Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MechAssault -Grinder ennätyksiä

Allu

New Member
Elikkä laittakaa kuinka monta Mechiä olette saaneet matalaksi, missä vaiheessa ja millä Mechillä niin niitä voivat sitten porukat vertailla keskenään. Kertokaa myös mikä on lempi mechinne.

Itse pelaan Grinderiä aina "River City" kentässä ja ennätykseni on 21 kaatunutta mechiä, omalla suosikkimechilläni Mad Catilla.
 
En ole tuota River Cityssä testannut, mutta Atlaksella tuli Colosseumilla pelattua itsensä puuduksiin. Olisiko siinä nyt joku 1-2h räiskitty ja energiat edelleen täydet. En muista monta vastustajaa kaadoin, mutta kyllä niitä jonkin verran kertyi ja niiden kautta sitten aina lisää energiaa ja ammuksia. :)
 
Noniin. Kokeilin itsekkin "Colosseum":ia ja sain tulokseksi 60 kaatunutta mechiä (mad catilla). Tosin huomasin myös että kenttä oli paljon helpompi kuin "River City", koska sieltä tulee vain yksi robotti kerrallaan tuhottavaksi ja näin jatku kokoajan. Kun taas "River City"ssä robotteja alkaa pian tulemaan kaksi kerrallaan ja pian kolme jne. Kun kimpussa on 4 Mechiä yhtäaikaa niin kyllä on ryminää ruudulla ja kaupungin talot ovat historiaa :).

P.S. -onko pelistä tulossa arvostelua lähiaikoina?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Noniin. Kokeilin itsekkin "Colosseum":ia ja sain tulokseksi 60 kaatunutta mechiä (mad catilla). Tosin huomasin myös että kenttä oli paljon helpompi kuin "River City", koska sieltä tulee vain yksi robotti kerrallaan tuhottavaksi ja näin jatku kokoajan. Kun taas "River City"ssä robotteja alkaa pian tulemaan kaksi kerrallaan ja pian kolme jne.
Kyse on teko"älyn" älyttömyydestä. Toinen mech kun ilmaantuu ovesta jostain toiselta laidalta kenttää eikä lähde pelaajan kimppuun ellei pelaaja käy tarkoituksella tarpeeksi lähellä. Koska pelissä ei realismia ei ole juuri nimeksikään, olisi noille Grinderin vastuksille voitu nyt ihmetutka antaa...
 
Mun ennätys on River Cityssä 28 Timber Wolfilla.
Ois muuten ollu mun mielestä parempi peli jos noita kaupunki kenttiä ois ollu enemmän!
 
Ylös Bottom