla on Anomaly, joka paljastuu Mysterious Globe. Kun aktivoin pallon sen alle ilmestyy paikka, johon saamani oddly shaped trinket sopii.

Miten otan kyseisen trinketin esille ja laitan sen paikoilleen Mysterious Globeen?

http://masseffect.wikia.com/wiki/Eletania

Tuolla on jotain juttua tosta ja ainakin kerrotaan mitä pitäisi tapahtua...

Muutama kysymys pelistä. Pelin paras Armori taitaa olla Colossus X, itse en kyseistä Armoria ole vielä löytänyt ja kysymys kuuluukin, että onko kyseinen armori linkin kuvassa näkyvä armori?

http://gamesprite.files.wordpress.com/2008/03/mass_effect.jpg

Ja toinen kysymys liittyy vaikeusasteisiin eli onko mass effect kuinka vaikea sillä vaikeimmalla vaikeusasteella? Tarkoitan lähinnä sitä loppu taistelua Sarenia vastaan.

Sori jos tämä olisi kuulunut jonnekkin muualle.

Muutama kysymys pelistä. Pelin paras Armori taitaa olla Colossus X, itse en kyseistä Armoria ole vielä löytänyt ja kysymys kuuluukin, että onko kyseinen armori linkin kuvassa näkyvä armori?

http://gamesprite.files.wordpress.com/2008/03/mass_effect.jpg

Ja toinen kysymys liittyy vaikeusasteisiin eli onko mass effect kuinka vaikea sillä vaikeimmalla vaikeusasteella? Tarkoitan lähinnä sitä loppu taistelua Sarenia vastaan.

Sori jos tämä olisi kuulunut jonnekkin muualle.

Ainakin tuosta vaikeustasosta voin sanoa, että Hardcore ei ole vaikea, kunhan on sinut pelimekaniikan kanssa. Enemmän itsellä oli vaikeuksia ekalla pelikerralla norsmilla ku tuolla. Insanella en ole jaksanut enää pelata. (tämä lähinnä johtuu siitä, ettei kolmatta kertaa jaksa)

Jäin jumiin Noverialla siihen kohtaan, missä pitää korjata Mira Core. Se minipeli on ärsyttävä, enkä osaa sitä, eikä minulla ole sataa omnigeeliä. Mitäköhän tässä nyt sitten tekis?

Ehdinkin tehdä tuon jo. Muutin kaiken turhan omnigeeliksi ja korjasin sen sillä. Opinpahan viimeinkin käyttämään sitä inventorya.

Vastaus: Mass Effect -peliapu

Hehe, mä en ole ikinä päässyt tuota minipeliä läpi. Pääsikös Tupla-Teukka ihan omin avuin? :p

Vastaus: Mass Effect -peliapu

Hehe, mä en ole ikinä päässyt tuota minipeliä läpi. Pääsikös Tupla-Teukka ihan omin avuin? :p
Pakko tunnustaa, että Juhani Tammisen opeilla meni, eli "vähän geeliä ja vastatuuleen". Oli sen verran hämärä puzzle, että ratkomatta jäi.

PS. Ainoa Teukka on Teukka Salama! Mie olen ihan vaan Tontsa.

Ylös Bottom