Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin juuri läpipelattuani huomasin että pelistä oli poistettu kaikenlaista (esim kaksi tyyppiä jotka puhuvat sellissä poliisi asemalla).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Noniin juuri läpipelattuani huomasin että pelistä oli poistettu kaikenlaista (esim kaksi tyyppiä jotka puhuvat sellissä poliisi asemalla).

No se oli niitten onni...
Pelasin Pleikka2:lla sen läpi ja oli ihan huippu, kaikki ostamaan se ja äkkiä konsolillensa!!!!!!!!

99 prosentin varmuudella Max Payne 2 löytyy pelihyllystäni ennemmin tai myöhemmin, sen verran hyvältä peliltä näyttää ja kuulostaa. :)

Kyllähän tämä on pakko ostos. Jäi niin paha maku suuhun kun jouduin juonen takia pelaan sen läpi koneellani (pentium 2, 350 mhz, 64mb ram, riva tnt 16mt).

Kuinka sait se edes käyntiin tuollaisella koneella?

Mutta kyllä taitaa peli tulla mullekin, kunhan ensin vähän halpenee. Koska pelielämys on kuulemma lyhyt, en viitsi täyttä pelin hintaa maksaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Petronome

Mutta kyllä taitaa peli tulla mullekin, kunhan ensin vähän halpenee. Koska pelielämys on kuulemma lyhyt, en viitsi täyttä pelin hintaa maksaa.

Kieltämättä pelin vetäisee läpi nopeasti, jos alkaa hampaat irveessä vääntämään, mutta tämä ei minun pelikokemustani haitannut. Oikeastaan lyhyys on valttia Max Payneissä. Loistavaa juonta ei vesitetä turhalla venyttelyllä, jolloin pelaamisesta tulee intensiivisempi kokemus.

Pc-versiota en ole vielä nähnyt, enkä kuullut, joten suurempia vertailuja siihen en ala tekemään. Kuitenkin minusta tuntuu, että Xbox-versio on oikein kannattava ostos, niin audiovisuaaliselta kuin myös pelinautinnon puolesta. Näyttävyyttä siis riittää boxillakin ihan tarpeeksi (vieläkö joku oikeasti pelaa pelejä grafiikan takia?).

Ainoa häiritsevä tekijä Xbox-versiossa oli kontrollien hitaus ja säätömahdollisuuden puute. Tähän kuitenkin tottuu, ja automaattinen tähtäys paikkaa puutetta mukavasti.

Empijöille siis vinkki: pelikouraan ja rahat tiskiin.

Olen pari tuntia pelaillut ja olen siinä Part II:ssa ja nyt herääkin kysymys kuinka monta "osaa" koko pelissä on?

Ihan hyvä peli, harmi vaan, että tällaisen 15-vuotiaan poikasen kielitaidolla ei oikein oteta selvää pelin juonesta.

Miksi Bullet Timessa ruutu muuttuu kellertäväksi ja, kun Max aina välillä tekee vaikuttavia pyörähdyksiä kesken taistelun, niin olenko vahingossa painanut jotain nappeja vai onko se missä ja milloin pyörähdykset tulevat aivan sattuman kauppaa?

Kaipaan vain hieman ykkösestä sitä ääntä ja tunnelmaa(?) mikä syntyy, kun luodit osuvat laattaseinään ja palaset lentelevät.

Hmmm... Huomasin, että viestini ulkoasu on hieman sekava.

Olen pari tuntia pelaillut ja olen siinä Part II:ssa ja nyt herääkin kysymys kuinka monta "osaa" koko pelissä on?

3 "osaa".

Ihan hyvä peli, harmi vaan, että tällaisen 15-vuotiaan poikasen kielitaidolla ei oikein oteta selvää pelin juonesta.

Itse juonen ymmärsin vasta loppua kohden, kun siinä välillä mennään menneisyydessä ja nykyhetkessä

Miksi Bullet Timessa ruutu muuttuu kellertäväksi ja, kun Max aina välillä tekee vaikuttavia pyörähdyksiä kesken taistelun, niin olenko vahingossa painanut jotain nappeja vai onko se missä ja milloin pyörähdykset tulevat aivan sattuman kauppaa?

