Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal Of Honor Airborne

arit73

Well-Known Member
en odottanyt pelinta mitään pelkäsin pahinta mutta nyt kun olen pelannyt sitä niin täytyy sanoa että kontrollit toimii niikuin pitää ja peli on hyvä ja graaffine puoli on kans hyvä ja se pelin tunnelma sitä ei voi kuvama se täytyy kokea pelissä kun vastaa tulee saksalaisia olen erittäin tyytyväinen pelin ostoo suosittelen kaikille:)
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

Mistä sä tän sait, onko jo ilmestynyt suomessa?
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

7.12. on EA:n ilmoittama virallinen päivä, mutta ovat hyvinkin saattaneet päästää aikaisemmin liikkeelle, kun yleensä EA julkaisee pelinsä torstaisin, mikä tällä viikolla ei Suomessa onnistu.
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

arit73 sanoi:
en odottanyt pelinta mitään pelkäsin pahinta mutta nyt kun olen pelannyt sitä niin täytyy sanoa että kontrollit toimii niikuin pitää ja peli on hyvä ja graaffine puoli on kans hyvä ja se pelin tunnelma sitä ei voi kuvama se täytyy kokea pelissä kun vastaa tulee saksalaisia olen erittäin tyytyväinen pelin ostoo suosittelen kaikille:)

Kun pelaamiselta kerkeät, otappa äidinkielen kirja kouraan ja harjoittele kieliopppia. Lähinnä osiota "pilkkujen ja pisteiden käyttö". Näin meillä kaikilla olisi helpompi ymmärtää toisiamme :)
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

Bandicoot sanoi:
Kun pelaamiselta kerkeät, otappa äidinkielen kirja kouraan ja harjoittele kieliopppia. Lähinnä osiota "pilkkujen ja pisteiden käyttö". Näin meillä kaikilla olisi helpompi ymmärtää toisiamme :)

No eipä toi sun kielioppi ole hallussa?? "kieliopppia" :D
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

Eikö kellään ole mitään PELIIN liittyvää kommentoitavaa? Itsellä peli on "harkintalistalla" ja mieluusti kuulisin kommentteja puolesta ja vastaan.
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

TeRm0z sanoi:
Eikö kellään ole mitään PELIIN liittyvää kommentoitavaa? Itsellä peli on "harkintalistalla" ja mieluusti kuulisin kommentteja puolesta ja vastaan.
Kuten jo toisessa ketjussa mainitsin; peli oli mulla n. 20 min. jonka jälkeen kävin palauttamassa se ja tilalle parempi peli. En pitänyt kontrolleista, eikä grafiikkakaan säväyttänyt. En siis voi suositella..
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

TeRm0z sanoi:
Eikö kellään ole mitään PELIIN liittyvää kommentoitavaa? Itsellä peli on "harkintalistalla" ja mieluusti kuulisin kommentteja puolesta ja vastaan.
Itse ihan tykkäsin, tosin XO:lla. Perusräiskintää, laskuvarjohyppely on kiva lisä. Aseiden kehittäminen niitä käyttämällä on tuoreehko idea tässä genressä, sniputus toimi XO:n liipasimilla aivan pirun hyvin ja huolimatta "ihan lievästä" realismin heittämisestä romukoppaan viimeisessä kentässä (tai sitten sen vuoksi) peli jaksoi viihdyttää. Yksinpelikampanjan vetää läpi jossain kuudessa tunnissa, sitten sen vetää toisen kerran läpi nopeammin (itse pelasin tuon kahteen kertaan).

Moninpeli oli ihan järkyttävän lagaava, joten vaikka laskuvarjoilu on ihan kivaa, verkkomättö on epäpelattava.

Silti tykkäsin. Shoot me!
 
Vastaus: Medal Of Honor Airborne

Minäkin tykkäsin vaikka lopussa alkoi jo kyllästyttää samojen vihujen kerta toisensa jälkeen teurastaminen ja ne saatanan kaasunaamarinazit. Muuten peli oli oikein viihdyttävä lyhyydestään huolimatta (tai siitä johtuen).
 
Ylös Bottom