Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne

Code

New Member
Oon nyt vähän ehtinyt pelaamaan Max Paynen Xbox-versiota ja hyvältä vaikuttaa. Aikaisemmat kokemukseni pelin PC-version kanssa oli 17"-monitorilla, atk-linnunpönttö-kajareilla ja atk-pöydän ääressä nysväten. :)

On hieman vakuuttavampi kokemus pelata Maxia 32" laajakuvasta, DD-äänillä ja sohvalla istuen. Kuolema vihollisen katkaistun haulikon laukauksesta selkään on nyt vielä vaikuttavampi kun laukaus jyrähtää takakajareista,heh.

Graffat on hyvät, tosin ei ne mitään Halon kaltaista wow-elämyksiä saanut aikaiseksi. Maxista huomaa että se on "vain" porttaus PC:ltä, Xboxin GPU:n viimeisimpiä jippoja ei käytetä. Tosin pelin tunnelmaan tuskin edes sopisi Wrecklesin kaltainen liioittelu efekteissä.

Pelin tarinan kuljetus ja tunnelma on loistavaa, on kuin istuisi keskellä hyvää rikosromaania, ja pelin itseironinen huumori on vain plussaa. Jaah mut pitää pelata nyt vähän lisää, jos vaikka arvostelun väsäisi.

:)
 
Joo, kirjoita vähän mielipiteitä Max Paynesta. Oletko pelannut Wrecklesin läpi. Onko mielestäsi ostamisen arvoinen? En aikoinaan pelannut PC:n Max Paynea, joten se on ostoslistalla, kunhan toi boxi vaan tulisi...
 
Originally posted by saato
Joo, kirjoita vähän mielipiteitä Max Paynesta. Oletko pelannut Wrecklesin läpi. Onko mielestäsi ostamisen arvoinen? En aikoinaan pelannut PC:n Max Paynea, joten se on ostoslistalla, kunhan toi boxi vaan tulisi...

En ole pelannut Wrecklesiä läpi, muistaakseni vasta 11 tehtävää 20:stä oon pelannut. Mulla on onkelma kun aika ei riitä pelaamiseen, työt/emäntä/muut harrastukset vie liikaa aikaa. Ja joskus tuntuu että ircissä/boardilla peleistä keskusteleminen vie liikaa aikaa itse pelaamiselta. :) Noh omapa on häpeäni,heh.

Mielestäni peli on ostamisen arvoinen, sen parissa oon viettänyt monta hauskaa hetkeä, pelattavuus on todella kohdallaan ja välillä saa haukkoa henkeään graffojen takia. Mut pelin yksinkertaisuuden (arcade-peli) se on sellanen jota pitäis päästä testaan ensin, etenkin jos vähänkin epäilee ettei törmäily ja kaahailu kiinnosta.

Ja sitähän on kritisoitu lyhyestä läpipeluu-ajasta, kuulemma parissa päivässä/10 tunnissa vetää sen läpi, mut paha sanoa kuin ei ole usein tollasta luksusta pitkiin sessioihin. Mulle 10 tunnin peliaika voi siis tarkoittaa vaikka kahta viikkoa pelin läpipelaamiselle, etenkin kun tyylini on yrittää löytää kaikki salaisuudet ja joskus vain ihmetellä pelin maailmaa eikä yrittää pelata peliä ns.juoksemalla läpi. Henk.koht. en tajua mitä kiksejä siitä saa että voi tuulettaa kuinka nopeasti pelasi jonkun pelin läpi, mut makuasia kai taas, jälleen kerran.

Maxista lisää kunhan sen saan nyt läpipelattua. Ongelmani on myös se että tuohon vähäiseen peli-aikaani (ehkä keskimäärin 1 tunti/päivä) yritän mahduttaa vähän Gothamia, vähän Halon uudelleen läpipeluuta, vähän NHL:ää, vähän Wrecklesiä ja vähän vielä Maxia...! Pitäis kai keskittyä vain yhteen peliin kerrallaan. Tai sitten pitäis alkaa poikamieheksi ja osa-aikaseksi työntekijäksi. ;)
 
Originally posted by Code

Tai sitten pitäis alkaa poikamieheksi ja osa-aikaseksi työntekijäksi. ;)

No Juupajaapahn ottais eukkos ja sähän oot jo melkein osa-aikainen (ainakin kun ottaa huomioon milloin sä olet nyt duunia tehnyt) ;)
 
Pyöriikö peli sulavammin kuin PS2:n Max Payne?
 
Anteeksi, että kaivoin vanhan aiheen esiin, mutta moderaattorit ovat sanoneet, että ei kannata tehdä uutta aihetta. Voiko Max Paynesta saada hyvän pelikokemuksen ilman stereoita tai Dolby Surround-systeemiä (siis tavallisella televisiolla)? Parilla kympillä saisin pelin käytettynä, eli onko kannattava hankinta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Finlandia
Anteeksi, että kaivoin vanhan aiheen esiin, mutta moderaattorit ovat sanoneet, että ei kannata tehdä uutta aihetta. Voiko Max Paynesta saada hyvän pelikokemuksen ilman stereoita tai Dolby Surround-systeemiä (siis tavallisella televisiolla)? Parilla kympillä saisin pelin käytettynä, eli onko kannattava hankinta?

Ainakin minuun iskee Max Paynessa enemmän juoni ja sulava pelattavuus kuin äänet. Hyvä ostos siis kyseessä, mutta yritä toki vielä vähän tingata ;)
 
Ylös Bottom