Bullet Time mittari muuttuu kellertäväksi kun tapat tarpeeksi vihollisia ja silloin Max alkaa liikkua nopeammin kuin viholliset (omasta mielestäni liian tehokas).

Kaipaan vain hieman ykkösestä sitä ääntä ja tunnelmaa(?) mikä syntyy, kun luodit osuvat laattaseinään ja palaset lentelevät.

Omasta mielestäni aseiden äänet ovat paremmat kuin 1 osassa esim uzit.

Reikiä jää kyllä liian vähän seiniin joka on iso miinus kun taistelun jälkeen ei voi jäädä ihaileen harhaluotien jättämiä koloja.

Pelasin tuossa äskettäin maxin läpi new yorkin minuutissa ja koko peli läpi 63min 56s 53ss.

Joten jos muutkin jotka ovat pelanneet pelin läpi kyseisessä moodissa voisivat laittaa aikojaan.

Todella harmillista,että Max Payne on niin lyhyt. Peli olisi pakko ostos jos peliaikaa olisi reilusti enemmän. Toivotaan,että tulevaisuudessa asia tulee muuttumaan.

Maxx Payne

On se kyl aika lyhyt ja levelit tuntuu välil menevän ihan putkiks, mut minkä takii meitsi veti se saman tien kaikil vaikeusasteil melkee putkeen läpi johtu KORNISTI sanottuna ilo lahdata niit pellei. Toinen asia mistä nautin tos pelis (en oo sadisti kuitenkaan) oli Max Paynen loistava kunto. Juoni oli tarpeeks monimutkanen nii ettei sitä tajunnu ekalla eikä vielä tokallakaan pelikerralla kunnolla. Fun House oli kyl aika säälittävä pitkitys peliin eikä siin ollu ees mitään hauskaa sen ku juopksee vaa minutis läpi. Mut on se silti kokonaisuudessa mulla ainaki ihan jumalattoman loistava paketti.

Itse kyllä nautin Fun Housesta. Periaatteessa hauskaa vaihtelua pelin muihin kenttiin nähden, vaikka arkkitehtuuri onkin yhtä putkimainen. Mutta siellä oli friikkejä ääniä, "ihmistauluja", värikkäitä seiniä ynnä muita sellaisia hauskoja juttuja. :rolleyes:

Se huone jossa oli keinulauta oli oikein tehty jotta voisi testailla pelin fysiikan mallinnusta.

Samaa mieltä.

Pidin itse myös Funhousesta, vaikka se tuntuikin putkimaiselta. Mielenkiinnolla tutkin paikkoja, koska niin oli kehotettu tekemään, ettei peli ole n. 5 h läpi.

Maximum Payne

Mielipiteensä kullaki. Pitää kyl yrittää tota New York Minutee ku ei oo jaksanu. Max Payne ykköses yritin vetää sitä mut aika loppu jossai puoles välis pelii ja inspis loppu. Ootteks muute vetäny siin Final Challengee? Legendaarisin Max Payne läppä?
" I was tied to a chair and he got a baseball bat. Pissing him off was a smart thing to do "

Paljo menee Dead Man Walkingis? Manor Yardis? Eilen pelailin vähän ja meni muutamalla yrityksellä 7:45:66. Ja muissa kestin yli joku viis minsaa.
Huomasin muuten et tos Max Payne ykköses on erilainen toi New York Minute-moodi. Siin joka mestas on tietty aika mis se pitää vetää läpi ja vihollisista saa lisäaikaa. Max Payne kakkoses on parempi systeemi ku siin otetaan vaan aikaa ja kaikki mestat saa vetää erikseen.

Manor Yard 7:45:66
Construction Site 5:49:75
Manor Garden 5:56:40
Used Car Lot 4:54:71
Scaffolding 4:32:21

Eli muutamia kertoja oon noita vetäny ja ois kiva nähä noita muiden aikoja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom