Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matopeli

feldon

KonsoliFIN Alumni
Nokian matopeli ei ole hullumpi, varsinkin jos on halvaantunut kaulasta ylöspäin.

Todellinen antikliimaksi on mielestäni kyllä se, kun ankaran pelaamisen jälkeen voi vielä tarkistaa "Lopputilanteen". Siis ketä oikeasti kiinnostaa nähdä mihin asentoon se mato on jäänyt? Kuka tunnustaa?
 
Originally posted by feldon
Nokian matopeli ei ole hullumpi, varsinkin jos on halvaantunut kaulasta ylöspäin.

Todellinen antikliimaksi on mielestäni kyllä se, kun ankaran pelaamisen jälkeen voi vielä tarkistaa "Lopputilanteen". Siis ketä oikeasti kiinnostaa nähdä mihin asentoon se mato on jäänyt? Kuka tunnustaa?

Onhan sillä hyvä elvistellä kaverille että "kato ny ku mun mato täyttää koko ruudun, enkö oo hyvä pelaan HÄ?". Tosin itse en tätä tee, ainakaan enää...Flipperi ja Space Impact on parempia. :)
 
jepujee

ei varmaan aiheeseen liity mutta oletkos pelaillut sitä PS kakkosen mukana tullutta matopeliä
siinä on jopa kenttä "editori"
:D
 
Re: Re: Matopeli

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code


Onhan sillä hyvä elvistellä kaverille että "kato ny ku mun mato täyttää koko ruudun, enkö oo hyvä pelaan HÄ?". Tosin itse en tätä tee, ainakaan enää...Flipperi ja Space Impact on parempia. :)
mites se Finluxin matopeli vai tetriskö siinä oli...; :D
 
Re: jepujee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Multeri
ei varmaan aiheeseen liity mutta oletkos pelaillut sitä PS kakkosen mukana tullutta matopeliä
siinä on jopa kenttä "editori"
:D

Mitä ihmeen matopeliä?
 
Re: Re: Re: Matopeli

Originally posted by jonjes

mites se Finluxin matopeli vai tetriskö siinä oli...; :D

No siinähän ny on kaikki pelit ja vehkeet...Pasianssi on tän hetken suosikki. :)
 
Euromarketissa on ollu jo monta kuukautta ps2 democd sisässä ja se on aina siinä matopelissä koska se lähtee vain resetoimalla. Aika hyvää mainosta. Osta huippagrafiikkainen uuden sukupolven konsoli. Tässä saat kokeilla. Jipii.
 
Ylös Bottom