Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne 3

Vastaus: Max Payne 3

Ei ole mitään fiboja hinnoittelussa.
Ihan virallinen tarjous!
 
Vastaus: Max Payne 3

Pah, Games on demandista kun on kyse niin nolla jäänyt kuitenkin lyömättä perään. :p

Noh, tossa viime viikon aikana siellä on kuitenkin ollut ihan mukavia tarjouksia. :) Tätäkin mainostettiin mm. Xboxin naamakirja-sivulla. Paynen Max on ollut ollut jo aikaisemmin omistuksessa, mutta tuolla hinnalla oli pakko hankkia takaisin virtuaalikirjastoon.
 
Vastaus: Max Payne 3

Nyt kun näyttäisi olevan alennuksessa nuo Max Perttula 3 lisäosat, niin kertokaapas mielipiteitä tuosta multiplayeristä? Tuli tuo itse peli ostettua edellisestä game on demand alesta, mutta en ole vielä ehtinyt testailemaan. Eli onko tuo multiplayer siinä niin hyvä että sitä oikeasti jaksaisi noiden lisäosien verran pelailla? Otaksun että olisi tyyliin jotain GTA / Red Dead Redemption multia, joista en ainakaan itse mihinkään kovinkaan suureen hurmokseen koskaan yltänyt. Eli kantsiiko noita lisureita ostaa?
 
Vastaus: Max Payne 3

. Eli onko tuo multiplayer siinä niin hyvä että sitä oikeasti jaksaisi noiden lisäosien verran pelailla? Otaksun että olisi tyyliin jotain GTA / Red Dead Redemption multia, joista en ainakaan itse mihinkään kovinkaan suureen hurmokseen koskaan yltänyt. Eli kantsiiko noita lisureita ostaa?

Ainakin täällä jäivät nettipuolen kokeilut yhteen iltaan, kun se tuntui melko turhanpäiväiseltä lisältä muutoin mainion tarinan kylkeen. Pelimautkin näyttäisivät menevän yksiin, sillä myöskään GTA/RDR eivät jaksaneet moninpeleinä liiemmin napata. Eli en lähtisi ainakaan sokkona lisäosia ostelemaan. Mutta nopeastihan tuota pari matsia koittaa ja tekee sen jälkeen pika-analyysin tilanteesta. :)
 
Vastaus: Max Payne 3

Ainakin täällä jäivät nettipuolen kokeilut yhteen iltaan, kun se tuntui melko turhanpäiväiseltä lisältä muutoin mainion tarinan kylkeen.

Mutta nopeastihan tuota pari matsia koittaa ja tekee sen jälkeen pika-analyysin tilanteesta. :)

Sama vika rahikaisella. Moninpeli oli turhan tutun ja päälleliimatun oloinen, eikä sitä kauaa jaksanut.

Muistelisin jostain lisäksi lukeneeni, että pelaajamäärät ovat tätänykyä aika nollassa, joten varauksetta ei varmaan kannata suositella. Kokeilemalla tietysti selviää...
 
Vastaus: Max Payne 3

Tämä tuli hankittua reilu kuukausi sitten siihen 5 euron hintaan, ja peli oli samalla ensimmäinen konsolipelini, jonka hankin ladattavana versiona. Aikaisempien Max Payne -pelien osalta minulla on aukko sivistyksessä muutamaa pientä pätkää lukuun ottamatta. Nyt tämä kolmannen osan tarina on läpäisty, ja päällimmäisenä mieleen jäivät yksityiskohtaiset, mielenkiintoiset ja aidolta tuntuvat ympäristöt. Niiden luomisessa Rockstar on omaa luokkaansa. Itse toimintakin oli toimivaa, mutta muutamassa luvussa alkoi jo kyllästyminen käymään päälle loppua kohti, mistä kiittäminen vähän turhan suuria vihollislaumoja. Moninpeli sitten vaikutti sinänsä ihan pätevältä lisältä peliin, mutta ei se kuitenkaan minua muutaman saavutuksen hankkimista kauemmaksi aikaa saanut itseään pelaamaan.

Muistelisin jostain lisäksi lukeneeni, että pelaajamäärät ovat tätänykyä aika nollassa, joten varauksetta ei varmaan kannata suositella. Kokeilemalla tietysti selviää...
Boxin puolella ainakin vielä riitti ihan hyvin pelaajia.
 
Vastaus: Max Payne 3

Eeppinen nosto, mutta haittaakse?

Max Payne 3 on jo pidemmän aikaa ollut hankintalistalla periaatteella "kun tulee vastaan alta parin kympin". Viikko sitten tuli käytyä Prismassa ruokaostoksilla ja siinä samalla kolusin pelialelaarinsa läpi. Siellähän näitä lojui 19,90-hintalapulla koristeltuna, joten nappasin kyytiin sen enempää epäröimättä. "Oliko S-etukorttia?" Voe tokkiisa.

Viime päivinä olen tätä uutukaista jo/vasta neljän chapterin verran revennyt tyyppaamaan, ja juuri sitä itseäänhän MP3 on eli yllätyksetöntä, mutta tyylikkään näyttävää äksöniä. Kolme ensimmäistä kappaletta ja varsinkin stadion-episodi olivat hyvinkin mitäänsanomattomia, mutta lyhyehkön neloskipaleen film noiria ja aiempien Paynejen tunnelmaa hönkivä ote korjasi ryhtiä. Syvempi analyysi jääköön tekemättä, koska enempää en ole pelannut. Hintaansa nähden vaikuttaa hyvältä, täydet 69,90 maksettuna voisi olla hieman pettynyt olotila.

Huumori ei ole yhtä alleviivattua kuin monessa muussa pelissä, mutta on sitä kaiken synkkyyden keskellä Max Payne 3:ssakin. Mustana tosin. Pari kertaa jo ehtinyt hörähtääkin Maxin heitoille.

----------

Pitäisi aamulla herätä aikaisin ja ajella mökille ennen kuin massat tukkivat tiet, mitä mää täällä vielä käkin? No, hyvät juhannukset itse kullekin! Tästä se päivä jo alkaakin lyhentyä ja talvi pukata niskaan. w00t!
 
Vastaus: Max Payne 3

Herätellääs vanhaa ketjua :). Onko muilla ollut samaa ongelmaa, että peli ei päästä eteenpäin? Olen monena päivänä yritännyt päästä yhdestä kohtaa eteenpäin ja aina kun pääsen läpi, niin peli tilttaa viimeiseen viholliseen, jonka tapan alueella. Pelaan Ps3:lle ja levyssä on vain muutama hiusnaarmu.
 
Ylös Bottom